Billeder uden katte 2024

God påske til dig og Alvin @Enki :bouquet:

1 Synes om

Og så ser det oven i købet smukt og kunstfærdigt ud! God løsning!

2 Synes om

Jeg er i hvert fald glad for at have fundet nogle løsninger, så jeg bare en gang imellem kan have blomster i mit hjem. Jeg ejer ikke en eneste plante, gider det ikke rigtig, men en gang imellem gider jeg godt lidt blomster, og så er det praktisk med en løsning der gør, at jeg ikke behøver være bange for om de er giftige for katte.

5 Synes om

Tak og i lige måde til dig og Alvin :blush:

1 Synes om

Min flagstang, som kattenes klatretræ var bygget op omkring, havde det ikke så godt længere … d.v.s. selve flagstangen havde det fint nok, men den stolpe der holder den oppe, havde set bedre dage …

Den stod ikke helt i vater længere :flushed:

Men jeg har gode naboer, som kom og hjalp mig med at lægge flagstangen ned, før den selv gjorde det … og jeg tror det var sådan ca. i sidste minut :surrender:

8 Synes om

Ahh det er da ikke så galt :crazy_face:

Men hvad så med kattenes klatre træ

1 Synes om

Størstedelen lagde sig selv ned i vinters og den sidste stamme, røg ned i dag … de får forhåbentlig et nyt i løbet af sommeren :kryds:
Nogen skal jo have overblikket og holde øje med hvad naboerne laver … :cool:

4 Synes om

R.I.P. flagstang :riprip:

Var lige lidt i haven i dag, der er aktiviteter af små dyr

Sidste her blev slæbt med i af,mis

9 Synes om

Mandag på en onsdag …
Jeg laver min kaffe på den gammeldags måde, trakt ned i termokande …

6 Synes om

Så længe bare ingen blev ramt - sådan noget skoldende kaffegrums er sgu’ ikke at spøge med… :see_no_evil: :crossed_fingers:

5 Synes om

Jeg fik det over den ene fod, men havde wannabe-crocs på, så der skete ikke den store skade :ok:

10 Synes om

Der gøres klar til loppemarked på søndag. Da vi meldte til, tænkte vi, ja vi har nok 2 flyttekasser at tage med :see_no_evil: pt 3 flyttekasser, 3 plastkasser og en sæk plus der er mere i garagen :see_no_evil:

12 Synes om

Det er det der med ukrudt :wink:

3 Synes om

Kan du selv være … :venter:

Det værste var, at der skulle gøres rent og vaskes gulv … igen … det gjorde jeg jo i mandags og det med at vaske gulv hver anden dag, skulle nødigt blive en vane … :cool:

8 Synes om

@Skattekat

Motion er sundt, siges der :stuck_out_tongue_winking_eye:.

3 Synes om

Der siges så meget …

6 Synes om

Hvad skal man med fjender, når der er kattegale som os :hoho:

7 Synes om

Jeg satte billedet på Instagram også og en af mine søstre skrev til mig, at vores mor ville have sagt, at det betød uventede gæster til kaffe …
Her for et øjeblik siden, ringede dørklokken to gange - Dingdong-Dingdong :uha:
For det første, der var ikke nogen ved havelågen (hvor dørklokken sidder) og for det andet, den dørklokke har ikke virket siden engang sidste år … jeg prøvede selv at ringe på, men der kom ikke en lyd :surrender:
Så hvem er det, der er kommet til kaffeslabberas …? :blegne:

8 Synes om

Kimen for ørerne…? :thinking: :hear_no_evil: :sunglasses:

3 Synes om