Zooplus med DHL-levering

Når jeg normalt har bestilt hos Zooplus så er det blevet afleveret med DHL, dvs postvæsnet. Har jeg haft op til 60 kg er det blevet afleveret 3 dage i træk i tre pakker :slight_smile:

Husker sidst da han kom med den tredie pakke, der sukkede han og spurget mig om der var flere i vente. Jeg kunne så berolige ham med at det var sidste pakke der kom i denne omgang :høhø:

[quote=birtheras;321392]Når jeg normalt har bestilt hos Zooplus så er det blevet afleveret med DHL, dvs postvæsnet. Har jeg haft op til 60 kg er det blevet afleveret 3 dage i træk i tre pakker :slight_smile:

Husker sidst da han kom med den tredie pakke, der sukkede han og spurget mig om der var flere i vente. Jeg kunne så berolige ham med at det var sidste pakke der kom i denne omgang :høhø:[/quote]

:tihi:

[quote=birtheras;321392]Når jeg normalt har bestilt hos Zooplus så er det blevet afleveret med DHL, dvs postvæsnet. Har jeg haft op til 60 kg er det blevet afleveret 3 dage i træk i tre pakker :slight_smile:

Husker sidst da han kom med den tredie pakke, der sukkede han og spurget mig om der var flere i vente. Jeg kunne så berolige ham med at det var sidste pakke der kom i denne omgang :høhø:[/quote]

Sidst jeg bestilte grus var GLS manden også ved at slæbe sig ihjel op ad trapperne. Men hans kommentar var: Din katte spiser godt nok meget :klapper:. Han troede så lige jeg havde bestilt 60kg foder:høhø:.

Men hvis jeg ved at jeg ikke er hjemme den dag de skal levere, så hænger jeg bare en seddel på døren. Det har der aldrig været problemer med.
Har heller ikke haft brug for at klage til zooplus, de bestilte varer har altid været der, plus det løse endda. Engang var der også 9 dåser hundemad med:øhmm:

Ja, så har jeg lige rykket Zooplus igen - jeg har stadig ikke modtaget
pakken, som har været snuppet i tolden :S

Jeg fik heldigvis alle mine vare igår. Det var altså også sidste udkald inden jeg løb tør. Normalt når jeg har fået det sendt med DHL har det kun taget et par dage, men denne gang med GLS to det 6 dage :frowning:

Her har det så været modsat - jeg plejer at få leveret med GLS, hvor det
går superhurtigt. Denne gang er det med DHL, og jeg bestilte varerne 28.
december!!!

De er så hurtige til at svare - de skriver nu, at de har tjekket alle
detaljer med DHL, og min pakke skulle nu komme inden for to arbejdsdage

• ellers skal jeg ikke holde mig tilbage for at kontakte dem igen :S

Jeg har lige for første gang købt hos Zooplus - og er lidt overrasket over at jeg først skal indtaste mit Visakort nr. og bagefter får en mail om at jeg skal overføre pengene til zooplus bank…kan det passe - eller gør jeg noget forkert???

Nå, helt let var det altså ikke at få zooplus til at acceptere, at jeg ikke havde fået alle dåserne.
De skrev til mig, at de skam havde vejet pakkerne og vægten passede.

Æhm … godt så …

Nå, men med en sur mail og truslen om aldrig at handle hos dem igen, har de alligevel besluttet at betale mig pengene retur :wink:

Ja, det gør du - du må have hakket af i feltet med forudbetaling :slight_smile: Det skal man kun, hvis man vil betale med bankoverførsel.

[quote=Vivi_Fletcher;322062]Nå, helt let var det altså ikke at få zooplus til at acceptere, at jeg ikke havde fået alle dåserne.
De skrev til mig, at de skam havde vejet pakkerne og vægten passede.

Æhm … godt så …

Nå, men med en sur mail og truslen om aldrig at handle hos dem igen, har de alligevel besluttet at betale mig pengene retur ;)[/quote]

Det var li’ godt pokkers :frowning: Det er vist første gang, jeg hører om den reaktion fra dem.

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiuuuuuuuuuuuuuu - så er min sidste pakke landet fra Zooplus, så
er det også kun 16 dage siden, jeg bestilte varerne :cool:

[quote=Charlotte Oeh.;322401]Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiuuuuuuuuuuuuuu - så er min sidste pakke landet fra Zooplus, så
er det også kun 16 dage siden, jeg bestilte varerne :cool:[/quote]

Lidt vildt at det denne gang skulle tage SÅ lang tid i fht. de andr epakker.

Kunne du se tegn på at den havde været gennem tolden? Mærkater eller noget?

GLS kom med pakke til os i dag …det har osse taget længere tid end det plejer. Jeg tror vi bestilte mandag i sidste uge. Iøvrigt osse et godt sted at handle

De har iøvrigt en del produkter som ‘kun’ kan købes hos dyrlægerne herhjemme.

Alice, du nævner en formular til en fukdmagt, så at GLS kan stille varerne, hvis man ikke er hjemme når de kommer.

Hvor mon jeg kan få sådan en fra? :slight_smile:

Hilsen Jette.

[quote=Jette - og burmeserne!;324741]Alice, du nævner en formular til en fukdmagt, så at GLS kan stille varerne, hvis man ikke er hjemme når de kommer.

Hvor mon jeg kan få sådan en fra? :slight_smile:

Hilsen Jette.[/quote]

Jeg sagde det bare til budet …Og et par dage efter kom der et skema med posten, som jeg underskrev og returnerede - Eller osse kan du ringe til dem på 76 33 11 11 og bede dem sende dig en fuldmagt :slight_smile:

Budet sagde også til mig en gang, hvorfor de ikke bare fik en fuldmagt, og han ville lægge noget i postkassen. Det gjorde han ikke, så hvis jeg ser ham igen må jeg hellere spørge.

Jeg gør det, at jeg sætter en seddel på postkassen med, at “varer fra Zooplus må gerne stilles i Carporten” - og den seddel tager de med som dodumentation. Det har virket godt indtil nu, men klart, fuldmagt så er jeg fri for at huske på, hvornår de mon kommer.