Husk hestepærer …
Det er faktisk hestepærer, han sidder i - bare på råvare stadiet…
De ligner unægtelig nogen der nyder livet.
Der er ingen tvivl om, at de elsker deres udeliv - og heller ikke om, at de synes jeg skal finde lidt mere is til maven, så rationeringen bliver ophævet…
Hvor kan jeg så meget følge dem
Men hvor kan jeg også så meget følge dig
Sig mig engang
Sultet du dem inden for /giver dem ikke det rigtige mad
Nu giver det mere mening de gerne ville ud
Hvor er de dygtige
De er simpelthen begyndt at tjene til føden - sådan bogstaveligt talt
Jeg bliver aldrig Roms-mester i selfies, men budskabet kom da vist trods alt med - fra pitstop på markturen…
Hvor ser det møghamrende hyggeligt ud!
Det er det også - Manse elskede når vi gik ture sammen, selv om han havde 100 styr på at færdes på egne poter, og pt. forsøger jeg (naivt! ) at overbevise P & D om, at vores egne marker, og evt. dem på denne side af vejen, er meeeeget bedre end dem overfor…
OK - lige netop på det område havde jeg måske ikke behov for en kat, der tager arven op efter Manse…
EDIT: På positivsiden kan tilføjes, at han i det mindste er lige så dygtig til at dræbe, fremfor at lege - der gik få minutter fra jeg sidst så ham, uden harekilling, til han hjembragte den død.
Kan godt forstå dig men hvor er de dog dygtige
Ja, og de er heldigvis begge jægere - de viste mus er også begge aflivet umiddelbart, og spist.
Men jeg må nok erklære mig enig med @Eva_K i, at de ikke er egnet indekatte-materiale, stamtavler eller ej…
Hold da op, jamen så er storvildtjægerne da flyttet ind
Jeps - begynder så småt at blive bekymret for hestene…
Undskyld mit “dumme” spørgsmål, men er det en harekilling ?
Uanset hvad dygtig jæger
Ja, harekilling - hader når de ta’r dem, men når det skal være, er jeg glad for, at de gør det effektivt…