August 2022 Tanker

:kram:

:lys: til Bambina

1 Synes om

:tihi:Og jeg kommer jo også forbi og hilser på :klappekat:

3 Synes om

Herligt :clap:t2::heart::blush:

1 Synes om

Jeg kommer også med to “små” sølv tingester, der lige er blevet 4 måneder i lørdags, den ene vejer lige knap 3 kg :hoho:

3 Synes om

Jeps vi kommer også, med de to små, lidt store killinger.

1 Synes om

Da jeg besøgte stedet for nogle år siden med min kusine, syntes vi, at vi måtte prøve denne her, bare fordi det nu var hans favorit:

image

Den kan spises med lidt god vilje, men jeg ville tage noget andet en anden gang. Bare en lille serviceoplysning, hvis du ikke allerede er klar over det :slight_smile:

4 Synes om

Alene beskrivelsen, gør at jeg ikke kunne drømme om at bestille det. Banan og bacon?! Nope… :uha:

4 Synes om

Nå opfølgning på uld plaid, jeg har fået og vide jeg vasker, sker der noget, smider jeg den ud. Måske jeg får fremstillet plaid størrelse katte hygge tæppe :slem:

Med venlig hilsen

5 Synes om

Hver gang jeg ser spisekortet det sted, tænker jeg, at her er en af forklaringerne på, at Elvis kun blev 42 år.

7 Synes om

Tænker faktisk, det er imponerende at han blev 42 år… :smirk:

4 Synes om

Så er jeg ude af isolation, meed mildt forløb hedder det 4 dages isolation efter positiv test.Jeg havde faktisk symptomer i 2 dage før den positive test.
Er ikke på toppen, er træt og mat. Noget af det vælger jeg at tilskrive Lagevrio, medicin der gør at virus ikke kan dele sig. Jeg fik det da jeg er i risikogruppen, har to doser tilbage.

Den positive hjemmetest var vild, den positive streg var selvlysende med det samme, og længe inden den kom til kontrolfeltet.
Da jeg skulle have medicinen skulle jeg have kontrollerende PCR, selvfølgelig også positiv.

Jeg har selvfølgelig måttet gå gå min egen terrasse, i dag skal jeg helt ud og blæses igennem.

Det har gjort det ekstra bwsværligt med gipsarmen, men har fået formidabel servide - min opvask blev forleden afhentet over plankeværket og bragt ren tilbage 15 minutter senere.
Jeg skylder hende efterhånden en stor gave.

13 Synes om

Dejligt og hør du har det bedre @louiseogbuster :slightly_smiling_face:, ja du har være noget udfordrer med armen oven i, men lyder som om du har en fantastisk nabo

Med venlig hilsen

5 Synes om

Haren var lige forbi idag.

Simba opdagede den, og gik og pev af den :smiley:

8 Synes om

Hold nu op, min hjerne er irriterende (også) i dag :surrender:
Koncentration er en bombet by i Ukraine … som de fleste indbyggere er flygtet fra. Jeg går fra det ene til det andet til det … you got the picture :rolleyes2:
Så jeg kommer ikke i mål med noget som helst … @Dorthe_R, uanset vejret, kommer vi til at sidde i haven i morgen … du får allernådigst lov til at gå på wc, ellers er der ingen adgang til beboelsesområdet

6 Synes om

:troste:

1 Synes om

Jeg finder vintertøjet frem.

2 Synes om

:kram:

1 Synes om

Hvis I spiser frokost inden 13 kan deres Tupelo Plate anbefales. Har også hørt godt om deres omeletter.

Ellers er deres burgermenuer også at anbefale, hvis man er meget sulten er ekstra pommes frites gratis. De har desværre ikke Caesar salat på menuen længere, men de øvrige salater er også skønne.

Til dessert kunne det være A Big Hunk O’Love Cookie Skillet, I får en hel (mini) pande ind på bordet med en kæmpe cookie med karamel og soft ice på. Og den må deles af flere (er også alt for stor og sød for en).

Og hvis man godt kan lide lidt smag når man steger kød derhjemme kan jeg anbefale at købe en dåse King Creole Rub spice mix, vi har brugt en del har i sommer til grill.

6 Synes om

Kodak har sovet i sengen for første gang i nat og da jeg vågnede, lå han i hulrummet i knæhaserne :smiling_face_with_three_hearts:
Da han vågnede, var han fuldt opladet og dynemonsteret fik sådan en omgang, at dynebetrækket aldrig bliver helt det samme igen :tihi:

18 Synes om

De lysenætter slutter i dag, åh jeg syndes slet ikke jeg har fået nydt dem, nok i år. Ville så gerne bare lige have en uge mere sådan lige dem rigtige flotte aftener og de smukke morgenstund, mangler lige og få tanket lysenætter i kroppe så der er noget og tage af , efter behov.

Med venlig hilsen

4 Synes om