Jeg er via mail blevet bedt om at registrere pindsvin på min matrikel, men jeg har desværre ikke set nogen.
Så har Leo fået hylder sat op, så han nemmere kan komme op og ned på skabet. Nu skal jeg bare have sat hans hule og en nullerputseng derop, så han kan ligge godt ![]()
Han er sørme dygtig, ham Leo ![]()
Ja ikk’? En dygtig handy-cat ![]()
Mon de sanker? ![]()
Dette er hvad de små (primært Alva, Tut og Balder) har bragt ind fra haven den sidste uges tid
Hvis jeg bliver ved med at gemme det, får jeg måske til en gigantisk juledekoration sidst på året
![]()
Jeg har besøgt min niece, hendes kæreste, baby Amira og ikke mindst Cairo. De ønsker ikke at Amira bliver delt på sociale medier, hvilket jeg synes er fornuftigt, men Cairo drengen er fair game.
Cairo ææææææælsker gæster og han ventede såååååå tålmodigt på at jeg var færdig med at agere babyseng, så jeg kunne snakke med ham.
Hvor er han smuk ![]()
Måske bygger de rede?
Ja han er virkelig en smuk og dejlig bamse. ![]()
Ældstebarnet og jeg, kørte en tur på havnen den anden dag, hvor det var tåget. Det var helt magisk og næsten uvirkeligt ![]()
![]()
Det er jo bare en transportkasse …
Vi havde ikke mindre end 6 havørne kredsende lige over os i dag - det lykkedes ikke at få et samlet billede af dem, men her er de i segmenteret udgave…
![]()
De er vildt imponerende!
Helt villdt - jeg bliver lige fascineret hver gang jeg ser dem…
De er så imponerende
Men også store når de slår sig ned på vores mark, indimellem mellem hestene
Og indtager byttet, må ærligt indrømme hjertet hopper indtil jeg finder mis













