Alt andet end kat 2016

lidt blandet…stæren i det helt rigtige lys, blodplet - ret sjælden her. ser en eller to pr år, klokkeskilla, tror jeg - ren ukrudt og jordbær…mangler bare farve

Købte mig en lampe og lampeskærm i genbrug, og ved hjælp af en gang garn, fik jeg tryllet den lidt kedelige sorte lampeskærm om til denne langt pænere turkis/blå :thumbup:

Jeg er ikke elsket pt. Faktisk vil Trille gerne flytte hjemmefra til nogen som vil passe bedre på hende…

Butter :smiley:

[QUOTE=Enki;1284949]Købte mig en lampe og lampeskærm i genbrug, og ved hjælp af en gang garn, fik jeg tryllet den lidt kedelige sorte lampeskærm om til denne langt pænere turkis/blå :thumbup:

[/QUOTE]

Very sixties :slight_smile:

Jeg har mishandlet min svigermor på det groveste :S

Nej, jeg har ikke fået mig en kæreste, men min potteplante ‘‘Svigermors skarpe tunge’’ er endelig blevet ompottet, efter at have boet i den lille brune potte (th.) i … tjah, faktisk kan jeg slet ikke huske, hvor mange år den har boet i den potte :surrender1::ups:

Lidt hævn fik den alligevel, for jeg knækkede en negl helt nede i kødet, da jeg skulle have den ud af den gamle potte :venter:

Et par billeder fra weekendens stævne, først mig og Vega

Så Linea og Medina

Mit lille Myg :hjerte:

Er han tilbage til hans gode gamle jeg? :slight_smile:

Ja :smiley:
Han er frisk igen :smiley:

Kentucky fried chicken, duepostej,lækkerbid …mowe …eller nowe

[QUOTE=Coon Danica;1285171]Ja :smiley:
Han er frisk igen :D[/QUOTE]

Utroligt hvad det helt rigtige medicin kan gøre :slight_smile:

vedhæft virker heller ikke…så er det prøvet

Ved ikke om de bliver for store, håber jeg ikke.

Men Hr. Frygtløs den frygtløse snegl, er flyttet hjem igen :slight_smile:
Hans skal var ikke 100% helet, men helet nok til at jeg følte han skulle ud hvor han hører til :slight_smile:

Dernæst har jeg mine to turtlelurtles
De har lige fået deres tjekup :slight_smile: Heldigvis sunde og raske! og æder godt. De flytter lige om lidt ud i deres sommer indhegning :slight_smile:
Alphonse først

Og Edward

jasminen blomstrer…fuglene pipper og V.inbjerg sidder næsten 4 m oppe i et træ…astrosmurf ?

Nå men :smiley: I får lige et enkelt billede af mine to mindste beboer :smiley:

Det er bare jord på min hånd :smiley: de graver sig ned og tager en madpakke med ned i jorden også bliver der et par dage, dette var bare jord, men ofte efterlader de et stykke gulerød eller andet hvad de lige har fået :smiley:

spætten har unger med, råen har kun 1 lam i år…men pænt stort

hold da op et flot lam! :smiley: hvis den fortsætter væksten skal den helt sikkert nok klare vinteren :smiley:

Vælger at smide et link til billedet da jeg ikke kan undgå at mine billeder bliver GIGANTISKE…
Og når de er så store, så mister man detajlerne :slight_smile:
Min snegls smukke skal… Glæder mig til at Myrna bliver kæææmpe :smiley: hun er vokset omkring 2 cm, siden hun flyttede ind :slight_smile: Også hendes mand, Egon :smiley:
http://imgur.com/zvV1Tkb

det kan være at april lam, det er sket flere gange her, passer også bedre med størrelsen…mener at ha’ set en rå med et mindre lam på ca samme afstand (80-100 m) og der er som regel 2 residerende råer