Søstermand’s kuld er født midt i Juli og det er:
1 blåcreme med hvidt hun
1 rød med hvidt han
1 creme med hvidt han
1 sort med hvidt (hun/han)
2 blå med hvidt (hanner/hunner?)
Mit højeste ønske er at få samlet økonomi nok ind så alle kan bliver ordnet OG hjælp til at få dem omplaceret til gode hjem hvor de kan fange mus og ellers være de smukke mis at se på og forhåbenlig klappe.
Hjælp misserne i Skjørring ved at spred budskabet også på FB såvel som andre steder.
Nogle af billederne kan allerede ses på hittekattehjemmesiden
www.hittekat.dk
[QUOTE=Beydana;1211619]Hvor er det blevet nogle fine misser
Herluf har også sendt lidt fra sin egen opsparing - han har jo prøvet at være i samme situation :cool2:[/QUOTE]
Giv Herluf en kæmpekrammer fra mig…og tusind tak til dig
[QUOTE=kamikaze;1211587]fortsættelse…
Jeg har 1 mårfælde og har i sinde at låne eller købe to mere. [/QUOTE]
Jeg tager lige vores fælde med til Vissenbjerg, så kan du låne den indtil Brædstrup - vi skulle meget gerne slet ikke få brug for den næste sæson - tænkte jeg så lidt små-naivt…
VH
Susanne
[QUOTE=Susanne W;1211661]Jeg tager lige vores fælde med til Vissenbjerg, så kan du låne den indtil Brædstrup - vi skulle meget gerne slet ikke få brug for den næste sæson - tænkte jeg så lidt små-naivt…
VH
Susanne[/QUOTE]
Det lyder rigtig godt…så kan jeg nøjes med at købe 1 og spare 248 kr i Harald Nyborg.
For’vrigt tror jeg lige jeg får Poul til at vente med at kbe den og forhører mig rundt om…for sæt nu jeg slet ikke behøver at købe nogen så sparer jeg jo ialt 500 kr.
TUSIND tak
uden mennesker som dig Britta så ville Danmark være helt overbefolket af katte der ville leve noget så kummerligt og stadigt formere sig. Tak for dit store engagement
[QUOTE=kamikaze;1211688]Det lyder rigtig godt…så kan jeg nøjes med at købe 1 og spare 248 kr i Harald Nyborg.
For’vrigt tror jeg lige jeg får Poul til at vente med at kbe den og forhører mig rundt om…for sæt nu jeg slet ikke behøver at købe nogen så sparer jeg jo ialt 500 kr.
TUSIND tak[/QUOTE]
Jeg har en stående i kælderen, jeg finder den gerne frem og sender den til dig
Jeg har fundet den frem, men den er måske lidt dum at sende, så hvis nogle i kbh-området kører til Vissenbjerg kan de måske tage den med til dig
[QUOTE=Marianne H;1211698]Jeg har en stående i kælderen, jeg finder den gerne frem og sender den til dig
Jeg har fundet den frem, men den er måske lidt dum at sende, så hvis nogle i kbh-området kører til Vissenbjerg kan de måske tage den med til dig :-)[/QUOTE]
I er simpelthen så søde alle sammen. Tog lige omkring klinikken for at fortælle hvordan hittemisserne får hjælp på alle måder og jeg har lige fortalt mine kolleger hvilken hjælp jeg får.TUSIND TUSIND TAK
Jeg skal til Vissenbjerg, så hvis du skal til Odense, er det jo en mulighed at smide det af her. Altså som her i Odense, for jeg skal nok hente det hos dig på OUH.
Fik en god ide i morges. Misserne skulle da have lov at hilse på kyller, så jeg tøede 30 op i mikroovnen og tog dem med da jeg allegevel skulle omkring inden jeg mødte på arbejde. Det var en KÆÆÆMPE-succes. Missemor og søstermand var der med det samme og jeg så NI af de tolv mislinger. Da jeg kørte sad flere og soignerede sig og nogle spiste stadig. Nu vil jeg give kyller så de bliver RIGTIG glade for dem og så bruge kyllerne som lokkemad i mårfælderne, når mislingerne skal indfanges
Jeg skal med toget til valby på endags tur 4/12 - hvis ingen skal til vissenberg kan jeg tage fælden med retur om den kan komme til valby først på eftermiddagen