To af killingerne er nu gamle nok - i deres egne øjne - til at komme helt op på hylden på terrassen ud mod vejen. Meeeeeen…der er nu lidt langt ned, synes de, så det var godt, jeg var hjemme ![]()
Tror jeg gerne, der var også godt gang i dem i lørdags. ![]()
Så er seneste potentielle køber af Halfpint faldet fra… Det er godt nok underligt, hun er så svær at sælge ![]()
Tror bestemt ikke det er hende der er problemet
Men syntes at det sker at man lige pludselig render ind i en stime af køber, som virker sikker, men så alligevel springer fra.
Jeg plejer at sige, godt de fortryder inden de får katten hjem.
Det er vi helt enige om, men det er godt nok mange købere, der har været faldet fra i dette tilfælde og i morgen er hun 16 uger, så hun er i den grad flytteklar (altså bortset fra, at hun ikke er blevet steriliseret endnu).
Nu fik jeg jo desværre ikke mulighed for at opleve hende live - men hun er da helt urimelig cute at se på… ![]()
Hun er utroligt cute og en kæmpe spindemaskine
![]()
Jeg har faktisk besluttet mig for, at lige pt. er jeg træt af hele tiden at avertere hende til salg og få at vide, at hun er for dyr eller “timingen er forkert” (som kan være en pæn måde at sige det på), så jeg vælger at beholde hende indtil videre.
Det var oprindeligt meningen, at jeg - i en ideel verden - ville beholde én fra Candys kuld og én fra Duchess’ kuld, men så længe Duchess’ kuld ikke er født, er der risiko for, at de bliver et rent drengekuld ligesom F-kuldet eller at pigen har en meget stor hvid plet, ligesom Godiva i G-kuldet. Så enten ryger hun til en opdrætter om nogle måneder eller også bliver hun boende som backup for sin søster ![]()
Hun er så sød og smuk at se på. ![]()
Hun er i det hele taget bare sød - bortset fra, når hun leger drama queen og skal have hjælp til at komme ned fra øverste køje i kradsetræet ![]()
Duchess er godt igang med forberedelserne til hendes killinger
Hun render rundt efter killingerne som en klukkende høne og i går prøvede hun at slæbe af med Halfpint
Eftersom hun er den mindste, var det et klogt valg - bortset fra, at Halfpint helst vil gå selv, så det var ingen succes.
Så er det nær ved og næsten - hun har dag 63 i morgen ![]()
Der er i hvert fald mere end én derinde, så meget er jeg sikker på.
Spændende! Hvad kan farverne blive? Jeg beklager, hvis du allerede har skrevet det. Jeg har ikke læst hele tråden forfra ![]()
Brun, brun og brun
Alle bærer chokolade og fortynding, men det er jo kun interessant for opdrættere ![]()
Burmesere er brune🤎 Jeg indrømmer det - jeg er farve-traditionalist😇
Så varer det ikke så længe
Det har været lidt et galehus her til morgen med Candy i bragende løbetid, Duchess, der render og kurrer til alt og alle og prøver at slæbe afsted med killingerne, der skriger, fordi de absolut mener, de er gamle nok til at gå selv - og Jools har ikke rigtigt luret, at killingerne ikke er kommet endnu, så hun render og kalder på dem med et stykke kaninskind i munden ![]()
Og Dopey har besluttet, at han er en baby, så han insisterer på at få plads i fødekassen…
Jamen god søndag ellers ![]()
Nemlig!
Endnu engang var Duchess en flink pige og skånede min nattesøvn ![]()
I aftes ved 17-18 tiden fødte hun uden særligt meget ståhej 3 fine killinger. Jeg havde egentlig gættet på lidt flere, men der er vel grænser for, hvor mange man kan producere på en one night stand
Og det vil også gøre hverdagen om 6-7 uger lettere at komme igennem (når de først er store nok til at komme på køkkenbordet, bliver spisetid let kaotisk) ![]()
Der er med sikkerhed én pige og så tror jeg, de to andre er drenge.
Stort tillykke
med kuldet.
Ja, tre er meget passende. ![]()
Tillykke med dem ![]()