Zooplustilbud

Hvad med portoen, er den dyr? Nogle som har et eksempel…
Og hvad med told, kan pakkern ryge i den?

[quote=Sussie;87378]Hvad med portoen, er den dyr? Nogle som har et eksempel…
Og hvad med told, kan pakkern ryge i den?[/quote]

Portoen er fast uanset hvormeget du køber (kun 3,90 GBP) - og told skulle der ikke blive problemer med. Det har jeg i hvertfald aldrig hørt om på den slags ting.

http://www.zooplus.co.uk/web/shop/checkout/shippingCost.jsp

Nej, told skulle der ikke gerne komme på fra England - eller fra noget andet EU-land :slight_smile: Det er en af fiduserne ved EU :stuck_out_tongue:

Vi skriver en seddel med store bogstaver og sætter på postkassen i noget vandtæt plasticomslag. Vi skriver “Varer fra Zooplus må gerne stilles i Carporten”. Vi ved ikke altid hvornår de kommer, så sedlen kan sidde der et stykke tid.

Weee for bare sølle 565 kr har jeg købt flg.

2 Golden Grey Master - 14 kg
1 Applaws Cat Food 6 x 70 g -
1 Thrive Cat Snacks - Prawn, 2
1 2 kg James Wellbeloved Kitten
1 Cat Dancer Cat Toy
1 70g Almo Nature 7 + 1 Free
1 70g Almo Nature Jelly Pouch
1 10kg Royal Canin Cat Food + free catscratz

-høhø

Okay - tak for tippet - det lyder som det nemmeste både for mig og for transporten :slight_smile:

[quote=Raggie;87363]Den form man udfylder som opdrætter hos zooplus vil gerne ha et opdrætternr. Sådan et har vi da ik eller :?

Det står da ik på min attest. Vil de ha medlemsnr til klubben :?[/quote]

Halloooo

Andre må også svare :smiley:

[quote=Raggie;87472]Halloooo

Andre må også svare :D[/quote]

Jeg mindes bare at skrive xxxxxxxxx -høhø

[quote=Bamse;87329]Det forstår jeg ikke Rikke. Jeg fik også ca 10 % rabat, men det var fordi det er første gang jeg køber der inde. Jeg skrev så en mail til dem om jeg ikke kunne få den anden rabat på 20 %, lidt fjollet men nu er det gjort, så håber jeg bare at få 20 % rabat!!

Men ellers er der da faktisk også en del gode tilbud der inde!![/quote]Jeg får altid 10% i opdrætterrabat :slight_smile:

De 10% i velkomst tilbud skulle du have slettet og have skrevet - happy-xmas i stedet for så havde du fået de 20% :slight_smile:

Takker :smiley:

Men jeg forstår så ingenting…jo lidt -høhø…man er da medlem af Mensa…:rock: - not :prut: MEGET kedelig klub :thumbdown:

Man får opdrætterrabatten ved at udfylde skemaet, samt sende sit opdrætterbevis til adressen på zooplus…men er xxxx er nok i registreringen :?

Mit er fra 1990 og med reg i Racekatten - nu Darak. Skal jeg så skrive Racekatten eller Darak :?

HJÆÆÆLP :smiley:

[QUOTE=May-Britt S;87380]Portoen er fast uanset hvormeget du køber (kun 3,90 GBP) - og told skulle der ikke blive problemer med. Det har jeg i hvertfald aldrig hørt om på den slags ting.

http://www.zooplus.co.uk/web/shop/checkout/shippingCost.jsp[/QUOTE]

Super… Tak for svar…