Zooplus Shipping?

Hvorfor koster det nu lige pludselig 9.90 pund af få ens order sendt til Danmark? Synes da kun det plejer at være 4 pund?

Nogen der ved noget om det?

Jeg har forresten bestilt for 115 pund så er da kommet over den der grænse… underligt!!

Jeg synes også at huske det kostede deromkring engang, men det er længe siden synes jeg.

Jeg har betalt 9,90 de sidste rigtig mange gange jeg har bestilt…

Ja der er sket en “lille” prisstigning. Men trøst dig med at det ikke er til Post Danmarks takster, så var vi blevet flået:uha:

Ja, det er selvfølgelig rigtigt :slight_smile: Synes bare det var lidt underligt!

Kimilla - Du må bestille noget oftere end mig så :D:D

Så trykker jeg bare bestil og lader være med mere brok :slight_smile:

[quote=Bamse;334392]Ja, det er selvfølgelig rigtigt :slight_smile: Synes bare det var lidt underligt!

Kimilla - Du må bestille noget oftere end mig så :D:D

Så trykker jeg bare bestil og lader være med mere brok :)[/quote]

Åhhhh jeg tør slet ikke tænke på hvor tit jeg får pakker der fra - det taler vidst for sig selv, at katte-misserne næsten ikke kan nå at slide papkasserne op, før end de næste kommer. :ups:

HUSKEDE du dend er rabt på 5% kode?

Nope, selvfølgelig gjorde jeg ikke det. Det gør jeg aldrig. Det er så typisk mig. Jeg multitarsker ikke, overhovedet… Eye on the price… only!!!

ej øv - Var ved at skrive det i første indlæg, men glemte det, da jeg tænkte du nok allerede havde bestilt dine ting. - Bare ærgerligt at misse den. :frowning:

Ja meget. Får man den hver gang eller hvordan er det?

Man kan bruge det der: Stock-up mener jeg den hedder på den engelske, når du har købt for over 100 pund. Så får man 5% - Sådan mener jeg det er. :slight_smile:

Og tilsvarede for 100 euro på den tyske, kan man bruge den tyske kode.

Medmindre de har ændret det, er det faktisk sådan, at på den engelske er grænsen 75 pund og på den tyske er grænsen 100 euro :slight_smile:

Ahhh okay, ja det skal jeg så ikke kunne gøre mig klog på, om de på den engelske er 75 pund. :slight_smile:

Kære Bamse.

Off topic har jeg fulgt dette forum et stykke tid, men tænkte, da jeg så dit indlæg, at nu måtte jeg da vist se at få meldt mig ind, så jeg kunne gøre dig opmærksom på, at du blot kan sende en mail til Zooplus og oplyse, at ved ordre xx har du glemt at udfylde kuponfeltet med “stock up”. Så får du en besked tilbage fra Zooplus om, at de ikke kan ændre i fakturaen, da denne er dannet elektronisk, men at de vil fratrække de 5%, når de trækker beløbet fra dit creditcard.
Hilsen
Jane

[quote=Jane K;334418]Kære Bamse.

Off topic har jeg fulgt dette forum et stykke tid, men tænkte, da jeg så dit indlæg, at nu måtte jeg da vist se at få meldt mig ind, så jeg kunne gøre dig opmærksom på, at du blot kan sende en mail til Zooplus og oplyse, at ved ordre xx har du glemt at udfylde kuponfeltet med “stock up”. Så får du en besked tilbage fra Zooplus om, at de ikke kan ændre i fakturaen, da denne er dannet elektronisk, men at de vil fratrække de 5%, når de trækker beløbet fra dit creditcard.
Hilsen
Jane[/quote]

Ej hvor genialt hvis det er muligt. - tak for info siger jeg også. Det vil jeg huske hvis jeg en dag laver en tanke torsk. :slight_smile:

Kære Kimilla.

Det er det,- jeg har gjort det flere gange, og der har aldrig været problemer hermed.

Hilsen
Jane

[quote=Jane K;334420]Kære Kimilla.

Det er det,- jeg har gjort det flere gange, og der har aldrig været problemer hermed.

Hilsen
Jane[/quote]

Det er jo bare super de gør det! :smiley: Og at man ved det. TAK! :thumbup:

Super Jane!! Det vil jeg helt klart gøre!! Tak for tippet!

Så er jeg i gang med at sende en mail til dem, men de beder om mit ‘Customer Number’ hvor finder jeg det henne??
Jeg kan ikke finde det i den mail jeg ligeh agr fået af dem…

[quote=Bamse;334428]Så er jeg i gang med at sende en mail til dem, men de beder om mit ‘Customer Number’ hvor finder jeg det henne??
Jeg kan ikke finde det i den mail jeg ligeh agr fået af dem…[/quote]

Mon ikke det er dit ordre nummer de mener? - Mit plejer altid at stå i mailens overskrift jeg får fra dem. :slight_smile:

[quote=Bamse;334428]Så er jeg i gang med at sende en mail til dem, men de beder om mit ‘Customer Number’ hvor finder jeg det henne??
Jeg kan ikke finde det i den mail jeg ligeh agr fået af dem…[/quote]

Hvis du logger ind på siden under “my zooplus”, kan du i menuen til venstre
vælge “personal information” - og der står Customer Number med sort
allerøverst :slight_smile: