Stort Tillykke med trillingerne ![]()
Tillykke med bebserne! ![]()
Stort tillykke med dem ![]()
Du har opdraget hende godt så du kan passe din sengetid ![]()
Pudsigt som farver udvikler sig hos forskellige racer🤔 Hvor længe er de små lækkerheder om at blive glinsende ensfarvede mørkebrune (med den racetypiske “skjulte” maske)?
Tillykke med babyerne 
Hjertelig tillykke med det lille fine kuld. ![]()
Jeg tror, at tre er et rigtigt fint antal for både killinger og mormis. ![]()
Det tror jeg, du har helt ret i
Og for opdrætter betyder det, at hvis der skal hjælpes til, bliver det ikke et fuldtidsjob ![]()
Det har jeg ærlig talt aldrig spekuleret på
Der er ikke to, der er helt ens i pelsfarven - heller ikke selvom de er kuldsøskende.
En af årsagerne til, at jeg valgte Kissy frem for hendes søskende var, at hun er meget mere rolig end de andre.
Nu, hvor jeg er endt med også at beholde Halfpint, kan jeg helt klart godt se, hvorfor jeg tit siger, at man med burmeser får “meget kat for pengene”. Hun er alle steder meget hurtigt efter hinanden og har poterne i ALT!
I det mindste har hun forstået, at hun godt kan gå fra toppen af klædeskabet og til stigen op til hemsen uden hjælp ![]()
Stort tillykke med de 3 små skønne små ![]()
Killingerne er 3 uger i morgen, og jeg arbejder på navnene endnu. Denne gang har jeg planer om ikke alene at involvere deres mors navn, men også deres fars fordi han nu går på pension, så det er “the end of an era”. De vil derfor få et dobbeltnavn, hvor første halvdel begynder med I og er navnet på en aristokrat og anden halvdel beskriver deres personlighed på baskisk (deres far er godt nok fra USA, men både stamnavn og hans navn er baskisk).
Mens vi venter er her en ung dame, der gerne ville vise sin mave frem tidligere idag ![]()
![]()
Ej men for helvede hvor er hun charmerende.
![]()
Årh, hvor er de søde… ![]()
Hun ser godt tilpas og ganske tilfreds ud ![]()
Sikke en skønne en ![]()
Mavebilleder ![]()
Tror slet ikke jeg har fået skrevet tillykke, men tillykke med dem, de er da topcute ![]()
Lad mig se, om jeg kan finde ud af at dele en video fra Facebook ![]()
Det virker fint