Zooplus

Er der nogle, som vil forklare mig lige lidt om at bestille der…?

Er der penge at spare for mig med mine fire (snart fem) styk kræ?
Kan jeg betale med visa Dankort?
Er der ting som jeg skal være opmærksom på?

Jeg tænker, at Pia, Elin og jeg måske endda kunne gå sammen og bestille. Er der en fordel ved at være flere?

MVH Helle

[quote=lenschow;103132]Er der nogle, som vil forklare mig lige lidt om at bestille der…?

Er der penge at spare for mig med mine fire (snart fem) styk kræ?
Kan jeg betale med visa Dankort?
Er der ting som jeg skal være opmærksom på?

Jeg tænker, at Pia, Elin og jeg måske endda kunne gå sammen og bestille. Er der en fordel ved at være flere?

MVH Helle[/quote]

Selv hvis du kun havde én kat, ville der være penge at spare.

Ja, de tager Visa - dankortdelen er de ligeglade med :stuck_out_tongue:

Ikke mig bekendt

Man kan sagtens være flere, men med en fragtpris på ca. 35 kroner uanset mængde kan man også være sig selv.

Jeg forstår ikke hvorfor i betaler for fragt. Jeg gør ikke, og jeg bestiller også i UK.

Jeg får fragten gratis når jeg bestiller for over 29 pund :thumbup:

[quote=birtheras;103149]Jeg forstår ikke hvorfor i betaler for fragt. Jeg gør ikke, og jeg bestiller også i UK.

Jeg får fragten gratis når jeg bestiller for over 29 pund :thumbup:[/quote]

Bestiller du til Frankrig? Der kan nemlig være særlige priser for hvert land eller område i Europa. Men til Danmark betaler man i hvert fald £3.90 i fragt, ligegyldigt hvor meget man bestiller for.

det kommer hurtigere frem når det kommer fra tyskland. men så kommer det til gengæld med post dk og ikke fragt mand.
der er MANGE penge at spare, især hvis du har plads til at købe lidt stort ind, og holde øje med hvornår de kører tilbud kampagner ! jeg får typisk 10 kg mad og 6 *14 kg grus hjem af gangen. mere har jeg ikke plads til i mit mikro hus på 40 kvm.

[quote=kira v;103154]det kommer hurtigere frem når det kommer fra tyskland. men så kommer det til gengæld med post dk og ikke fragt mand.
der er MANGE penge at spare, især hvis du har plads til at købe lidt stort ind, og holde øje med hvornår de kører tilbud kampagner ! jeg får typisk 10 kg mad og 6 *14 kg grus hjem af gangen. mere har jeg ikke plads til i mit mikro hus på 40 kvm.[/quote]

Alle varerne kommer rent faktisk fra det samme centrallager i Tyskland :smiley: Når jeg bestiller fra den engelske side går der typisk 3 arbejdsdage, før jeg har varerne og det vil jeg bestemt ikke klage over - især ikke, når den engelske på de fleste punkter er langt billigere end den tyske pga. kursen.

Jeg kan overhovedet ikke tysk. Men hvilke fodermærker fører de ?

de fører langt de fleste mærker. Prøv at kigge på den engelske version under dry cat food www.zooplus.co.uk

Der er nu heller ingen grund til at kunne tysk, man kan bare gå ind på den engelske side www.zooplus.co.uk De fører mange mærker, også nogen der ikke kan købes i butikkerne i Danmark.

Uhh tak :slight_smile: Hvormeget sparer man ca ?

Hvilket foder vil være bedst til en kastereret overvægtig hankat og en stereliseret hunkat der vejer det hun skal ? Har ingen ide om det selv.

til hannen ville jeg tage neutered cat fra hills og måske indoor cat…
til hunnen ville jeg bare give hende alm hills science plan og måske lidt natures best for at “peppe” det lidt op til dem begge :slight_smile:

[quote=Celina;103198]til hannen ville jeg tage neutered cat fra hills og måske indoor cat…
til hunnen ville jeg bare give hende alm hills science plan og måske lidt natures best for at “peppe” det lidt op til dem begge :)[/quote]

Ehmm det var meget foder :stuck_out_tongue: Kan de ikke bare få det samme :?

