Zoe (uden y) the Corgi

Hun er søøøøøøøøøøøøøøøøød :lovelove:

Det første billede er fantastisk - der er intet som små basser, der bare kollapser :tihi:

Tak sumsum og Lykke :slight_smile:

I dag har jeg fjernet gulvtæpperne under sofabordet og spisebordet i stuen. Så kan det være de får lov at flytte ind igen, når Zoe er helt renlig :tihi:

Jeg har købt liiiidt mere legetøj til samlingen:

Ja, og Mosier fik udforsket tasken.

Og så har jeg fået lavet et hundetegn:

Med info på den anden side.

Kun 2 dage tilbage :rock:

Jeg har ikke helt kunne udlede det af tråden, så må hellere spørge: er du spændt?

:tihi: :tihi: :tihi:

[QUOTE=Lykke;1163389]Jeg har ikke helt kunne udlede det af tråden, så må hellere spørge: er du spændt?

:tihi: :tihi: :tihi:[/QUOTE]

:gruble::gruble::gruble::gruble::gruble::gruble:

Jeg har ikke et svar til dig lige nu, Lykke. Det skal jeg lige tænke over og så vender jeg tilbage til dig. :ok:

:tihi:

Zoe uden Y… men med masser af X-factor:hjerte::thumbup:

PS hvor mange dage?..:tihi:

Ej, hvor er det bare en skøn hund :slight_smile:

Sådan en smuksak. :smiley:
Hun ser virkelig charmerende ud.

corgier er fantastiske. Tillykke med hende.

Den måde hun ligger på på første billede er corgier meget kendte for.
Når hun ligger sådan med bagbene kaldes det åbenbart et sploot.

Kæft hun er skøn :slight_smile:

Og transporttasken er bare det bedste i verden :slight_smile:
Har selv en til mine 2 kræ, den bedste investering nogensiden …

Held og lykke med Zoe :slight_smile: Det skal nok blive en fantastisk tid :smiley:

Tak skal I have :thumbup:

Blunky - Det er godt at høre, mht. transporttasken. :slight_smile: Jeg havde selv kigget på den, og da vi så besøgte opdrætter første gang, hev de den frem, for at vise os den, fordi de anbefalede den. De har den til Mor-Sally. Så det måtte jo blive sådan en. Derudover passer den perfekt i bilen :ok:

I dag har vi ikke nået så meget. Vi har sat en plade for gelænderet over trappen, fordi vi er i tvivl om, om Zoe ikke er tyk nok, til at hun kan falde igennem tremmerne. Så better safe than sorry.

PS. Helle: 1 dag! :uha::hjerte:

Ih jeg glæder mig til at høre om Zoes hjemkomst :thumbup:

Jeg er lige kommet hjem fra arbejde. Så skal det lige rystes af (huskede jeg nu at…?) og nu står den på FERIE!! Det er meget tiltrængt.

Så skal huset gøres Zoe-klar, mens jeg går og fortæller kattene hvad der venter dem :høhø:

Jesper har sent fri, så vi er sent hjemme med hende. Derfor kommer der nok først en opdatering om Zoes hjemkomst i morgen. :slight_smile:

IDAG! :rundtosset::hund:

Det er superhyggeligt at skrive “dagbog” herinde :tihi:

:hjerte: Jeg er totalt forelsket. Hun er bare den sødeste, gladeste, dejlige lille hund. :hjertehop:

Vi var tidligere hjem end forventet. Det var rigtig dejligt.

Hun pev i starten, på vej hjem i bilen. Godbidder hjalp, men kun meget kort, så det kunne vi jo ikke proppe i hende, i den time hjemturen tog :tihi:
Men da vi fandt tæppet frem, vi har købt til hende, så faldt hun helt til ro og var helt stille resten af turen. :slight_smile:

Da vi kom hjem legede vi ude i haven og hun fik tisset af. Hun er ikke bange for noget som helst. Ikke engang da der kørte et godstog forbi :thumbup:
Bagefter installerede vi hende i soveværelset, hvor hun blev præsenteret for en masse legetøj. Særligt får-bamsen er et kæmpehit :ok: Hun moslede rundt med den og ruskede i den.

Så blev hun lidt trist, da Jesper gik ud af døren og ned til kattene:

Meeen det gik hurtigt over, da hun kom i tanke om fåret :tihi:

Efter halvanden times leg og en tur ud i haven igen, er hun gået helt kold… på min fod :slight_smile:

Men hun sov så tungt, at vi kunne løfte hende over i sin seng og bære sengen over i kravlegården, hvor hun skal sove, uden at hun vågnede :rock: Så der ligger hun nu og er i en helt anden verden :slight_smile:

Hvor er hun sød. :wehuu:

Hun er altså en lille guldklump :wehuu:

Det er også hyggeligt for os, at du fører dagbog herinde :smiley:

Hun er bare kær :wehuu:

Hvor er hun da nuuuuuser! :lovelove:

Og nøøøøj, hvor jeg glæder mig til at læse om sammenføringen med Mosier og Slaggy! :smiley:

Hvor er hun bare kær :hjerte: glæder mig også til at høre hvad hun siger til kattene og de siger til hende

Kattene har indtil videre kun set hende igennem vinduerne, når hun render rundt i haven. De holder godt øje med hende og de synes hun er en mærkelig, mærkelig én! :høhø:

Gad vide hvad tiden går med nu i det lille hjem? :smiley:
I bruger garanteret ikke ret meget tid på vams vel?

:tihi:

Hun er SKØN:hjerte:

Hvor er hun dog fin. :hjerte: Stort tillykke med hende. :flag: