Billeder uden katte 2024

Nope … meget klart signal ude fra køkkenet, hvor modtageren (stadig) står på en hylde.

Hvis det skal til at spøge her i huset, forventer jeg at alle væsner rydder op efter dem selv fremover! :venter:

4 Synes om

Ser ud der til virkelig er så meget gotter i de kasser :star_struck:

1 Synes om

Det er da mor.

5 Synes om

Kan det være nogen i nabolaget med samme type dørklokke? Hvis de er trådløse, kan de gå ind på hinandens frekvens. Det havde vi problemer med. Da vores ældste barn var spæd (og med kolik), blev jeg så hysterisk over klokken, at jeg pillede den ned. Vi har stadig ingen ringeklokke og hun starter på gymnasiet nu her :joy:

6 Synes om

Det tvivler jeg på, også fordi, min dørklokke ikke har givet en lyd fra sig siden engang sidste sommer … indtil i går :uha:
Den lavede samme nummer en gang til, et par timer senere, så der er nok overgang i l*rtet og jeg har pillet batterierne ud! :venter:

3 Synes om

Så bliver det jo først rigtig spændende, hvis den ringer igen :hoho:

4 Synes om

Det tænkte jeg også, da jeg pillede batterierne ud … jeg dør af skræk, hvis den siger Dingdong-Dingdong nu! :yikes:

7 Synes om

Det er sikkert bare det godmodige gespenst :face_with_hand_over_mouth:
Sidst jeg var i nattevagt var en beboer indlagt og lejligheden aflåst.
Vi har en der futter rundt i hjemmet, som vi ikke kan se :wink:
Kl 4 tændte tv’et i stuen hos den indlagte og slukkede igen nogle minutter senere :face_with_raised_eyebrow:
Døren til vagtstuen lukkede og så var der ro igen :blush:
Det er ikke utrygt, for stort set alle der har været i nattevagt derude har oplevet noget lignende og vi ved han/hun trisser rundt og leger med dørene :blush:

8 Synes om

Jeg tror at nogle går igen med kærlighed og mon ikke jeres er en der vil noget godt

6 Synes om

Der hvor jeg boede før, var der en gammel dame der røg cerutter. Jeg og min datter kunne fornemme hende og tydeligt lugte cerutterne. Men det føltes rart og trygt. Hun forsvandt da jeg bad hende om det, fordi jeg ikke brød mig om lugten af cerutterne :sweat_smile: Jeg ved godt det lyder fuldstændig åndssvagt, men for os føltes det virkeligt.

7 Synes om

Jo jeg er på ingen måde bange eller utryg over det :slightly_smiling_face: Det betyder jo ikke noget om det er en sjæl eller to der er blevet :wink:

7 Synes om

Jeg elsker at vi herhjemme spontant kan blive enige om, at det da er i dag vi skal i Ikea efter en lænestol til mig, for dernæst at blive enige om at det er bedre at køre til Aalborg fordi der er færre mennesker end i Aarhus, og ende ud i at spise aftensmad på streetfood og is på McD på hjemvejen, for straks at samle stolen da vi kommer hjem :hjerte:

17 Synes om

Den ser fin og behagelig ud - og så står den så kattene kan ligge og holde øje med dig :ok:

3 Synes om

@Eva

Jeg tro den er placeret efter inspektørerne, kan ligge behagelig imens de udfører deres arbejde :wink:

4 Synes om

Den er mega behagelig for mig, jeg blev slæbt i 3-4 forskellige møbelbutikker for at prøve sidde stole, for at være sikker på at, det var lige den her der passede bedst til mig :tihi:

At placeringen så passer med, at kattene kan ligge i kradsetræet og følge med, var ikke så meget planlagt som at det var et tilfælde, at det var den passede ind, men det passer vidst både dem og jeg ganske fint :hjerte:

6 Synes om

Jeg har lånt Emma i weekenden, for at lave noget børnearbejde :muhaha:

17 Synes om

børnearbejde er sagen, de praktisere vi også :tihi:

5 Synes om

I har jo en hel del at sætte i sving @Jeanette :thumbup:

2 Synes om

Ja, og så kan du jo hoppe lidt på trampolinen imens :wink:.

3 Synes om

Nemlig!

2 Synes om