Møs!
Slaggy kælede sig så hårdt op af Zoes snude at den “bøjede”
Møs!
Slaggy kælede sig så hårdt op af Zoes snude at den “bøjede”
Vi har været ude at gå tur og jeg har været en tur oppe i byen. Nu blev vi enige om at have en stille lørdag, så jeg har taget nattøj på igen og så hygger vi bare. Zoe er god til at hygge.
Nu sover hun meget tungt.
Jeg elsker også dig, Zoe, og det er alligevel overvurderet at kunne trække vejret.
Hun ER altså bare kær og det er så sødt at Slaggy og Zoe sådan har fundet hinanden
Vi var oppe på DKKs kæmpeudstilling her i Roskilde, i dag.
Der mødte vi en masse af Zoes familie. Også hendes far, som var kommet fra Sverige. Det er virkelig sjovt at se dem sammen. Ingen tvivl om at de er i familie. Især Zoe og hendes søster lignede hinanden. På billederne af dem sammen kan vi nææææsten ikke se forskel
Fra venstre: Mor Sally, bror Elvis, søster Pepsi, Zoe, far Leo og farmor Carrie.
[QUOTE=Blabl;1239405]Vi var oppe på DKKs kæmpeudstilling her i Roskilde, i dag.
Der mødte vi en masse af Zoes familie. Også hendes far, som var kommet fra Sverige. Det er virkelig sjovt at se dem sammen. Ingen tvivl om at de er i familie. Især Zoe og hendes søster lignede hinanden. På billederne af dem sammen kan vi nææææsten ikke se forskel
Fra venstre: Mor Sally, bror Elvis, søster Pepsi, Zoe, far Leo og farmor Carrie. :)[/QUOTE]
Det var da lidt af en familiefest
Vi har ikke bunkekatte herhjemme, men bunke kan her godt være alligevel. Vi er bare en del af den :høhø:
Det er taget med blitz i mørke, så ikke verdens bedste billede. Zoe havde mast sig ned i mellem mig og Jesper og så skulle Slaggy da også være med… Sådan midt i det hele
Mosier var i hængekøjen lige over mit hoved, så han var næææsten med i bunken
[QUOTE=Blabl;1240353]Vi har ikke bunkekatte herhjemme, men bunke kan her godt være alligevel. Vi er bare en del af den :høhø:
Det er taget med blitz i mørke, så ikke verdens bedste billede. Zoe havde mast sig ned i mellem mig og Jesper og så skulle Slaggy da også være med… Sådan midt i det hele
Mosier var i hængekøjen lige over mit hoved, så han var næææsten med i bunken :p[/QUOTE]
Familieidyl på højeste plan
Wraaaargh!
Zoe er begyndt til hundesvømning I dag var vi afsted for tredje gang og det var tydeligt, at hun nu er helt tryg ved det. De første par gange skulle vi bære hende ned i vandet og vi skulle vende hende rundt, når hun nåede enden. I dag hoppede hun selv i og vendte selv rundt
I skal ikke have lyd på videoen - Der er en frygtelig larm, som der er i en svømmehal, og så er der en schæfer der siger “Piv-piv-piv-piv” hver gang den flytter sig. Frygtelig lyd :høhø:
HOV!
Vi glemte at fejre fødselsdag herinde og det skal I da ikke slippe for
Zoe blev 2 år i mandags
Der sker godt nok meget de første par år. Her det sidste halve år er hun blevet enormt rolig. Jeg vil ikke sige, hun er blevet voksen :høhø: Men hun er helt klart modnet rigtig meget og har en helt anden ro. Det er så dejligt. Vi har en rigtig god rytme og rutine. Hun er ikke en særlig krævende hund. Hendes mest krævende behov er faktisk hendes puttebehov
Derudover er hun SMUK! Et pragteksemplar af en corgi Hun har tabt 1,5 kg og er bare blevet så fin
Nå… Picture-time Jeg kan ikke huske, hvilke jeg har vist herinde, så måske bliver der nogle gengangere…
Man får grønne poter, når græsset er slået :høhø:
Her ser man det omtalte puttebehov. Nogle gange, kan hun simpelthen ikke komme tæt nok. Hun prøver at kravle op og op og op… Tættere og tættere. Til sidst gav hun op og lagde sig som en flot krave, rundt om min hals
Billeder af hvor fin hun er blevet, efter hun har tabt sig
Fra hendes fødselsdag
Den lille pusling kan da ikke allerede være to
Som altid ser hun bare helt vildt dejlig ud
Sne er altså bare den vildeste fest, synes vi Vi startede dagen med halvanden times gåtur. Det var SÅ dejligt
God weekend allesammen
Vi har leget lidt med kameraet idag
[QUOTE=Blabl;1281895]Vi har leget lidt med kameraet idag
[/QUOTE]
Det er nogle rigtigt god billeder! Hold da op, for en charmetrold
Hvor har hun altså nogle smukke øjne - er i det hele taget en rigtig lille charmetrold