Aftensmadtråd - hva siger i?

Mht pølsehorn så laver vi miniopølsehorn af cocktailpølser og den færdige pizzadej man kan købe. Det er såååå nemt og smager super lækkert!

[quote=Dk Kefir Annette;52214]Hej Birthe

Et pølsehorn er noget dej rullet om en pølse, som så bages i ovnen.
Det er super lækkert og nemt - især til at have med på ture eksempelvis.

Mine pølsehorn ser sådanne ud og jeg kan se det er samme fremgangsmåde, dog bruger jeg en helt anden opskrift der er super lækker, den kan godt tigges ud af mig :slight_smile:
-wehuu[/quote]

Hvorfor ikke prøve noget nyt , det vil jeg da gerne :slight_smile:

Milionbøf med grønsager og ris, det er hvad vi har fået.

åhh ja - det er bare en lægger ting - jeg elsker miniputterne :slight_smile:

Har jobbet i ungdomsklubben i aften så det blev til købe svensk pølseret der lige blev varmet i 5 min i mikroen på jobbet!! - ikke så spændende.

Tror da jeg vil prøve at lave sådan noget tærte noget, det lyder godt!!

Jeg sender dig lige en pb med opskriften senere -thumbs

Idag fik vi ris med venøsteaks og kogte gulerødder og noget arabisk yoghurt-sauce med mynte i - hvad fik i?

Jeg har spist Cordon Bleu … med ketchup -shhhh

Vi har fået græskarbrød. :smiley:

Finn fik en kalveschnitzel med pebersause og jeg fik lammekoteletter med rødvinsløgsauce. Dertil fik vi blomkål, porre og asparges kartofler.

Vi har fået “Guinnes-gryde” (gryderet med guinnes øl i) med kartoffelmos :slight_smile: nam nam

Jamen ejg skal jo tab emig inde min operation, så i dag stod den på tun med rødløg, rødpeber, jalapenos hakke i små tern og blandet samme, serveret med et godt rustik flutes. Børn og gemal fik pommefrites og bøffer m. beanaisesovs.

I morgen skal vi spise ved min mor og der står den farseret kylling med persille kartofler og salat.

MVH
Gitte

[quote=Sacala;52974]Jamen ejg skal jo tab emig inde min operation, så i dag stod den på tun med rødløg, rødpeber, jalapenos hakke i små tern og blandet samme, serveret med et godt rustik flutes. Børn og gemal fik pommefrites og bøffer m. beanaisesovs.

I morgen skal vi spise ved min mor og der står den farseret kylling med persille kartofler og salat.

MVH
Gitte[/quote]

Det lyder da også rigtig lækker, selv slankemaden er da rigtig god.

Jeps, føler faktisk ikke rigtig jeg er på kur og er undrlig nok blevet helt vild med fisk, de sidste 2 mdr. Men har siden d. 15/8 nu tabt 16 kg og dietisten har sat mig på afbudliste til operation, men ellers kan jeg forvente en tid i uge 51 er der lovet :slight_smile: Så kører bare på nu

MVH
Gitte

Den stod på købemad her til aften da vi jo skulle vaske 2 misser, og der køber vi aldrig mere -mai

[QUOTE=Sacala;52982]Jeps, føler faktisk ikke rigtig jeg er på kur og er undrlig nok blevet helt vild med fisk, de sidste 2 mdr. Men har siden d. 15/8 nu tabt 16 kg og dietisten har sat mig på afbudliste til operation, men ellers kan jeg forvente en tid i uge 51 er der lovet :slight_smile: Så kører bare på nu

MVH
Gitte[/QUOTE]

Sikken en vilje - og sikke et resultat, et glæder mig på dine vegne. Forsat held og lykke med vægttabet, er sikker på det at se resultater gør det lidt nemmere at fastholde programmet.

Idag fik vi brune ris med kyllingestrimler stegt med lidt forskelligt frisk grønsager. Smagte yummy!

jeg har spist en hel Pomello - helt alene… endelig noget jeg kan have i fred for de 2 små terrorister :slight_smile:

[quote=Lena S;45686]Er det ikke længe siden vi har haft det?

Hva har i spist til aften?

Jeg sidder med engang risengrød med kanel/sukker og en smørklat - MUMS :smiley: :P[/quote]

Ja…det er det rene mums…-forelsket
Tak for tippet.
Det vil jeg lave i morgen :slight_smile:
Mange hilsner
Mona

Jeg har fået en kebab for har været til møder hele dagen, så vare træt ad jeg skulle hjem!! - derfor det nemme valg