Zoe (uden y) the Corgi

Så kan det helt sikkert godt arrangeres :smiley:

Hun er altså bare sød :hjerte:

Hun ligner en, der er taget på fersk gerning der hvor hun graver :tihi:

Mig og Zoe startede på instruktøruddannelsen i dag. Pyha, hård dag for os begge to. Altid overvældende den første dag, men det skal nok blive rigtig spændende :thumbup:

Zoe er simpelthen vokset helt vildt. Hun er blevet så smuk og corgi’et. Knap så hvalpet mere. :slight_smile:

Tja, det går jo bare godt, så nu får I bare smidt en masse billeder i hovedet :høhø:

Planen er, at hun skal med Jesper på arbejde, når han overtager butikken (det gør han 1. juni). Så vi var lige oppe forbi i lørdags. Det tog hun rimelig afslappet, trods mange kunder :tihi:

Vi er begyndt at øve indkald på fremmede steder, uden snor. Det er en feeeeest at løbe fra det ene megaglade menneske med godbidder til det andet :rock:

:hjerte:

nui!!! hvor er hun cute! :inlove: glæder mig til at se hende live :smiley:

Zoe er bare den sødeste og gladeste hund i hele verden :hjertehop:

Kær & uimodståelig :smelter:

Hils Karen :smiley:

I går var jeg ude i et lille indkøbscenter i Dalum, og mens jeg stod og kiggede på nogle varer uden for en forretning, var der pludselig noget, der puffede til mit ben. Da jeg kiggede ned, stod der en sød, lille, langhåret gravhund og var meget interesseret i mit bukseben :høhø:

Jeg blev dog lidt urolig for den, for der var ingen andre mennesker at se i nærheden, så hvem tilhørte den? Men da den var færdig med at snakke med mig, trissede den om på den anden side til en fotoforretning og gik indenfor og satte sig. Jeg fulgte med for at se, om den fandt sit menneske, og så opdagede jeg en bold på gulvet lige inden for døren. Så jeg tror, det også må have været en butikshund.

Den så ud til at befinde sig fint, også selv om jeg synes, det er lidt risikabelt bare at lade den løbe løs i hele centret :S

[QUOTE=galath;1175742]I går var jeg ude i et lille indkøbscenter i Dalum, og mens jeg stod og kiggede på nogle varer uden for en forretning, var der pludselig noget, der puffede til mit ben. Da jeg kiggede ned, stod der en sød, lille, langhåret gravhund og var meget interesseret i mit bukseben :høhø:

Jeg blev dog lidt urolig for den, for der var ingen andre mennesker at se i nærheden, så hvem tilhørte den? Men da den var færdig med at snakke med mig, trissede den om på den anden side til en fotoforretning og gik indenfor og satte sig. Jeg fulgte med for at se, om den fandt sit menneske, og så opdagede jeg en bold på gulvet lige inden for døren. Så jeg tror, det også må have været en butikshund.

Den så ud til at befinde sig fint, også selv om jeg synes, det er lidt risikabelt bare at lade den løbe løs i hele centret :S[/QUOTE]

Nej, det er ikke særlig hensigtmæssigt, at den bare render rundt. Det ville jeg ikke have nerver til :S

Må… kramme…den… søde… lille… vovse!!! :besvimer::hjerte:

K*ft mand en sød hund :hjerte:

Zoe blev et halvt år den 4. juli, så jeg synes lige I skal have nogle billeder og se hvor stor og smuk hun er blevet :hjertehop: Og der er mange billeder :tihi:

Hendes bror, Elvis, var på udstillingen i Roskilde, så vi var lige oppe og sige hej. Det var ham opdrætter selv beholdte. Det var så sjovt, at se hvordan Zoe og Elvis bare klikkede. De legede på helt samme måde :smiley:

Vand er sjovt.

5 måneder gammel.

Vi har hilst på ildere i gågaden :slight_smile:

Vi er gået over til at fodre med BARF.

Det er sååå sjovt at pille bark af brændestykker.

Hun elsker at ligge i skødet.

Hun er lige i nærheden, når der bliver lavet frikadeller :høhø:

Zoe er megasej til fristeøvelser :rock:

:inlove:

Et par gange om ugen får hun et æg at spise. Det er supergod underholdning. Hun har det simpelthen så sjovt med det :tihi:

Sploot

Og her er et billed fra den 4., hvor hun blev et halvt år :lovelove:

Fra samme dag. Se de korte ben og det store hoved :tihi::hjerte:

Og Zoe var en stor hjælp, da jeg skulle samle møbler :smiley:

Zoe er verdens gladeste, sødeste, smukkeste hund i verden :hund:
Selvom kattene ikke er helt overbeviste endnu. Slaggy har sagt hvor skabet skal stå, så de to går fint sammen. Mosier sætter overhovedet ingen grænser - Ingen hvæs, ingen blød pote, ingenting. Heller ikke selvom hun lægger op til leg ved at puffe sin store snude lige ind i hovedet på ham :surrender1: :dokdok: Men det går helt fint med dem alle tre. Der er ingen ballade, men heller ingen der putter endnu. :slight_smile:

Hun er vidunderlig :wehuu:

Hvis vi kommer til faktisk at planlægge ‘Tour de Den Blå Planet’, så skal du vist helt sikkert kontaktes med om du gir kaffe :hjerte:

Tak Charlotte :slight_smile:

Du skriver bare :smiley:

Zoe har fået en bedste ven :inlove:

Se lige hvor søde de er :hjertehop:

Ihh hvor er hun dog lækker - helt vidunderlig :smelter:

:hjerte::hjerte:

I beskrivelsen af Zoe fra opdrætter, stod der, at Zoe var supergod til at lege selv og underholde sig selv. Og det har heldigvis holdt ved.
Det er virkelig dejligt, og jeg bliver bare i så godt humør af at sidde og kigge på at hun hopper rundt og hygger sig :smiley:

Så det synes jeg lige, I skal se en lille video af.

//youtu.be/e4o3-cxJebU

Zoe er verdens bedste og gladeste hund :hjertehop:

Hvor er hun sød og glad. :smiley: