Mitigerende foranstaltninger er igangsat forud for U-Day - og så er de øvrige beboere på vejen informeret om vores snarlige “ny i trafikken”-kandidater…
Første udgang delvis overstået - den blev lige en kende mere spændende end absolut nødvendigt, da Adolf valgte at kigge forbi, men ingen døde, og pt. holder vi pitstop i drivhuset…
Det varmer mit hjerte at du igen har selskab, også i drivhuset.
Efter 4 timer ude, der ud over det ovennævnte inkluderede staldhjælp, biler på vejen og terrassesidning, samt registrering til indgang af kattelemmen…
Lidt af det blev dokumenteret:
Sikke dejlige billeder og opdatering
Har de nu fri ude adgang
Og ikke for at træde i det men har i mange bil der køre forbi jer
Nej til begge…
Kattelemen er åbnet udefra, så de altid kan komme ind, hvis det ikke lykkes at lokke dem med ind fra de næste dages intro-ture - så må min mavefornemmelse afgøre, hvornår jeg tør introducere fritløb…
Vi bor på en blind vej, med yderligere 6 ejendommme, så reelt ikke meget trafik - men desværre for meget, baseret på tidligere erfaringer.
De ser så tilpasse ud
Er også overbevist om, at de var en hel del mere tilpasse, end jeg var…
Man er ikke i tvivl om, at de er helt og aldeles tilfredse med deres nye hjem, også selvom de måske mener der er lidt for meget pylleri om ude adgangen
Men det må de altså lære at leve med, for det er kun fordi, de er så heldige at de igen, har fundet et hjem, hvor deres helbred har prioriteret
Fedt billede af dem begge, det sidste
Forresten, har du (eller andre) lyst er du meget velkomne til at dele i min FB gruppe for mit opdræt
Det er jeg også ret vild med - credits til hestene, der valgte at komme forbi…
Hvor er det et par smukke brødre - jeg kan godt forstå, at du er vild med dem
Sikke en fin pottet plante
Nå ja, man kan jo altid plante dem, så man ved, hvor man har dem
I wish…
Man kan godt se de færdes en del sammen på billederne
Ikke hele tiden - men “vi” forsøger ganske rigtigt at færdes sammen…