Det blev “kun” til 4 km. i dag …
Så må vi bare gå en lang tur i dag. Den lokale skov er temmelig stor hvis man vil gå hele vejen rundt ![]()
Det blev “kun” til 4 km. i dag …
Så må vi bare gå en lang tur i dag. Den lokale skov er temmelig stor hvis man vil gå hele vejen rundt ![]()
Var lige ved at glemme at opdatere (og I er nok lidt ligeglade
), men det blev også til 6 km. i dag …
36 km. i alt.
Det ender da med, at du skal sidde helt stille resten af måneden, når vi rammer midten af maj… ![]()
Det har jeg trænet i maaange år, så det bliver ikke noget problem … ![]()
Jeg har opdaget, appen til mit ur ikke omregner antal skridt til kilometer rigtigt !
Hvis jeg lægger sammen antal skridt fra 1. maj og frem, er jeg på rundt regnet 75.000 skridt og det burde give ca. 52 km. og ikke de 36 km. appen har givet mig … ![]()
Nu hvor jeg ikke længere stoler på appen til at omsætte antal skridt til afstand, googler jeg svaret … Google siger, jeg har gået 7 km.
43 km. i alt.
Jeg har været træt i dag og udover min gåtur, har jeg ikke bevæget mig ret meget … men det er blevet til ca. 6 km. alligevel.
49 km. i alt.
I dag har jeg gået 8 km. og er dermed mere end 1/2vejs ![]()
Jeg er blevet træt af at gå rundt i Spjellerup og omegn, der er ingen natur og det er hårdt at gå på asfalt … dog er det indbringende at gå langs vejene, tror jeg er oppe på 8-9 kroner i dåsepant ![]()
57 km. i alt.