2 Europé brødre søger ikke længere nyt hjem

Enig, for som opdrættere arbejder vi med - og nogle gange mod - Moder Natur og uanset hvad, vi finder på, kan vi risikere, at hun gør det modsatte.

5 Synes om

Tillykke til jer alle med de nye familiemedlemmer :heart:
Det ser ud til at de to drenge er landet godt hos jer :smiling_face_with_three_hearts:

2 Synes om

Det vil jeg også tillade mig at påstå - ellers er de i hvert fald imponerende gode til at simulere… :smirk:

Peter er fast besluttet på, at Ralph har fået kat - da vi kom hjem i går aftes, nåede han lige at sætte sig, inden det så sådan ud:

Diesel måtte nøjes med mig:

Og lidt fra i formiddags:

27 Synes om

Og er Ralph så enig i det :slem: :tihi:

7 Synes om

Har han noget reelt valg :question:

6 Synes om

Ikke hvis du spø’r Peter…:smirk_cat:

13 Synes om

Jaja men det er jo set før, at når en kat vælger sit menneske og mennesket ikke nødvendigvis er enig, ja så må mennesket jo overgive sig og blive enig. :grin:

12 Synes om

Har lige opdateret overskriften - bare fordi jeg kan… :hoho:

19 Synes om

Hvordan går det med dem… har peter gjort ralph til den ultimative katte menneske

2 Synes om

Ralph har nu altid været katte-menneske - lige bortset fra den der med at blive lagt på og afgive territorie i fodenden… :smirk:
De er virkelig nogle skønne knægte - jeg er ikke i tvivl om, at de begynder at savne udelivet, men tager det indtil videre imponerende pænt at være lukket inde.
Jeg går på ferie fra torsdag, og planen er at introducere (i første omgang ledsaget) udgang der - hvis jeg ellers tø’r… :see_no_evil:

10 Synes om

Ligger Peter stadig på ham. For det billed du postede er nærmest magisk…

Og undskyld for at jeg fik det skrevet som Ralph ikke er kattemenneske, for det må han være med de gode oplevelser i deler med kattene.
Det var mere din kommaer med sengen og den hvor Peter sidder på ham, som jeg tænkte måtte gøre Ralph og Peter uadskillige

6 Synes om

Du skal slet ikke undskylde - jeg forstår helt hvad du mener, og jeg griner selv lidt af ham, og hans nu nedbrudte grænser… :sunglasses:
Jeps, Pete ta’r ikke et nej for et nej, så der er fortsat både sidning og samsovning på programmet - han er sågar spottet i gang med selv at invitere Peter op i lænestolen, og med begge katte i fodenden… :smirk_cat::+1:

15 Synes om

Åh hvor er Peter perfekt hjemme ved jer… synes det er så fedt at læse

6 Synes om

Er det så i snor du starter med

1 Synes om

Har haft tanken, men a) har jeg aldrig praktiseret det med tidligere katte (killinger), b) de to her er allerede vant til fritløb, og c) to af gangen i snor vil uanset blive noget biks…

5 Synes om

Men garanteret et syn for guder :smile:

6 Synes om

Been there, done that - can’t recommend spectators :stuck_out_tongue:

6 Synes om

Og d) de er så cool og menneskesøgende at de sikkert gerne bare følger jer med rundt på en gåtur selv i “fri dressur” :smil:

6 Synes om

Det er også mit indtryk (og håb… :crossed_fingers: :see_no_evil:) - hvis de er bare en brøkdel så kontaktsøgende ude som inde, er jeg ret sikker på de reagerer fornuftigt og holder kontakt. :heart:

6 Synes om

@DorteH jeg er enig og masser af billeder :grinning:

3 Synes om