Nej, Helle, det er slet ikke tidskrævende med en lille hvalp. Jeg når sååååå mange ting :høhø:
Det går supergodt. Hun gik kold i går aftes ved 21.30-tiden. Vækkede mig kl. 3 i nat, hvor jeg luftede hende, og hun gik direkte ud og tissede Dygtig hund. Så gik vi op og sov videre til kl. 7.30. Og så har vi taget en lur i formiddags og nu sover hun igen.
Når hun ikke sover, er vi meget ude i haven. Det er en fest, med alle de blade der blæser rundt
Nu er Zoe flyttet ned i køkkenet og vi har sat et børnegitter i døren ind til stuen, hvor kattene er Slaggy har ikke så meget at sige, hun er bare gået i seng. Mosier sidder hele tiden og holder øje med hende og brummer, hvis hun bliver liiiige frisk nok derude :høhø:
Zoe var tidligere gået kold i transporttasken, så jeg lukkede den og bar hende ind i sofaen. Havde taget en masse godbidder i lommerne til kattene og det gik rigtig godt Mosier var helt henne og kigge ind til hende uden at sige noget og Slaggy lå på den anden side i sofaen.
[QUOTE=Maria-Amalie;1164095]Zoe
Jeg er hooked allerede… Du ved godt du blir nød til at komme med daglige opdateringer MED billeder om hende ikk?
Slaggy rager det en høstblomst, bare hun ikke er lige op i hovedet på hende. Men hun er helt ligeglad med hende.
Mosier vil hende supergerne. Har siddet henne ved gitterlågen i dag og blinket til hende, smasket, gabt og strakt sig Han er så sej, synes jeg.
Hun skal bare lige holde lidt afstand til lågen, så er hun ok. Men hvis hun kommer for tæt på, brummer han.
Hele morgenen er brugt på at blinke sødt til hinanden og få godbidder Mens Slaggy havde hovedet i en pose med twix-bar på spisebordet. Hun er sgu da ligeglad :høhø:
I eftermiddag skal Zoe lære hvad et klik betyder, så vi kan bruge det fremover.