Billeder uden katte 2024

Det undrer jeg mig også til stadighed over - ud over at være elendige redebyggere, er de helt umanerligt koldsede, flakser fortsat ind i alt der kan rammes, incl. ruder, til trods for at de har holdt til i laden i årevis… :dove: :dohdoh:

4 Synes om

Fra min stue netop nu - trods mørklægningsgardiner for hele dagen.

:hot_face::hot_face::hot_face:

5 Synes om

Jeg føler med dig… Lige nu har jeg 19 grader. Det solfilm jeg fik på ruderne, batter virkelig noget. Det sollys der kommer ind af vinduerne nu, er uden varme. Det er bare lys, så jeg behøver ikke længere at rulle mine mørklægningsgardiner ned om dagen. Kan virkelig anbefales, selvom det ikke er helt billigt.

4 Synes om

Tak for erfaringsdeling. :tak:
Jeg havde solfilm på ruderne i min tidligere lejlighed, og det var virkelig noget der virkede!
Så har overvejet det til mit drivhus her. Men efter at have hørt en skrækhistorie, hvor filmen var monteret indvendigt, og ruden splintrede totalt af den ophobede varme, så tør jeg ikke andet end at få det monteret udvendigt.
Men jeg har ruder fra loft til gulv (og loft til kip) og bor på førstesal, så der må professionelle til. Og det er penge jeg nok egentlig ikke rigtig har, eller er villig til at poste i en lejlighed jeg i bund og grund hurtigst muligt ønsker at flytte fra.
Men var jeg lavet af penge, var det monteret allerede i går! :star_struck::sweat_smile:

3 Synes om

Har dog lige bestilt 3 “ja tak-tilbud” på insektnet nede i Brugsen, så jeg kan komme til at åbne på vid gab i hhv. stue, soveværelse og hoveddør (syd, nord og vest) - så kan der forhåbentlig komme godt gennemtræk! Det må da hjælpe på det! :crossed_fingers::crossed_fingers::star_struck:

4 Synes om

Den der dims, som vi slet ikke vidste vi manglede :lol:

7 Synes om

Har faktisk set reklame for dem og tænkt jeg ville have en.

2 Synes om

Er ikke sikker på om jeg vil vide hvad det er… :thinking::see_no_evil::wink:

2 Synes om

Det er sådan en dims som kan skubbe flydende snacks ud og så ligger de på den lille ske hvorfra katten kan slikke det op

2 Synes om

Jeps, men indrømmer det gik lidt inden formålet gik op for mig :tihi: Det er fatisk smart nok, for må erkende at det er ikke alle katte der formår at slikke det direkte fra tuben.

Vi vandt den på show i Tjekkiet

3 Synes om

Delle synes jo at tuben også skal spises. Troede først at jeg ikke var hurtig nok, men det er desværre ikke dét der er problemet. :tihi:

2 Synes om

Billede fra cykelturen. Masser af mad og masser af plads.

15 Synes om

Mine vil helst ikke fra tube/pose, så hellere ud på gulvet :smiley:

1 Synes om

Fik ikke engang billeder af det smukkeste sted, men det er ret hyggelig

Og også lidt leg… nogle badede endda.

12 Synes om

Sikke en glæde der er i, især den første billede
Den varme helt igemmem skærmen :blush:

Tak for at dele jeres glæde

I forstår altid at hygge max :hjerte:, det ser skønt ud, der må vi prøve en tur med børnebørnene

Hold da op en basilikum jeg lige fik

13 Synes om

Udsigten over Susåen fra genbo-ejendommen - det er heldigvis ikke alle dyr i naturpleje, der har det skidt…

14 Synes om

Glemte et før billede, men har været i gang med at rengøre låget til min mors symaskine. Den har stået i årevis i rygerhjem og var rigtig ulækker. Skal også have rengjort selve symaskinen, men det bliver ikke lige i dag, for der skal jeg være lidt mere påpasselig.

9 Synes om

Det er en smart anordning … hvad er det for en maskine?

4 Synes om