Når man opretter sig som breeder derinde, beder den om et kennel nummer???

Hihi jo men det var mere fordi du skriver at han er overvægtig så ville jeg enten give ham noget foder med mindre fedt i som fx dem jeg har nævnt eller også skal du give dem det samme og skære ned på hans ration. Får han vådfoder? Hvor tit? For hvis han fx får meget vådfoder hver dag kunne du skære ned på det fx.
Mine drenge som har tendens til overvægt for alm hills som vi køber i 10 kg poser, blandet med lidt natures best fra hills for di bare elsker det, dem køber vi i 4 kg poser og så er vi begyndt at blande en smule indoor cat i sammen med lidt oral care.
Ved godt det er mange forskellige men du kan evt starte med den alm hills og så 1 anden du synes og så bygge på efter dine missers behov :slight_smile: Det gjorde vi. Vi startede ikke med så mange forskellige heller. :smiley:

Er det ik et nummer du har fået da du oprettede dig som opdrætter herhjemme :?

I Danmark har man ikke noget opdrætternummer, men det har man i Tyskland. Jeg kan ikke huske, hvordan man kommer uden om det problem, men det kan lade sig gøre :stuck_out_tongue:

[quote=Celina;103207]Hihi jo men det var mere fordi du skriver at han er overvægtig så ville jeg enten give ham noget foder med mindre fedt i som fx dem jeg har nævnt eller også skal du give dem det samme og skære ned på hans ration. Får han vådfoder? Hvor tit? For hvis han fx får meget vådfoder hver dag kunne du skære ned på det fx.
Mine drenge som har tendens til overvægt for alm hills som vi køber i 10 kg poser, blandet med lidt natures best fra hills for di bare elsker det, dem køber vi i 4 kg poser og så er vi begyndt at blande en smule indoor cat i sammen med lidt oral care.
Ved godt det er mange forskellige men du kan evt starte med den alm hills og så 1 anden du synes og så bygge på efter dine missers behov :slight_smile: Det gjorde vi. Vi startede ikke med så mange forskellige heller. :D[/quote]

Hehe nå okay :slight_smile:

Hvis din kat får foder fra Hill’s Veterinary-serien (Fås kun hos dyrlæger i DK), såsom k/d - c/d - t/d osv., så kan det bestilles her: www.chemistdirect.co.uk … portoen er lidt dyrere en på zooplus (£ 7.49) og leveringstiden er osse lidt længere, men der er stadigvæk meget at spare i forhold til prisen hos dyrlægen :rock: … k/d 5 kg. koster ca. 430,- hos min dyrlæge, men jeg fik det til 218,- derinde :thumbup:
Så har de osse mange andre ting, Feliway refill kostede lidt over hundrede kroner og jeg mener den koster omkring 180 kr. her i DK.

[quote=Skattekat;103216]Hvis din kat får foder fra Hill’s Veterinary-serien (Fås kun hos dyrlæger i DK), såsom k/d - c/d - t/d osv., så kan det bestilles her: www.chemistdirect.co.uk … portoen er lidt dyrere en på zooplus (£ 7.49) og leveringstiden er osse lidt længere, men der er stadigvæk meget at spare i forhold til prisen hos dyrlægen :rock: … k/d 5 kg. koster ca. 430,- hos min dyrlæge, men jeg fik det til 218,- derinde :thumbup:
Så har de osse mange andre ting, Feliway refill kostede lidt over hundrede kroner og jeg mener den koster omkring 180 kr. her i DK.[/quote]

Jeg troede egentlig, at Hills Oral Care, som den hedder hos zooplus, var det samme som Hills t/d herhjemme - men det er måske ikke tilfældet? :?`