2 Europé brødre søger ikke længere nyt hjem

Enig, men tænker det må kræve gode jagt evner.

Er sikker på mine ville løbe den anden vej i panik.

3 Synes om

Spurgte tidligere ejer, om det er noget han før har praktiseret - det virkede jo rimelig rutineret - men de har kun set ham tage mus.
Skjulte talenter… :face_with_raised_eyebrow:

6 Synes om

Ind imellem de sporadiske misdemeanors er han ret omgængelig… :wink:

22 Synes om

Hvor er jeg så glad for de landede hos jer @DorteH :heart:

5 Synes om

Gad vide hvad der gemmer sig i kvasbunken - de har haft stand på den det meste af en time… :thinking:

19 Synes om

Det kan være der gemmer sig et lille pindsvin :hedgehog:

3 Synes om

Det kan ikke afvises - vi har dem her, og er begyndt at se dem på vildtkameraet i stalden…

6 Synes om

Sikke en fantastisk tråd lige at vælte ind i :hjertehop:

Du skrev længere oppe noget med Eva og overtalelse… Tror hun har været skyld i 3-4 katte hos os :tihi:

12 Synes om

I raps-junglen…

25 Synes om

Åhh :star_struck:

Hvordan går ude livet
Går de selv ud og ind
Eller er de kun på ledsaget udgang
Hvad siger de til hestene

3 Synes om

Det er da godt, de holder sig på stien. Ellers fandt du dem aldrig igen :wink:

6 Synes om

De er ude det meste af tiden - jeg prøver at holde mest muligt øje med dem, og vi går som vist tur, men jeg skal jo altså også lige nå lidt andet (heste og arbejde, bla. :smirk:), så de er mest på egne poter.
Er ikke nået til åben kattelem om natten endnu - det vil gå for meget ud over min nattesøvn pt… :see_no_evil::flushed:
De er klart obs på hestene, men i stadig mindre grad.

9 Synes om

:joy:

Kender det godt

4 Synes om

De er rendt i rapsen nogle gange - heldigvis fandt de selv ud igen… :smirk_cat:

10 Synes om

Æhm, altså så vidt JEG husker, så sagde jeg altså nej til Jack, og det var dig der overtalte mig? :muhaha:
Og den der maine coon fra Birgit var da bare fordi du altid har sagt at du drømte om en blå tortie hankat, og så var jeg bare en god veninde der fortalte dig om kattekillingen :engel: Den overtalte du helt dig selv til :hoho:

Men Hugo og Rhys vil jeg godt påtage mig :tihi:

12 Synes om

Efter 12 timers udendørs aktivitet, er sofaen nu ikke det værste man har… :heart:

21 Synes om

Kan du ikke flytte puderne, så de kan være der begge 2? :hoho:

5 Synes om

Selvom jeg savner den gamle helt enormt, er jeg nu alligevel glad for min nye chef… :blush::heart::smirk_cat:

De er blevet super seje til kattelemmen begge to, og har nu kun curfew fra 22-03 - kan godt li’ at vide hvor de er når jeg går i seng, og de er flinke til at komme ind deromkring, enten selv eller når jeg lukker heste ind. :+1:

21 Synes om

:troste: og :ok: Første del, trist men meget forståeligt, resten, virkelig dejligt! :hjerte:

4 Synes om

Tak - vi er også fantastisk glade for dem, trods alle de bekymringer de også har tilført… :see_no_evil:
Men må indrømme at de virker til at ha’ rimelig godt styr på det hele, så nu skal jeg (som Ralph siger flere gange dagligt… :flojte:) bare også tro på det - at de har fået (semi)fri udeadgang har sjovt nok medført, at de oftest holder sig lige i nærheden. :crossed_fingers:

8 Synes om