Zoe (uden y) the Corgi

Nedtællingen er gået i gang. Zoe flytter ind på fredag :rock: Vi var ude at besøge hende i dag, så I får lige lidt spam :slight_smile:

:hjerte::hjertehop: :inlove: :lovelove:

:wehuu:

Hold op, hvor er hun kær - de øjne går da lige ind i hjertekulen :hjerte:

:smelter::smelter::smelter:

:smelter:

:lol: Ååååha, det første billede er GULD! :smiley:

Hvor er hun bare nuttet :hjerte: mine kæreste og jeg drømmer selv om en welsh corgi pembroke, når vi engang flytter.

Tak allesammen :slight_smile:

:smiley: Det er corgi-style. Alle hvalpene udøver det meget flittigt. De vælter ligesom bare sådan :tihi:

Zoe er også en pembroke. Det har også været en mangeårig drøm for os, og nu var tiden endelig den rigtige :hjerte:

Kæææææft hun er da for nuser! :besvimer: :inlove:
Kan godt forstå I glæder jer :smiley:

WEEEEEE…!!! :thumbup:

Tusind tak for billeder af Zoe uden Y.
Det bliver så spændende for jer! Jeg er rigtig glad på jeres vegne, og kun en kende misundelig over at det ikke er min tur til hvalp endnu. :slight_smile: :ups:

Øj! :wehuu:

[QUOTE=Eife;1162983]Kæææææft hun er da for nuser! :besvimer: :inlove:
Kan godt forstå I glæder jer :D[/QUOTE]

Tak :smiley:

[QUOTE=Barky;1162987]WEEEEEE…!!! :thumbup:

Tusind tak for billeder af Zoe uden Y.
Det bliver så spændende for jer! Jeg er rigtig glad på jeres vegne, og kun en kende misundelig over at det ikke er min tur til hvalp endnu. :slight_smile: :ups:[/QUOTE]

Ja, hun har fået navneændring :tihi:
Og selv tak :slight_smile: Det kan jeg godt sætte mig ind i, jeg har været den misundelige mange gange :høhø:

:smiley:

:hjertekat::hjertekat::hjertekat:

Hvor er hun bedårende. :wehuu:

Hun bliver da bare mere & mere kær, som tiden går :besvimer: :smelter: :wehuu:Glæder mig til at møde hende! :inlove:

Nøj, hun er en dejlig hundebasse, og skøn skøn på første billede.

Hvad betyder det at hun er “pembroke”, er det en race i racen ligesom man indenfor settere har irsk setter, gordon setter og engelsk setter?

[QUOTE=Blabl;1162981]
Zoe er også en pembroke. Det har også været en mangeårig drøm for os, og nu var tiden endelig den rigtige :hjerte:[/QUOTE]

Ja man skal jo have tid, overskud og plads til sådan en… der kommer nok også til at gå mange år før vi får den drøm opfyldt. Men jeg glæder mig bestemt til at se flere billeder af jeres Zoe frem over :smiley:

Sikke en sød lille hund :inlove:

Og enig med Diana - det første billede er fantastisk - man skulle tro, at der ikke er knogler i hunden :høhø:

Hvor er hun bedårende. :wehuu:[/QUOTE]

Enig :tihi: :inlove:

Det kan jeg godt forstå :stuck_out_tongue: Jeg glæder mig til at kramme på hende hver dag :besvimer: :tihi:

[QUOTE=Vipstøsen;1163012]Nøj, hun er en dejlig hundebasse, og skøn skøn på første billede.

Hvad betyder det at hun er “pembroke”, er det en race i racen ligesom man indenfor settere har irsk setter, gordon setter og engelsk setter?[/QUOTE]

Ja, der findes Welsh Corgi Pembroke og Welsh Corgi Cardigan.

Da jeg først startede med at kigge, syntes jeg ikke, forskellen var særlig stor. Men efter at have været ude at opleve dem, er der ret stor forskel. :slight_smile:

Ja, det skal man. Og ikke nok med at min hundedrøm bliver opfyldt. At vi får Zoe, betyder også, at jeg kan tage den uddannelse jeg har ønsket mig i mange år, som hundeinstruktør og adfærdsrådgiver hos Hund & Træning :thumbup: Så det er et helt nyt kapitel for os. :slight_smile:

[QUOTE=Bastet;1163050]Sikke en sød lille hund :inlove:

Og enig med Diana - det første billede er fantastisk - man skulle tro, at der ikke er knogler i hunden :høhø:[/QUOTE]

:høhø: Nogle gange føles det heller ikke sådan. Når de slapper af, er de totalt slaskedukker :tihi:

I dag har jeg bestilt tid til vaccination, vi er tilmeldt hvalpetræning og der er tegnet forsikring. :yah:

Kun tre dage tilbage:hjertehop:

Neeeeej hvor er hvor er hun lækker :hjerte::savle::wehuu: