Zooplus med DHL-levering

Jeg har købt Zooplus rub og stub …eller sådan havde jeg det, da jeg
skulle hive Dankortet op :tihi:

Alle tidligere handler er blevet leveret med GLS, og bortset fra bulede
dåser har jeg været udmærket tilfreds. Jeg har kunnet følge pakkerne
på deres Track and Trace med mit parcel number.

Denne gang har jeg også fået sendt parcel numbers - tre pakker - men
jeg kan ikke se pakkerne på DHL’s side, som åbenbart skal levere denne
gang :venter:

Er der nogen, der kan gennemskue, hvad jeg gør forkert :?

[quote=Charlotte Oeh.;319008]Jeg købt Zooplus rub og stub …eller sådan havde jeg det, da jeg skulle
hive Dankortet op :tihi:

Alle tidligere handler er blevet leveret med GLS, og bortset fra bulede
dåser har jeg været udmærket tilfreds. Jeg har kunnet følge pakkerne
på deres Track and Trace med mit parcel number.

Denne gang har jeg også fået sendt parcel numbers - tre pakker - men
jeg kan ikke se pakkerne på DHL’s side, som åbenbart skal levere denne
gang :venter:

Er der nogen, der kan gennemskue, hvad jeg gør forkert :?[/quote]

Check DHL Tyskland :slight_smile:

Prøv at tracke dem her :
http://nolp.dhl.de/nextt-online-public/set_identcodes.do

Tusinde tak I to :slight_smile:

Se nu bare: 05.01.10 17:17
Sendung ist im Zielland eingetroffen

Så med lidt held kan mine katte få mad i morgen eller overmorgen :cool:

…eller i hvert fald to af pakkerne.

Den tredje hedder: 05.01.10 06:59Sendung ist in Transport ins Zielland aufgenommen

[quote=Charlotte Oeh.;319013]…eller i hvert fald to af pakkerne.

Den tredje hedder: 05.01.10 06:59Sendung ist in Transport ins Zielland aufgenommen[/quote]

Hold lige ekstra øje med denne pakke …Zooplus er eksperter i at glemme at aflevere alle pakker til DHL. :slight_smile:

Okay :S - tak for tippet :slight_smile:

Ja det gjorde de også ved min sidste levering med “DHL”. 1 af pakkerne var på mystisk vis forsvundet inden DHL havde fået den.

Og så excellerer PostDK ved ikke at gide besvære sig med at forsøge at levere de tunge pakker men bare skrive en anmeldelse.

I hvert fald det bud der kører her hos mig. grr

Og ja - DHL = PostDK levering.

…men Zooplus har da trukket beløbet på min konto nu :S

PAKKER :kryds::kryds::kryds:

DHL, hvor er du heldig.:ok: Postdanmark er også helt OK her på stedet og pakker kan hentes frem til kl. 20 ovre i supermarkedet, der ligger 1 km fra mig.

Men jeg sidder her og blomstrer og venter på pakke via GLS, som, hvis det går som det plejer med dem, vil hævde at de skam var her, men at jeg ikke var hjemme. Og at der er ikke er nogen seddel i postkassen?, det er nok bare mig, der har smidt den væk :? eller spist den eller noget.

Utroligt, hvad man gør for at spare penge :doh: Bare billige Zooplus gav valgmuligheder i forhold til levering har i landet. Så man kunne vælge leverandør efter egne erfaringer.

[quote=Katten i Hatten;319267]DHL, hvor er du heldig.:ok: Postdanmark er også helt OK her på stedet og pakker kan hentes frem til kl. 20 ovre i supermarkedet, der ligger 1 km fra mig.

Men jeg sidder her og blomstrer og venter på pakke via GLS, som, hvis det går som det plejer med dem, vil hævde at de skam var her, men at jeg ikke var hjemme. Og at der er ikke er nogen seddel i postkassen?, det er nok bare mig, der har smidt den væk :? eller spist den eller noget.

Utroligt, hvad man gør for at spare penge :doh: Bare billige Zooplus gav valgmuligheder i forhold til levering har i landet. Så man kunne vælge leverandør efter egne erfaringer.[/quote]

Jeg har som sagt aldrig - udover bulede dåser - haft problemer med GLS.
Jeg har sat en seddel på døren, hvor der står, at de bare kan sætte
pakkerne i carporten, og det gør de så.

Men jeg håber, at du har ret med hensyn til DHL, som jeg jo prøver nu for
første gang. Desværre kan jeg se, at den ene af de tre pakker stadig bare
står samme sted som mandag morgen, mens de to andre pakker skulle
være ankommet til det lokalested på Sjælland.

[quote=Charlotte Oeh.;319271]Jeg har som sagt aldrig - udover bulede dåser - haft problemer med GLS.
Jeg har sat en seddel på døren, hvor der står, at de bare kan sætte
pakkerne i carporten, og det gør de så.

Men jeg håber, at du har ret med hensyn til DHL, som jeg jo prøver nu for
første gang. Desværre kan jeg se, at den ene af de tre pakker stadig bare
står samme sted som mandag morgen, mens de to andre pakker skulle
være ankommet til det lokalested på Sjælland.[/quote]

Jeg tror godt du kan skrive til zooplus, og spørge hvorfor din sidste pakke ikke er i sigte …Jeg tør godt vædde på, at de har glemt at aflevere den til DHL :slight_smile:

[quote=Katten i Hatten;319267]DHL, hvor er du heldig.:ok: Postdanmark er også helt OK her på stedet og pakker kan hentes frem til kl. 20 ovre i supermarkedet, der ligger 1 km fra mig.

Utroligt, hvad man gør for at spare penge :doh: Bare billige Zooplus gav valgmuligheder i forhold til levering har i landet. Så man kunne vælge leverandør efter egne erfaringer.[/quote]

Hvorfor får du ikke bare en fuldmagt/stregkode fra GLS, som du sætter på din dør så sætter de pr. automatik pakkerne i fremtiden.

Jeg tør så ikke vædde med dig :stuck_out_tongue: …men jeg har nu skrevet til Zooplus og
venter i spænding.

[quote=Charlotte Oeh.;319284]Jeg tør så ikke vædde med dig :stuck_out_tongue: …men jeg har nu skrevet til Zooplus og
venter i spænding.[/quote]

ØV, sad ellers og funderede over, hvad væddemålet skulle bestå af :smiley:

De er ret hurtige til at svare på zooplus, og de er ret gode til at indrømme, hvis de har sjusket …Sidst jeg gav dem en opsang, fik jeg ved næste levering 6 dåser Feline Porta kvit og frit :slight_smile:

Nu har de svaret mig, at de beklager, at pakkerne ikke følges ad. De to
pakker, der allerede er ankommet til det lokale sted på Sjælland, bliver
leveret sidst på ugen. Den tredje pakke - som jeg jo var obs på - mener
de, kommer på et senere tidspunkt. Men jeg skal endelig ikke holde mig
tilbage med at kontakte dem igen, hvis det ikke sker.

…det behøver de nu heller ikke at være bange for, at jeg ikke gør :muhaha:

Uhhh - misserne bliver skuffede, når jeg kommer hjem i dag med den
besked :ked:

Nu har jeg også bestilt, og normalt kommer det altså med DHL her, dvs postvæsnet, men denne gang stod der at GLS står for leveringen. Jeg håber det kommer helt frem :S

To af mine tre pakker var ankommet i dag, så misserne behøver ikke
faste til sidst på ugen :muhaha:

Jeg havde bestilt 96 dåser, men der er kun kommet 90. Nu må jeg vente
og se, om de sidste seks dåser kommer sammen med tørfoderet sidst på
ugen - selv om det da lyder som en lidt underlig måde at pakke på :slight_smile:

[quote=Charlotte Oeh.;319432]To af mine tre pakker var ankommet i dag, så misserne behøver ikke
faste til sidst på ugen :muhaha:

Jeg havde bestilt 96 dåser, men der er kun kommet 90. Nu må jeg vente
og se, om de sidste seks dåser kommer sammen med tørfoderet sidst på
ugen - selv om det da lyder som en lidt underlig måde at pakke på :)[/quote]

At de pakker det i flere pakker skyldes jo nok at Post danmark ikke vil levere hvis pakken vejer over 20 kilo …Så jeg fatter ikke, hvorfor de ikke sender det via GLS, de er ikke blege for at slæbe betydelig tungere pakker - Sidst jeg fik leveret med GLS vejede min pakke 32 kilo.

Charlotte, hvornår har du bestilt?

Jeg bestilte her i weekenden og de er da ikke kommet ret langt med DHL, synes jeg. Normalt går det ret kvikt med GLS.