[quote=Vivi_Fletcher;319456]Charlotte, hvornår har du bestilt?
Jeg bestilte her i weekenden og de er da ikke kommet ret langt med DHL, synes jeg. Normalt går det ret kvikt med GLS.[/quote]
Jeg bestilte den 28. december.
Jeg synes også, at GLS plejer at være superhurtige, men det har
selvfølgelig været nytår med lukket osv. Nu håber jeg bare, at den
sidste pakke dukker op sidst på ugen.
Dåserne er en lillebittebitte smule mindre bulede end med GLS :høhø:
[quote=Charlotte Oeh.;319465]I øvrigt kan du vel se af mit første indlæg, at jeg har købt hele Zooplus,
så der kommer nok til at gå en rum tid endnu, før du modtager dit, sorry [/quote]
Ai … de har altså skrevet til mig, at de har afsendt FEM PAKKER til mig … de korser sig da i kørselsafd. på jobbet, når de kommer
Jeg modtog også min pakke i fredags, men én dåse manglede, og pakken var temmelig ødelagt, bunden var gået ud, og forsøgt lappet sammen med tape.
16 ud af 24 400g dåser var bulede. Oh well, men misserne fik deres mad.
hæ hæ jeg er heldigere med zooplus end mange af jer andre.
jeg bestilte sendte tirsdag aften, og fredag modtog jeg alle 4 kasser. jeg har aldrig haft problemer med ødelagt emballage eller manglende indhold - er der mon forskel på om man bruger den tyske eller den engelske side?
jeg bruger altid den tyske
[quote=Bodil;321097]hæ hæ jeg er heldigere med zooplus end mange af jer andre.
jeg bestilte sendte tirsdag aften, og fredag modtog jeg alle 4 kasser. jeg har aldrig haft problemer med ødelagt emballage eller manglende indhold - er der mon forskel på om man bruger den tyske eller den engelske side?
jeg bruger altid den tyske[/quote]
Jeg er så også en fa de heldige (måske skal man ikke tale for højt om det) men jeg bestilte vare fra uk man og fik dem tors. Intet manglede ikke en bule og ikke et hul på amballagen. Jeg har aldrig oplevet at noget manglede, var bulet eller amballengen var gået i stykker.
Som jeg har skrevet før i skal ikke bare ligge en seddel at det er ok at de bare kan stille pakken for når i gør det så fra falder forsikringen på jeres pakke , hvis der er buller eller der mangler noget med mere.
Hvis i modtager en pakke der er bulet eller lappet sammen med tape så skal i skrive i modtager pakken med forbehold.
Hvis der er ting der i stykker så skal i skriver inden 7 dage, med krav på erstatning af de ting. der er i stykker .
Hvis i har modtaget en pakke hvor der mangler noget gælder det samme med at skrive inden for 7 dage.