Mitigerende foranstaltninger er igangsat forud for U-Day - og så er de øvrige beboere på vejen informeret om vores snarlige “ny i trafikken”-kandidater…
![]()
Første udgang delvis overstået - den blev lige en kende mere spændende end absolut nødvendigt, da Adolf valgte at kigge forbi, men ingen døde, og pt. holder vi pitstop i drivhuset…
Det varmer mit hjerte at du igen har selskab, også i drivhuset. ![]()
Efter 4 timer ude, der ud over det ovennævnte inkluderede staldhjælp, biler på vejen og terrassesidning, samt registrering til indgang af kattelemmen… ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lidt af det blev dokumenteret:
Sikke dejlige billeder og opdatering ![]()
Har de nu fri ude adgang
Og ikke for at træde i det men har i mange bil der køre forbi jer
Nej til begge… ![]()
Kattelemen er åbnet udefra, så de altid kan komme ind, hvis det ikke lykkes at lokke dem med ind fra de næste dages intro-ture - så må min mavefornemmelse afgøre, hvornår jeg tør introducere fritløb… ![]()
Vi bor på en blind vej, med yderligere 6 ejendommme, så reelt ikke meget trafik - men desværre for meget, baseret på tidligere erfaringer. ![]()
De ser så tilpasse ud ![]()
Er også overbevist om, at de var en hel del mere tilpasse, end jeg var… ![]()
![]()
![]()
Man er ikke i tvivl om, at de er helt og aldeles tilfredse med deres nye hjem, også selvom de måske mener der er lidt for meget pylleri om ude adgangen
![]()
Men det må de altså lære at leve med, for det er kun fordi, de er så heldige at de igen, har fundet et hjem, hvor deres helbred har prioriteret ![]()
Fedt billede af dem begge, det sidste ![]()
Forresten, har du (eller andre) lyst er du meget velkomne til at dele i min FB gruppe for mit opdræt ![]()
Det er jeg også ret vild med - credits til hestene, der valgte at komme forbi… ![]()
![]()
Hvor er det et par smukke brødre - jeg kan godt forstå, at du er vild med dem
![]()
Sikke en fin pottet plante ![]()
Nå ja, man kan jo altid plante dem, så man ved, hvor man har dem ![]()
I wish…
![]()
Man kan godt se de færdes en del sammen på billederne ![]()
Ikke hele tiden - men “vi” forsøger ganske rigtigt at færdes sammen… ![]()
![]()