Godnat
Min glade Zoe
Verdens bedste puttehund. Det er sådan hun ligger i min arm om natten
Jeg ville udfordre hende lidt i dag og kom i tanke om agility-tunnellen, som vi købte til kattene engang.
Men udfordring…? ‘Jeg skal jo bare løbe igennem?’
[QUOTE=Blabl;1219154]
Jeg skal jo bare løbe igennem?’ [/QUOTE]
Hva’ skal jeg så nu mor… hva’ hva’?
Hendes gris skulle med åbenbart med op at putte i sofaen i går. Det er sjovt, de ting hun har haft fra den dag hun flyttede ind, de holder bare. Det samme med hendes får-bamse. Men alt nyt bliver flået i stykker på ingen tid :høhø: Det er ret sødt, at hun passer på det, selvom det også bliver leget med.
Fra i morges. Sådan lå vi i flere timer. Jeg er tilsyneladende en udmærket madras
Da hun vågnede.
Altså, Zoe sovestillinger er da fuldt på højde med kattenes mærkelige måder at indrette sig på i søvne :høhø:
man bliver afhænig af sådan en herlig puttehund, hvornår skal I have den næste? 2 er bedre end 1 og faktisk tys er 3-4-5-- endnu bedre
Vi fik sne i dag. Zoes første sne Jeg blev lidt overrasket over hendes reaktion. Hun syntes det var ret irriterende, at det sådan dryssede ned i hovedet på hende
Så hun gik og små-gøede af det og undrede sig tydeligt over, hvad det var.
Vi gik en tur senere på dagen og da var det holdt op med at sne og så havde hun en FEST med at hoppe rundt i det. Det er så hyggeligt.
Zoe klarer fint opgaven alene. :høhø: Vi skal ikke have flere.
Zoe har haft store legedag. :høhø: Vi møder engang i mellem to border collier (og deres ejer, selvfølgelig). Den ene hedder Buller og han er lige et par måneder ældre end Zoe. De leger bare supergodt sammen, så vi bliver så glade, når vi møder dem.
Vi mødte dem på gåturen i formiddags, så de hoppede rundt i sneen og legede. Buller fandt ud af, at de der korte ben ikke løber så stærkt. Så han sprang ligeså elegant derud af i moderat tempo, mens Zoe kom så hurtigt hun kunne efter ham.
Jeg elsker, at hun kan lege med hunde på den størrelse.
Senere på dagen fik vi besøg af hendes bedste corgi-ven Ares, så der blev krudtet godt af i dag :høhø:
Synkronsnusning! Der er en smuuule størrelsesforskel på dem.
Jeg sidder spændt og venter. :høhø:
Slaggy lå og sov i den lille sofa, da mig og Zoe kom hjem fra gåtur. Zoe hoppede op i den anden ende af sofaen og lagde sig heeeelt ude på armlænet. Men ligeså stille, sniger hun sig tættere og tættere på Slaggy. Hun er nede af armlænet nu og har også formået at vende sig rundt
Nu er hun så faldet i søvn, så det kan godt være hun ikke kommer meget længere :høhø:
Hun gør da et bravt stykke arbejde
Planen blev ødelagt af en hund længere ned af vejen. Den sagde vov og det bliver man jo nødt til lige at tjekke ud
Jeg har lige en del billeder igen, ikke… Jesper siger, jeg tager for mange billeder af hende. Det kan man da ikke, vel
Jeg har sjældent set hende så træt, som efter hendes legedag med Buller og Ares. Hun sov fra kl. 16 til 22. Helt død
Bolden er røget under sofaen
Det blev en kort gåtur i skoven. Nøj, det var koldt! Nu har jeg bestilt nye vinterstøvler og handsker. Man skal ikke gå ned på skovture!
Vi skulle bare lige skifte lagenet på sengen. Det kunne hun ikke vente på
Sneen var pludselig dyb :høhø:
Fra i morges. Vi er begyndt at gå uden snor nogle bestemte steder og øver indkald - Hun er dygtig
Hvis han brokker sig for meget, så bare sig, at sådan er det altid med den første - så du må ha en mere, hvis du skal tage færre billeder Mon ikke han så holder op med at mene det
Her var det i hvert fald det samme… Tog VILDT mange billeder af Nobby, så fik vi Jack, og så begyndte jeg at tage færre…
Zoe har fødselsdag i dag. 1 år
Sådan ser man ud, når man er 1 år
Hun var ikke så stor fan af fødselsdagshatten
I går var hun Zoe the Pig :høhø:
Må vi få mange-mange-mange-mange-mange flere fødselsdage med vores lille, kortbenede, stædige, glade, smukke, frække, fantastiske pølsehund. Vi knuselsker hende og det allerbedste er, at hun også knuselsker os
Vi sidder her lige nu. Jeg eeeeeelsker det.
:rulleøjne:
Hvor er hun skøn
Stine fik prikket til min foto-hobby, der har ligget i skuffen i 3 års tid, da hun spurgte om jeg kunne tage billeder til Alfreds barnedåb. Det er virkelig dejligt. Jeg er så glad for, at have fået det i gang igen, så småt. Desværre driller kameraet lidt. Måske har det ligget i skuffen for længe :S Det vil ikke altid fokusere og tidligere i dag strejkede det et par minutter, hvor det slet ingenting kunne. Nå men, det jeg vil frem til! Zoe er jo alletiders model, ikke. Jeg kan godt mærke, at det er lang tid siden jeg har haft fat i det. Både når det kommer til at betjene kameraet og mine photoshop-evner, som nærmest er ikke-eksisterende. Men mon ikke det kommer ligeså stille igen.
Hvis evnerne er lidt rustne, så er det jo godt, at modellen slet ikke har behov for redigering
Nogle af hendes poseringer er mere heldige end andre. :klapper:
Men ok, dem kan photoshop nok heller ikke rede.
Hende her