2 Europé brødre søger ikke længere nyt hjem

Mitigerende foranstaltninger er igangsat forud for U-Day - og så er de øvrige beboere på vejen informeret om vores snarlige “ny i trafikken”-kandidater… :see_no_evil: :face_with_peeking_eye: :crossed_fingers:

22 Synes om

Første udgang delvis overstået - den blev lige en kende mere spændende end absolut nødvendigt, da Adolf valgte at kigge forbi, men ingen døde, og pt. holder vi pitstop i drivhuset…

24 Synes om

Det var også Manses yndlingsplads… :heart:

25 Synes om

Det varmer mit hjerte at du igen har selskab, også i drivhuset. :hjerte:

4 Synes om

Efter 4 timer ude, der ud over det ovennævnte inkluderede staldhjælp, biler på vejen og terrassesidning, samt registrering til indgang af kattelemmen… :see_no_evil::crossed_fingers::+1::heart::smirk_cat:

Lidt af det blev dokumenteret:

20 Synes om

Sikke dejlige billeder og opdatering :star_struck:

Har de nu fri ude adgang

Og ikke for at træde i det men har i mange bil der køre forbi jer

2 Synes om

Nej til begge… :smirk:
Kattelemen er åbnet udefra, så de altid kan komme ind, hvis det ikke lykkes at lokke dem med ind fra de næste dages intro-ture - så må min mavefornemmelse afgøre, hvornår jeg tør introducere fritløb… :see_no_evil:
Vi bor på en blind vej, med yderligere 6 ejendommme, så reelt ikke meget trafik - men desværre for meget, baseret på tidligere erfaringer. :pensive:

11 Synes om

De ser så tilpasse ud :heart:

5 Synes om

Er også overbevist om, at de var en hel del mere tilpasse, end jeg var… :smirk_cat::see_no_evil::smirk:

10 Synes om

Man er ikke i tvivl om, at de er helt og aldeles tilfredse med deres nye hjem, også selvom de måske mener der er lidt for meget pylleri om ude adgangen :tihi: :hjerte:

Men det må de altså lære at leve med, for det er kun fordi, de er så heldige at de igen, har fundet et hjem, hvor deres helbred har prioriteret :hjerte:

10 Synes om

Dagens første etape…

23 Synes om

Fedt billede af dem begge, det sidste :love:
Forresten, har du (eller andre) lyst er du meget velkomne til at dele i min FB gruppe for mit opdræt :smil:

2 Synes om

Det er jeg også ret vild med - credits til hestene, der valgte at komme forbi… :sunglasses::+1:

3 Synes om

Hvor er det et par smukke brødre - jeg kan godt forstå, at du er vild med dem :heart: :heart:

2 Synes om

Sikke en fin pottet plante :star_struck:

3 Synes om

Nå ja, man kan jo altid plante dem, så man ved, hvor man har dem :uha:

7 Synes om

I wish… :smirk_cat: :crossed_fingers:

4 Synes om

Dagens spam… :smirk::heart:

Som det fremgår, har D fået en større potte… :wink:

25 Synes om

Man kan godt se de færdes en del sammen på billederne :grin:

5 Synes om

Ikke hele tiden - men “vi” forsøger ganske rigtigt at færdes sammen… :see_no_evil::smirk:

6 Synes om