Man kører jo rask væk til alle andre former for motion, så hvorfor ikke også køre lidt, for at få en bedre gåtur?
Og som vist @Dorthe_R skrev, der er rigtig mange skønne steder i omegnen, så du kan jo lige så godt få en oplevelse ud af turene… ![]()
Relevant og så alligevel ikke
Jaja, jeg sagde ikke noget om at det var en logisk tankegang … vel? ![]()
Ingen gåtur i går, men i dag har jeg gået 6 km.
Jeg tog sko på, jeg ikke har gået tur i før og opskar som fortjent … en vabel på hælen
123 km. i alt.
Compeed-plaster - og så tilbage i sko, der virker. Hvis du kan holde det ud. Det er træls at gå 5 km og finde ud af, at man ikke kan holde til at humpe hjem igen ![]()
Det er lige nøjagtig det jeg har tænkt mig at gøre ![]()
Jeg startede jo mine gåture med at få vabel på lilletåen og den blev bare pakket godt ind, indtil den var væk (vablen - ikke lilletåen)
5 km. i dag +1 dåsepant.
Telefonen påstår jeg ikke har plads til screen shot, så intet bevis …
134 km. i alt.
Du når da 150 km
inden måned er gået
Det tænker jeg … måske endda 160 km.
Jeg har ikke gået i dag, men der er 4 dage endnu og jeg har en gå-date på fredag ![]()
Har du tænkt dig at fortsætte, når måneden er slut - dvs. i morgen
Som jeg husker det, har du længere oppe i tråden skrevet, du kan mærke, det gør dig godt, og nu er du jo inde i en god vane. Men det kan måske være svært at blive ved med at finde motivationen, når der ikke er et specifikt formål (taler af egen erfaring
)
Jeg håber på at blive ved med at gå ture, nu hvor det fungerer så godt for mig at gå med lydbog i ørene … måske ikke hver dag, men 3-4 ture om ugen.