Jeg har allerede overvejet, at lægge dyner og pladevat ud i hele huset. Det er vel ingen skade til at være i god tid med nisselandskabet
![]()
Misselandskabet ![]()
Hvad med bobleplast - så kan du også høre hvor de er…? ![]()
![]()
Håber den bette fyr snart er ovenpå igen uden andre problemer ![]()
Af samme grund har vi ikke længere gulv til loft kradsetræ i stuen, killingerne er simpelthen overmodig og springer bare ned uden omtanke, for de har de jo set de voksne gøre
Så sidder jeg lige så stille i sofaen, så kommer der en myg og flyver ind i min mund …
Synes ikke jeg havde brug for mere protein så forsøgte at spytte ud, den kom hel ud men havde det ikke så godt…
Pay back for deres fester hvor jeg har været hovedretten
God bedring med den bette fyr ![]()
Forhåbenligt er han snart ovenpå igen ![]()
Det er måske ikke en dårlig idé, så længe du ikke ved, hvor længe de kommer til at bo hos dig. Og den kan vel overdrages til nye ejere.
Jeg håber, Olaf får det godt igen snart ![]()
Ja, det kan den. Jeg talte med Agria om det, da jeg tegnede forsikring på Balder og Olaf ![]()
Det er normal praksis, at der ikke er karenstid på ulykker, men kun på “almindelig” sygdom - det prøvede jeg i sin tid med Banshees mor, der brækkede stort set samtlige tæer på den ene forpote i et uheld - på en lørdag…
Noget helt andet - og forhåbentlig mere beroligende - er, at i den alder er det altså ekstremt sjældent, at de reelt brækker noget. De går af led i stedet. I mit F-kuld havde jeg en killing, der faldt ned fra deres indhegning og på samme måde som Olaf ikke ville støtte på det ene bagben. Min dyrlæge gav ham den helt store tur med røntgen og alt muligt og var tæt på at erklære, at benet skulle af eller killingen aflives!
Han kom dog med hjem og det varede ikke længe, før han gik næsten normalt og da de så var til deres traditionelle besøg hos tante Lone (kiropraktor) satte hun benet på plads i hofteskålen igen og siden har der ikke været noget som helst galt.
God bedring til lille uheldige skønne mis ![]()
Min erfaring er at de nye hjem så oftere overtager dem, når de allerede ér tegnet ![]()
Det gjorde jeg i går ![]()
Fy men ja lukkede børnene inde i en rum og mis havde resten af huset
Jeg fik og vide onsdag eftermiddag jeg ikke skulle sætte robot klipperen i stå
Der skete intet
Nu skriger jeg af grin ![]()
Den har samlet alt snorene fra de løse baller sammen
Tænker ikke den kommer til kørende i dag
Tro ikke bare lige det er og hive ud af den
Nå jeg griner vidre ![]()
![]()
Hallo Hallo Hallo
Så er det nu vi stemmer
Alle kattegale, få sat stemme på ugens katte foto
Der er alle slags katte
Stem på ugens katte billeder,
hos kattegale er de bedste katte til afstemning nu, og der er kun hos kattegale, det sker
Kom nu, stem
, du har ikke tid til og være her, hop her over
Nå meget imod min vilje
Lige som vi skulle ud af døren kom mis efter og være uden og sove siden kl 10
For første gang i over to år fik hun en skål med en meget lille håndfuld tørfodder med ud og stå
Har lige hentet friskslagtet øko-gris hos en lokal gårdbutik - fik en lang snak med ejer, og en guided tur, der bla. inkluderede 5 dage gamle smågrise og mudderbadene avlssøer… ![]()
![]()
![]()
![]()
Og det smager himmelsk, når det er basser der bor på den måde ![]()
De grise er svineheldige ![]()