Billeder uden katte 2023

Det er sjovt at lege tourist i sin egen by. I dag går turen til Copenhill. Selv på sådan en diset, grå og våd dag er det en tur værd :smiley:

14 Synes om

Tænkte mere den med de store sten, selvom den der også er fin :slight_smile:

3 Synes om

Det er én stor sten, hvor der er smeltet noget guldfarvet metal ovenpå … og det var faktisk den ring der fangede mig og fik mig til at købe Lot’et :wink:

6 Synes om

Så er rodeværelset tømt og gulvet gjort rent og klart til klikgulv i morgen … jeg kan sådan set godt lide plankegulve, men jeg kan ikke holde ud, at der samles alt muligt l*rt i revnerne ml. plankerne og jeg er blevet for gammel til at kravle rundt med en neglefil, for at skubbe skidt op af de forbistrede revner :argh:

Når der er blevet malet, skal jeg flytte soveværelse der ned (i stueetagen) så jeg ikke længere skal op og ned af trappen hele tiden … burde male loftet i aften, men har døjet med svimmelhed siden i går, så må nok hellere blive nede på gulvet :face_with_spiral_eyes:

13 Synes om

Kan du ikke oplære Kodak og Æseldyret til at få skidt op af revnerne?
De har jo neglefilene lige ved “hånden” :hoho:

3 Synes om

De vil nok ende med at flå gulvplankerne op… :tihi: :venter:

5 Synes om

Rodeværelset - det er det ved siden af køkkenet? Ja, der er vel ikke rigtig andre steder, hvis det ikke er stuen :slight_smile: Dejligt, at det bliver, så du kan rykke nedenunder. Den trappe op til din loftsetage er altså ikke for børn :uha:

2 Synes om

Altså, jeg er et rodehoved, så det roder over det hele … men ja, det er der hvor jeg startede med at have spisestue/computer-værelse, før der blev åbnet op ml. køkken og stuen.

Så slem er den heller ikke … Emma færdes fint på den :crazy_face: … men jeg er blevet en gammel kone, der skal op og tisse om natten og der er langt ned på badeværelset :face_with_spiral_eyes:

3 Synes om

Indgangstunellen

Dagligstuen til alle fra regent til køkkenpersonale

9 Synes om

Indre vagtpost

I kantinen, hvor vi spise. Lars er fabelagtig til at tage mindeværdige :persevere: billeder af mig :roll_eyes::joy:

17 Synes om

Weekend. Time to Rock’n’roll. I dag mine gode venner Alexander, Yannick og Nicolaj aka Dirt Forge på Beta

12 Synes om

Turist i egen by. I dag går turen til Tøjhusmuseet. Desværre mere aktuelt end nogensinde

Leopard 1 kampvogn

Hawk missiler fra Stevnsfortet

13 Synes om

Lidt billeder fra min mors suprice fest…

Den største Klarborg-nisse jeg nogensinde har set

Mig, Katja og Julius

Mormor fik mange lange kram af hendes barnebarn

Min søster er ny-udlært bager og har lavet en smuk og lækker kage til vores mor

14 Synes om

@MorTilKatja tillykke :flag: med din mor. Det ser godt nok ud til det var en god fest i havde, :blush:og sikke en kage din søster havde lavet :yum:

Med venlig hilsen

2 Synes om

Hvis man hverken strikker eller hækler, men har 63 nøgler garn, det er da ikke underligt, vel? Skulle spørge for en ven…eller… :laughing:

Til gengæld har jeg været heldig, besøgte en veninde i går, og kom hjem med dette. Så tænker jeg skal brodere noget mere, måske jeg kan låne lidt garn fra den der veninde… (host) med de mange garnnøgler. :tihi:

11 Synes om

Hold da op nogle flotte farver :star_struck:, det må du gerne sige til veninden, ja og du burde kunne låne en nøgle eller to af veninden :wink:

Skulle veninden komme i tanker om og hækle, tro jeg måske jeg har en hækle nål jeg ikke lige bruger, eller få brug for her i sommer

Sikke heldig du er og få det aida stof :ok: :smiley:

Med venlig hilsen

2 Synes om

“Veninden” siger at hun har både strikkepinde og hæklenåle, og at garnet grundlæggende er købt med henblik på hjemmestrikket sokker. Det meste af det er strømpegarn, og “veninden” har tidligere været så heldig at @Dorte_Birkedal her indefra, har strikket en del til hende. :hjerte: :pray:

4 Synes om

Hvor er "veninden " heldig og kende @Dorte_Birkedal :smil: og hun har fået hjemmestrikkede strømper af hende :blush:

Med venlig hilsen

2 Synes om

@Enki , så vidt jeg husker har jeg da også strikket strømper til dig.

Og jo jeg kan godt lide at strikke, og strømper kan jeg strikke mens jeg ser tv

1 Synes om

@Dorte_Birkedal Shhhy… veninden er mig, men sig det ikke til nogen, folk skulle jo nødig tro at jeg er fjollet og har så meget garn. :shushing_face: :wink: :smiley:

2 Synes om