Aftensmad i januar

Hvad er opskriften på den :?

:stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: Det smagte godt! :høhø:

Jeg har fået mit yndligsspise … nemlig gratis mad :stuck_out_tongue:

En kyllingeret jeg aldrig har smagt før og var sikker på at jeg ikke ville bryde mig om, men det smagte faktisk godt :savle:

i aften var det ris med kødsovs og så havde jeg flået mig selv og købt økologisk broccoli til, som lige havde været i mikro med lidt vand og en lille smørklat…

mmmmmums

Jeg skal holde en one man’s birthday dinner.
Man kan vel godt lave lidt lækker mad til sig selv .:slight_smile:

Forret : Kold grøn ærtesuppe med et par rejer på toppen.

Hovedret: Andebryst på kartoffel/selleri pure med stegt løg og sukker ærter

Dessert: Græskar kerne is
Noget jeg enligt ikke må spise da der for meget sukker i .Det det er flere år siden jeg har lavet den.Men har været så fornuftig at købe en diabetis vanillie is og blande græskar krokanten op i. Så må jeg se om jeg synes den er lige så god , som når jeg laver den fra bunden af.

Thai-ris og forårsruller.

Lakse steaks m/ pasta og helt almindelig hvid sovs :cool2:

Hamburgerryg med grønlangkål og brunede kartofler - har bare lyst til gammel dansk mad i dag, så det er menuen :savle:

Åååhhhh - dét er en favoritret!!:savle::savle:

grydebøf med frisk bånd pasta, salat og flutes

Grøntsagssuppe af champignon, broccoli, porre, selleri, jordskok og bønner

Skal forsøge mig med græskarsuppe efter Louise (og Buster)s opskrift…

Fuldkorns pasta med tomat sauce og spinat. Og en activia joqhurt mit Pfirsich - Maracuja til dessert.

i aften står den på hjemmelavede forårsruller jeg har lavet sammen med naboen (MUUUUUUUUMS!) med en råkost salat til bestående af alt muligt spændende, min grøntsagsmand proppede i en pose til mig og sagde “20 kroner - aftensmad til 4 gange” - BINGO! :juhu:

Frisk fisk - Michael kom hjem med superlækker sushi. MUMS.

Stegeben med brun sovs og kartofler og agurkesalat :savle:

Vi skulle have haft lasagne, men glemte at vi ikke havde mere mælk :tihi:

Så det blev just-eat, hvor der i dag er 20 % rabat, hvis man skriver “COMEON20” i rabatkodefeltet! :ok:

Engelskbøf med hele pivtøjet :savle:

øj hvor er jeg altså mæt :uha:

Er spændt på at høre om resultatet

Tortilla af fladbrød (købt i bazaren) m. kebab (marineret oksekød og løg - købt hos slagteren i en ugepakke :savle:) og salat. :slight_smile:

Vi er begyndt at købe en ugepakke hos slagteren. Den koster 329 kr. og er til 4 mennesker i en uge. Så der er til 14 dage (eller lidt mere faktisk) til os to. Så får vi varieret vores kost lidt mere. :slight_smile: