Husk hestepærer …
Det er faktisk hestepærer, han sidder i - bare på råvare stadiet… ![]()
De ligner unægtelig nogen der nyder livet. ![]()
Der er ingen tvivl om, at de elsker deres udeliv - og heller ikke om, at de synes jeg skal finde lidt mere is til maven, så rationeringen bliver ophævet… ![]()
![]()
Hvor kan jeg så meget følge dem
![]()
Men hvor kan jeg også så meget følge dig ![]()
Sig mig engang
Sultet du dem inden for /giver dem ikke det rigtige mad
Nu giver det mere mening de gerne ville ud ![]()
Hvor er de dygtige ![]()
De er simpelthen begyndt at tjene til føden - sådan bogstaveligt talt ![]()
Jeg bliver aldrig Roms-mester i selfies, men budskabet kom da vist trods alt med - fra pitstop på markturen…
Hvor ser det møghamrende hyggeligt ud!
Det er det også - Manse elskede når vi gik ture sammen, selv om han havde 100 styr på at færdes på egne poter, og pt. forsøger jeg (naivt!
) at overbevise P & D om, at vores egne marker, og evt. dem på denne side af vejen, er meeeeget bedre end dem overfor…
![]()
OK - lige netop på det område havde jeg måske ikke behov for en kat, der tager arven op efter Manse… ![]()
EDIT: På positivsiden kan tilføjes, at han i det mindste er lige så dygtig til at dræbe, fremfor at lege - der gik få minutter fra jeg sidst så ham, uden harekilling, til han hjembragte den død.
Kan godt forstå dig men hvor er de dog dygtige ![]()
Ja, og de er heldigvis begge jægere - de viste mus er også begge aflivet umiddelbart, og spist.
Men jeg må nok erklære mig enig med @Eva_K i, at de ikke er egnet indekatte-materiale, stamtavler eller ej… ![]()
Hold da op, jamen så er storvildtjægerne da flyttet ind ![]()
Jeps - begynder så småt at blive bekymret for hestene… ![]()
Undskyld mit “dumme” spørgsmål, men er det en harekilling ?
Uanset hvad dygtig jæger
Ja, harekilling - hader når de ta’r dem, men når det skal være, er jeg glad for, at de gør det effektivt…