2 Europé brødre søger ikke længere nyt hjem

Husk hestepærer …

7 Synes om

Det er faktisk hestepærer, han sidder i - bare på råvare stadiet… :smirk:

8 Synes om

Tirsdagens hot-spot…

22 Synes om

De ligner unægtelig nogen der nyder livet. :hjerte:

3 Synes om

Der er ingen tvivl om, at de elsker deres udeliv - og heller ikke om, at de synes jeg skal finde lidt mere is til maven, så rationeringen bliver ophævet… :smirk_cat::see_no_evil:

10 Synes om

Hvor kan jeg så meget følge dem :smirk_cat: :balance_scale: :ice_cream: :icecream:

Men hvor kan jeg også så meget følge dig :yikes:

4 Synes om

Måske - men trods alt ikke helt uden evner… :smirk_cat: :mouse2: :rock:

19 Synes om

One more down… :smirk_cat:

19 Synes om

Sig mig engang
Sultet du dem inden for /giver dem ikke det rigtige mad
Nu giver det mere mening de gerne ville ud :wink:

Hvor er de dygtige :blush:

4 Synes om

De er simpelthen begyndt at tjene til føden - sådan bogstaveligt talt :hoho:

6 Synes om

Jeg bliver aldrig Roms-mester i selfies, men budskabet kom da vist trods alt med - fra pitstop på markturen…

22 Synes om

Hvor ser det møghamrende hyggeligt ud!

5 Synes om

Det er det også - Manse elskede når vi gik ture sammen, selv om han havde 100 styr på at færdes på egne poter, og pt. forsøger jeg (naivt! :see_no_evil: ) at overbevise P & D om, at vores egne marker, og evt. dem på denne side af vejen, er meeeeget bedre end dem overfor… :crossed_fingers: :crossed_fingers:

10 Synes om

OK - lige netop på det område havde jeg måske ikke behov for en kat, der tager arven op efter Manse… :face_with_peeking_eye:
EDIT: På positivsiden kan tilføjes, at han i det mindste er lige så dygtig til at dræbe, fremfor at lege - der gik få minutter fra jeg sidst så ham, uden harekilling, til han hjembragte den død.

11 Synes om

Kan godt forstå dig men hvor er de dog dygtige :star_struck:

2 Synes om

Ja, og de er heldigvis begge jægere - de viste mus er også begge aflivet umiddelbart, og spist.
Men jeg må nok erklære mig enig med @Eva_K i, at de ikke er egnet indekatte-materiale, stamtavler eller ej… :smirk:

7 Synes om

Hold da op, jamen så er storvildtjægerne da flyttet ind :uha:

4 Synes om

Jeps - begynder så småt at blive bekymret for hestene… :sunglasses:

11 Synes om

Undskyld mit “dumme” spørgsmål, men er det en harekilling ?

Uanset hvad dygtig jæger

3 Synes om

Ja, harekilling - hader når de ta’r dem, men når det skal være, er jeg glad for, at de gør det effektivt…

4 Synes om