Pitho: det er muligt for killingen at være blotched… det er mit kuld bobtail’s - og der er en dreng i kuldet som tydeligt er blotched… Det er blot hende her vi er meget i tvivl om…
Lige lidt nye billeder af baby
Har i stadig samme mening :?
Jeg er stadig sikker på hun er blochedtabby
MVH
Gitte
Jeg er osse gået væk fra makrel
Mit bud er stadig non-agouti!
Nej - på disse billeder er hun tortie med hvidt, non agouti! På det første billede fra igår lignede de røde spidser på siden grangiveligt brune tabby markeringer, men på disse her er hun jo tortie med hvidt…men uden striber…
VH
Susanne
[QUOTE=Susanne W;636181]Nej - på disse billeder er hun tortie med hvidt, non agouti! På det første billede fra igår lignede de røde spidser på siden grangiveligt brune tabby markeringer, men på disse her er hun jo tortie med hvidt…men uden striber…
VH
Susanne[/QUOTE]
Så blev vi to, der siger non-agouti (og det er hun)
jeg syntes bare man stadig kan se mønster over det ene øje samt i den ene plet ned bagpå, måske mine øjne der driller ss
MVH
Gitte
Udfra billederne af hovedet, og at der på den ene side stadig er mønster, så holder jeg fast i mit første bud; klassisk tabby.
ud fra de nye billeder vil jeg sige , hun er en sort torte med hvidt, men at hun under sin non-agoutie er klassisk tabby… det betyder at var hun en tabby kat, ville hun have haft klassisk tabby mønster. at hun har briller på de nye billeder kommer af at hun har røde pletter lige op til øjnene
Hmm…synes der mangler hvid kant på ørene…men synes også at det er mønster i hovedet…og vel at mærke ikke mønster i det røde, som jo ikke fortæller en dyt, men i det sorte…bum bum…er meget i tvivl…dog synes jeg at brillerne stadig er til stede…tror jeg vil byde på tabby
Altså nu er dette lille vidunder der er omtalt i denne tråd. en af mine killinger…
Og hun har mønster i hovedet, ses nok ikke så fantastisk på disse billeder, men når man ser hendes hovede fra siden af, kan man tydeligt se at der er et mønster.
men syntes ej jeg kan se det andre steder på kroppen, ihvertfald ikke nær så tydeligt som i hovedet… :S
Tanja - Kan du se at hun er det i hovedet i det sorte (det røde tæller jo ikke), så er hun helt sikkert tabby At hun så ikke er det ret tydeligt på kroppen tyder jo så nok bare på at hun ikke er en fantastisk en af slagsen
(som du kan se på det billede jeg viste tidligere i tråden, som er endnu værre og mere utydeligt, men hun er altså tydeligt tabby nu om dage)
Har hun ikke mange striber i hovedet i forhold til at hun ikke er tabby:?
Nej, hun er helt klart non-agouti (sorry - ved godt du havde ønsket med striwer). Men den røde farve giver jo tit tabbymarkeringer, selv om katten er non-agouti. HVIS hun havde været tabby, så havde hun haft tydelige markeringer på hele kroppen, inkl. den sorte farve. Pia B har du måske nogle billeder af (H)Unni, hvor man tydeligt kan se tabby mønsteret på en torbie med hvidt?
VH
Susanne
[QUOTE=Susanne W;644839]Nej, hun er helt klart non-agouti (sorry - ved godt du havde ønsket med striwer). Men den røde farve giver jo tit tabbymarkeringer, selv om katten er non-agouti. HVIS hun havde været tabby, så havde hun haft tydelige markeringer på hele kroppen, inkl. den sorte farve. Pia B har du måske nogle billeder af (H)Unni, hvor man tydeligt kan se tabby mønsteret på en torbie med hvidt?
VH
Susanne[/QUOTE]
Men jeg syntes bare ikke at hun ser mindre stribet ud end hende her, som er tabby…
Ja jeg havde ønsket mig en blotched, meeen jeg kan nok godt undvære da jeg er helt forelsket
Nu håber jeg bare at hendes hale holder
Jeg er fortsat ikke enig i non-agouti-vurderingen. Jeg synes definitivt, at hun ser agouti ud, bl.a. baseret på mønsteret i de mørke dele af ansigtet.
Forresten Susanne, her er halen, så kan du tælle striber Nårhh nej det kan du jo ikke hvis hun har glemt striberne
Jeg er absolut enig med dig
Jamen jeg kan bare ikke se en eneste stribe på kroppen nogen steder… Whatever - den kan jo gentestes om ikke andet
VH
Susanne