YouGo - scleroseforeningen

Det blev “kun” til 4 km. i dag …

Så må vi bare gå en lang tur i dag. Den lokale skov er temmelig stor hvis man vil gå hele vejen rundt :smiley:

6 Synes om

6 km. er det blevet til i dag og tak til @Dorthe_R for følgeskab på dagens gåtur :walking_man::walking_man:

30 km. i alt.

16 Synes om

Var lige ved at glemme at opdatere (og I er nok lidt ligeglade :flushed:), men det blev også til 6 km. i dag …

36 km. i alt.

15 Synes om

Det ender da med, at du skal sidde helt stille resten af måneden, når vi rammer midten af maj… :smirk:

10 Synes om

Det har jeg trænet i maaange år, så det bliver ikke noget problem …

7 Synes om

Jeg har opdaget, appen til mit ur ikke omregner antal skridt til kilometer rigtigt !
Hvis jeg lægger sammen antal skridt fra 1. maj og frem, er jeg på rundt regnet 75.000 skridt og det burde give ca. 52 km. og ikke de 36 km. appen har givet mig … :venter:

7 Synes om

Nu hvor jeg ikke længere stoler på appen til at omsætte antal skridt til afstand, googler jeg svaret … Google siger, jeg har gået 7 km.

43 km. i alt.

11 Synes om

T-shirten er landet :ok:

19 Synes om

Jeg har været træt i dag og udover min gåtur, har jeg ikke bevæget mig ret meget … men det er blevet til ca. 6 km. alligevel.

49 km. i alt.

10 Synes om

I dag har jeg gået 8 km. og er dermed mere end 1/2vejs :ok:

Jeg er blevet træt af at gå rundt i Spjellerup og omegn, der er ingen natur og det er hårdt at gå på asfalt … dog er det indbringende at gå langs vejene, tror jeg er oppe på 8-9 kroner i dåsepant :rock:

57 km. i alt.

12 Synes om

Ca. 6 km. og 1 dåsepant rigere …

63 km. i alt.

11 Synes om

Næsten samme billede som i går … 6 km.

69 km. i alt.

12 Synes om

6 km. og 1 dåsepant …

75 km. i alt.

11 Synes om

7 km. i dag :walking_man:

82 km. i alt.

12 Synes om

Enten bliver du dybt afhængig, eller også sover du i hele juni måned :sleeping:

6 Synes om

Det kan jeg ikke, jeg skal jo til Island og høre Kaleo live :jubiii:
Men jeg har da tænkt mig at blive ved med at gå … måske ikke hver dag, det må tiden vise … men jeg kan allerede mærke forskel på mine hofter, jeg er ikke så stiv som jeg har været :ok:

13 Synes om

6 km. i dag … :walking_man:

88 km. i alt.
Rammer muligvis de 100 km. på søndag …

12 Synes om

7 km. og 3 (!) stk. dåsepant.

95 km. i alt.

11 Synes om

Det bliver da lige før du når det dobbelte km :slightly_smiling_face:

3 Synes om

Jeg har selv tænkt den tanke …
Men jeg er begyndt at få ondt i mine knæ … tror det er fordi, jeg går så meget på asfalt, men hvis jeg skal ud på natursti/grusvej, er jeg nødt til at køre et sted i bilen og det er jeg lidt modstander af.
Jeg synes det er lidt modstridende, at køre afsted i bilen for at gå en tur … :gruble:

5 Synes om