Billeder uden katte 2026

Jeg er via mail blevet bedt om at registrere pindsvin på min matrikel, men jeg har desværre ikke set nogen.

11 Synes om

Jeg elsker sne, men ikke i april. Detcsneer stadig kraftig :fryser:

16 Synes om

Så har Leo fået hylder sat op, så han nemmere kan komme op og ned på skabet. Nu skal jeg bare have sat hans hule og en nullerputseng derop, så han kan ligge godt :hjerte:

22 Synes om

Han er sørme dygtig, ham Leo :uha:

10 Synes om

Ja ikk’? En dygtig handy-cat :klappe:

10 Synes om

Mon de sanker? :gruble:

Dette er hvad de små (primært Alva, Tut og Balder) har bragt ind fra haven den sidste uges tid :ok: Hvis jeg bliver ved med at gemme det, får jeg måske til en gigantisk juledekoration sidst på året :juletrae01: :hoho:

19 Synes om

Jeg har besøgt min niece, hendes kæreste, baby Amira og ikke mindst Cairo. De ønsker ikke at Amira bliver delt på sociale medier, hvilket jeg synes er fornuftigt, men Cairo drengen er fair game.
:regler:
Cairo ææææææælsker gæster og han ventede såååååå tålmodigt på at jeg var færdig med at agere babyseng, så jeg kunne snakke med ham.

16 Synes om

Hvor er han smuk :smelter:

3 Synes om

Måske bygger de rede?

7 Synes om

Ja han er virkelig en smuk og dejlig bamse. :smiling_face_with_three_hearts:

1 Synes om

Ældstebarnet og jeg, kørte en tur på havnen den anden dag, hvor det var tåget. Det var helt magisk og næsten uvirkeligt :heart:

15 Synes om

Det ene af vores rålam fra sidste år kiggede forbi i dag, nu som spidsbuk… :metal:

17 Synes om

Endnu en beboer i Spjellerup :dog2:

16 Synes om

Man lure lige en ekstra gang, når denne dukker op som det første på Facebook

5 Synes om

:blegne:

Det er jo bare en transportkasse …

7 Synes om