YouGo - scleroseforeningen

Jeg har tilmeldt mig til at gå 100 km. i maj … og måske samle penge til forskning i sclerose.
Hvis der er nogen der har lyst til at støtte min indsamling, kan det gøres her:
YouGo-indsamling

Hvis nogen har lyst til at læse mere YouGo

12 Synes om

De første 5 km. er gået :rock:

Og første donation er kommet ind … tusind tak for den :blomst:

17 Synes om

Det vil jeg gerne støtte, så hold os endelig opdateret :smiley:

6 Synes om

Du siger til hvis du vil have selskab på en af dine gåture i denne måned :walking_woman: :walking_woman:. Der er jo mange gode steder i vores omegn.

6 Synes om

Jeg har nu bidraget :face_with_peeking_eye:

5 Synes om

Skal lige forstå det helt rigtige. Får du nogle af pengene, eller går alt til foreningen

2 Synes om

Pengene går til forskning i sclerose … hvis jeg når at indsamle 1951 kr. (som er antallet af nydiagnostierede i '25) får jeg en t-shirt …

Kan vælge ml. 2 forskellige print på ryggen.

11 Synes om

Jeg har lige doneret 100 kr. Det er en vigtig sag.
God gåtur

5 Synes om

Og jeg har allerede en t-shirt … hvor er I bare gode :klappe2:
Jeg har lige solgt en bog på Vinted, så nu går jeg til købmanden i Menstrup og afleverer den pakkeshop … det er ca. 4 km tur/retur … :runsylvester:

14 Synes om

Og jeg har allerede en t-shirt … hvor er I bare gode :klappe2:

Jeg tænkte nok at der ikke ville gå lang tid. Men du må jo gerne samle mere ind end de 1951 kr. :smiley:

5 Synes om

Jeg redigerer forventningen løbende … :wink: (no pun intended)

11 Synes om

Så er der også doneret lidt herfra :smiley:

5 Synes om

5 km. i går og 5 km. i dag = 10 km.
Tusind tak til jer der har støttet indsamlingen :blomst:

15 Synes om

Så er jeg nået op på 15 km. i alt … 🫈

10 Synes om

Igår var der - i de lokale medier - omtale af denne indsamling i maj, med fokus på en ung mand, der har sclerose, og som gik alle sine 100 km på 1 døgn.

Altid godt med fokus på så alvorlige sygdomme.

(Personligt, med min sygsom - sklerodermi, er vi for få i DK til sådan et statement. Vi er i underkanten af 1.500, så vidt jeg ved, så mange har aldrig hørt navnet før)

8 Synes om

Og så røg der 5 km. mere i puljen … :walking_man:

Jeg er oppe på 20 km.

10 Synes om

Hvorfor er der en lille advarselstrekant foroven? Men flot gået - bogstaveligt talt :slight_smile:

5 Synes om

Jeg plejer at være så inaktiv, at appen tænker: STOP :yikes:
Men ellers er det fordi appen vil have adgang til nogle oplysninger, jeg ikke har givet tilladelse til … :venter:

6 Synes om

I går aftes fik jeg mail med dette budskab:

Kære Hrönn,

Du har nu logget 19.512 meter, hvilket vil sige, at du har bevæget dig 1 meter for hver person i Danmark, som har sclerose.

Af hjertet tak for din flotte indsats. 💚

📢Del det i dit netværk:

Jeg har gået/løbet 19.512 meter - 1 meter for hvert menneske i Danmark med sclerose

I Danmark lever 19.512 mennesker med sclerose. Faktisk så har Danmark verdensrekort i sclerose, MEN den kedelige verdensrekord kan forskning gøre noget ved og derfor går jeg med i scleroseforeningens indsamlingsevent YOU GO, hvor jeg går 100 km i maj.

Det må jeg have drømt (syntes også tallet var højt for 1 år) … de 1951 kr. er 1 kr. (i hele kroner) pr. scleroseramt i Danmark i 2025 :ups:

10 Synes om

Det blev “kun” til 4 km. i dag … 24 km. i alt.

8 Synes om