Ynglings julekalender?

Hej Alle

Nu er der jo virkelig i gang i mange forskellige julekalendere på de forskellige kanaler,
og får at vi lige får en hyggelig julestemnings tråd, nu hvor det trods alt er jul, så synes jeg det kunne være sjovt at høre
hvilken julekalender er så jeres ynglings julekalender der er blevet sendt på TV, og eventuelle juleminder om julekalendere kan man da også lige skrive

Min ynglingskalender er Jullerup Færgeby som blev sendt på DR 1

Jeg synes den er så sød, og bringer så mange hyggelige minder frem

min favorit er
jul i gammelby og det er der flere årsager til, bla er den jo lavet her i århus og vi boede lige ved siden af den gamle by, så vi fulgte med i optagelserne på sidelinjen, så det hele var jo rigtig spændende for os og når der ikke var optagelse der rendte vi børn rundt og legede at vi var med i julekalenderen, dengang var der åbent ind til byen, man kunne bare ikke komme ind i husene.
den dag idag kommer der stadig gode minder frem når jeg kommer forbi den gamle by, hvilket jeg gør et par gange om ugen.
det er osse den eneste julekalender jeg har på dvd

af voksenjulekalender har jeg svært ved at vælge imellem
the julekalender og jul på vesterbro.
de er nemlig gode på hver deres måde

Min ynglings voksen julekalender er så The Julekalender, kan så godt lide humoren i den julekalender

Jul på slottet og The Julekalender.

The Julekalender er klart favoritten hos mig - den er simpelthen hylende morsom, og det har man brug for her i den mørke tid :slight_smile:

Jeg synes helt klart jul i gammelby, men jul i valhalla og denne pagten synes jeg faktisk også er god…synes faktisk også den med Absalon var god :wink: og af voksenkalender er det klart The Julekalender skarpt forfulgt af Juletestamentet som har sådan en vidunderlig sang :wink:

Jeg synes det er ærgeligt at de ikke sender jullerup færgeby mere :frowning:

Jeg synes kun om The Julekalender… Synes de sidste mange julekalendere har været noget knald :slight_smile:
Men så igen, børnene elsker det og min veninde haha :smiley:

[QUOTE=Blunky;1137776]Jeg synes det er ærgeligt at de ikke sender jullerup færgeby mere :frowning:

Jeg synes kun om The Julekalender… Synes de sidste mange julekalendere har været noget knald :slight_smile:
Men så igen, børnene elsker det og min veninde haha :D[/QUOTE]

Det er også derfor jeg har købt Jullerup Færgeby på DVD, så kan jeg altid se den i julen

Jul i gammelby

juletestamentet

familien andersens jul

For mig er der ingen julekalendre der slår Pyrus: Alletiders- Nisse, Jul og Eventyr :slight_smile:
De er barndomsminder, julestemning og skønne sange i en stor sammenblanding :hjertehop:

Jullerup færge by, jul på slotte, pyrus, nisse banden og mange andre af de ældre jule kalender.

Den bedste boksen jule kalender var The Julekalener der kan man se ting ikke behøver koste så meget for at den bliver god…

Jul i Gammelby er absolut en af favoritterne, men Vinterbyøster ligger meget stærkt ved siden af :slight_smile:
Til de voksne er The Julekalender, Familien Andersens julehemmelighed og Jul på Vesterbro på en delt 1. plads :slight_smile:

[QUOTE=ThildeL;1137785]Jul i gammelby

juletestamentet

familien andersens jul[/QUOTE]

Nårh ja julehemmelighed var det… Familien andersens julehemmelighed

kender du decembervej…men den er der nok ingen af jer ungmøer der kender :stuck_out_tongue:

Ork jo

Jeg kender den ikke ihvertfald, det vil jeg være ærligt at indrømme

Åhh jo :slight_smile: Med Magnus tagmus i det lille tog og den dybe stemme Døren går ooooooooop :hjerte:

Ej, havde jo helt glemt Pyrus :wink: den var jo genial…

“Mit navn er Magnus tagmus” :hjerte:
Men min opvækst må bare have været fuldkommen :wink:

Magnus tagmus var et hit :slight_smile: