Zooplus, smadret pakke

Camilla, du er godt nok uheldig :thumbdown:
Jeg havde ingen problemer med min Lucky Kitty fontæne.

[quote=Mislingen;387134]Camilla, du er godt nok uheldig :thumbdown:
Jeg havde ingen problemer med min Lucky Kitty fontæne.[/quote]

Ja, det er bare SÅ træls. Jeg har modtaget en mail nu om at de refunderer beløbet, så jeg tror det er det… Men måske har de lært noget om indpakningen så de næste som bestiller ikke får en smadret fontæne…

Jeg har forsøgt at lave en storm p løsning, med et lille fad jeg har sat på et par ølbrikker, for at få det lidt op i højden, og så sætte pumpen i. Det virker indtil videre, men fadet kan kun indeholde omkring 1 liter vand, så ved ikke om det synker for hurtigt…

Ellers må jeg gå tilbage til den gamle fontæne (som egentlig er solgt), ville bare så gerne skifte til keramik og slippe for de filtre.

Ved ikke om mine katte er uintelligente, men det er som om de ikke fatter at drikke af den, når det ikke løber ned i en skål? Ak, måske skal de bare have deres dumme, gamle Pet mate tilbage…

Camilla, det er bare rigtig træls for dig :thumbdown:
Jeg mener Ann K har skrevet i en eller anden tråd, at hun kan få Lucky Kitty fontænen hjem til ca samme pris som på zooplus og vist ovenikøbet også i lyseblå og lysegrøn.
Men zooplus burde selvfølgelig stadigvæk kunne levere den i hel tilstand og den er jo i forvejen pakket i flamingo.

Den er ellers på tilbud nu til ca 45£.

[quote=Mislingen;387157]Camilla, det er bare rigtig træls for dig :thumbdown:
Jeg mener Ann K har skrevet i en eller anden tråd, at hun kan få Lucky Kitty fontænen hjem til ca samme pris som på zooplus og vist ovenikøbet også i lyseblå og lysegrøn.
Men zooplus burde selvfølgelig stadigvæk kunne levere den i hel tilstand og den er jo i forvejen pakket i flamingo.

Den er ellers på tilbud nu til ca 45£.[/quote]

Ja, det har jeg hørt :slight_smile: Jeg satser på at købe den af Ann K så, gerne på en udstilling, så jeg selv kan fragte den hjem. Så kan jeg være helt sikker på den ikke bliver udsat for noget under transporten :tihi:

He he, kør forsigtigt :tihi: