August's tanker

Som om dagen i går ikke var slem nok, vågnede jeg op til et ‘‘køleskab’’ med ca. 20° varme :S
Så nu sidder jeg og kigger efter køleskabe til fornuftig pris … enten er de meget små, eller for høje til at stå sådan som det gamle gør nu :surrender1:

[QUOTE=Skattekat;1314648]Som om dagen i går ikke var slem nok, vågnede jeg op til et ‘‘køleskab’’ med ca. 20° varme :S
Så nu sidder jeg og kigger efter køleskabe til fornuftig pris … enten er de meget små, eller for høje til at stå sådan som det gamle gør nu :surrender1:[/QUOTE]

Vores er 10 år og klare nok ikke 10 år mere… men jeg synes der ofte er få år gamle køleskabe til salg på Facebook til salg grupper… må nok også selv tilstå at jeg ikke nervøs ved at købe brugt men lige hvidevare får Patrick æren af at købe (noget må hans uddannelse som elektriker kunne bruges til når vi stadig har pære i loftet som ikke har duet i 2 år snart… ej… alliere dig med en der har lidt forstand på det

Mine udlejere flotter sig med et nyt skab, det bliver bare et billigt ét fra HN eller El-giganten, men de er sikkert fine nok :slight_smile:
Der er ingen der ved, hvor gammelt det skab er, der nu er gået i stykker … det stod her i huset, da jeg flyttede ind for 5 år siden.

[QUOTE=Skattekat;1314654]Mine udlejere flotter sig med et nyt skab, det bliver bare et billigt ét fra HN eller El-giganten, men de er sikkert fine nok :slight_smile:
Der er ingen der ved, hvor gammelt det skab er, der nu er gået i stykker … det stod her i huset, da jeg flyttede ind for 5 år siden.[/QUOTE]

Bare det kan holde den rette temperatur, er det jo lige meget, hvor det kommer fra :slight_smile: Et køleskab behøver heller ikke koste en formue, så det kan nok slet ikke betale sig for udlejerne at købe et brugt og så risikere at skulle gøre det igen om kort tid.

Nu med nyt køleskab :ok:
https://www.harald-nyborg.dk/p8372/koele-fryseskab-kf212w

[QUOTE=Skattekat;1314665]Nu med nyt køleskab :ok:
https://www.harald-nyborg.dk/p8372/koele-fryseskab-kf212w[/QUOTE]

Det var hurtigt! :slight_smile: Det ligner da ellers ikke dine udlejere …

Det var en hyggelig og lækker gåtur ned til stranden, og hele vejen langs vandet til Vallensbæk Havn. :rock:
Turen fra havnen til stationen, var til at klare. Det var vejen hjem fra Vallensbæk der virkelig myrdede min hofte og fødderne.

Men jeg ved ikke helt om den gåtur var min solskoldning værd. :surrender1:

Den skal du ikke bruge :slight_smile: Alle klubberne har en online-tilmelding, som man kan bruge når der åbnes for tilmelding til udstillingerne - så brug online-tilmeldingen i stedet, det er meget lettere for alle parter :slight_smile:

Hvad er det for en udstilling du gerne vil meldes til? Bare sig til, så kan vi guide dig til at finde det rigtige sted at lede!

Et stk kræ billig til salg :argh:

Et stk kræ billig til salg :argh:

[QUOTE=Camischa;1314671]Den skal du ikke bruge :slight_smile: Alle klubberne har en online-tilmelding, som man kan bruge når der åbnes for tilmelding til udstillingerne - så brug online-tilmeldingen i stedet, det er meget lettere for alle parter :slight_smile:

Hvad er det for en udstilling du gerne vil meldes til? Bare sig til, så kan vi guide dig til at finde det rigtige sted at lede![/QUOTE]

Jo men det var en hobbyudstiling, og der er vist ikke nogen online tilmelding.
Men tak for svar.

I’m in looooove :hjerte: og hun er grunden til Blabbe bliver hjemme :høhø:

Hun ser bare så dejlig ud :wehuu:

[QUOTE=MissSophie;1314674]Jo men det var en hobbyudstiling, og der er vist ikke nogen online tilmelding.
Men tak for svar.[/QUOTE]

Til hobbyudstillinger har jeg aldrig oplevet, at der skulle bruges en officiel FD tilmelding :slight_smile: Tit skal de bare bruge en mail med nogle oplysninger.

Skriv evt en mail og høre dem der arrangerer, hvordan du tilmelder, hvis det ikke står nogen steder.

[QUOTE=MissSophie;1314674]Jo men det var en hobbyudstiling, og der er vist ikke nogen online tilmelding.
Men tak for svar.[/QUOTE]

Til hobbyudstillinger har jeg aldrig oplevet, at der skulle bruges en officiel FD tilmelding :slight_smile: Tit skal de bare bruge en mail med nogle oplysninger.

Skriv evt en mail og høre dem der arrangerer, hvordan du tilmelder, hvis det ikke står nogen steder.

[QUOTE=MissSophie;1314674]Jo men det var en hobbyudstiling, og der er vist ikke nogen online tilmelding.
Men tak for svar.[/QUOTE]

Hvis du lige skrev hvilken hobby udstilling der er, så er det nemmere at hjælpe mere konkret :slight_smile:

Ville ønske kattene tog sig sammen og fangede den møgflue der sværmer om mit ansigt.

Yes sir, får lige opgraderet mit internet til 80/80 for samme pris som jeg lige nu giver for 50/50 :thumbup:

Selvom der er super skønt her i røsnæs og fyldt med god musik hele weekenden, så savner jeg altså
mine 2 babyer derhjemme

Lagde mig på sofaen i går eftermiddags ved 16-tiden for lige at tage en halv time. Vågnede kl. 20.30 :uha: Overgangen fra ferie til hverdag er brutal :blegne: