Billeder uden katte 2024

Det er en 40+ år gammel Pfaff synchrotronic 1229.

Har lige fået lavet service på den, og selvom den ikke er vedligeholdt i årevis og jeg ikke kan huske min mor nogensinde har haft den sendt til service, så fik den bare standard service og så kørte den som smurt, sagde manden. Jeg har ikke selv prøvet den af endnu siden jeg fik den hjem, for vil gerne lige have den rengjort først, men håber jeg kan lære at bruge den, for jeg er ikke så erfaren.

6 Synes om

De gamle pfaff køre bare, har to der er fra 87 og 93, fik lavet servic på dem under corona. Han sagde de var stadig som nye og det er oå trods af den ældste af dem har været brugt til alt knokkelarbejde

3 Synes om

Min (det føles stadig mærkeligt at kalde den min) er fra før jeg blev født. Den er fra første år de lavede den model har jeg googlet mig frem til, så fra ~1981. Så den er ældre end mig. :sweat_smile:

5 Synes om

18 Synes om

I dag bliver prinsesse Sukkertrold 2 år gammel. Det er slet ikke til at forstå hvor tiden bliver af.

Hun er fræk som en slagterhund, elsker at putte og synes at storesøsters hår smager godt :laughing:

18 Synes om

:puuuuust: :tillykke: :puuuuust:

:flag: :flag: :flag: :flag: tillykke til sukkertrolden :ballonbamse:

Tillykke til og med sukkertrolden :denmark::denmark:

Købte en lille gave til manden og mig selv på færgen

Og nå ja, så også lige en ny lækker blød soft shell jakke

9 Synes om

Stort tillykke

Hvor ser det lækkert ud

2 Synes om

Stort tillykke med din dejlige prinsesse med de to år :flag:

Hvor er hun så dejlig :star_struck:

Også tillykke til dig @Skattekat med din barnebarn prinsesse :flag:

2 Synes om

Åh Tresor den er så god :blush:

1 Synes om

Enig, den er ikke blevet ringere, selv om den har haft mange år på markedet, havde en som ung og har ønsket mig en ny længe

2 Synes om

Smuk aften, på vej hjem med havnebussen fra Copenhell

15 Synes om

Indtil i søndags var jeg ærlig talt i tvivl om det overhovedet ville lykkes i år - men det ser dæleme lovende ud, vi presser senere i dag… :grin::v:

17 Synes om

På grund af regn?

2 Synes om

Jeps - der har ikke været tilstrækkeligt med sammenhængende tørvejrsdage i vejrudsigterne til at vi har turde lægge det ned før i denne uge.
I praksis har det så vist sig, at der var perioder, hvor det ville ha’ kunne lade sig gøre, men det kan man jo ikke bruge til så meget bagefter…

4 Synes om

Her er det slået i tirsdags og skal blive til madpakker

Godt nok svært og planlægge ud fra vejr udsigten i år

2 Synes om

I aften er himlen næsten endnu smukkere

16 Synes om