Dagens gode gerning

1 er der tilbage… en blå non agouti med hvid køn? (men tror det er en han)
Der er fanget
1 sorttabby m.hvid han
1 creme m. hvid han
1 rød . hvid han
1 blå m hvid han
1 sort m hvid hun
1blå m hvid hun
1 sort tortie m hvid hun
2 blåcreme hunner
1 blåcremetabby hun

[QUOTE=kamikaze;1213206]1 er der tilbage… en blå non agouti med hvid køn? (men tror det er en han)
Der er fanget
1 sorttabby m.hvid han
1 creme m. hvid han
1 rød . hvid han
1 blå m hvid han
1 sort m hvid hun
1blå m hvid hun
1 sort tortie m hvid hun
2 blåcreme hunner
1 blåcremetabby hun[/QUOTE]

Hold da op sikke mange killinger der ville være næste år, hvis du ikke havde grebet ind Brita :uha:

Håber det lykkes at finde hjem til dem, selvom de ikke er helt tamme :thumbup:

Man kan stadig nå at få dejlige tamme katte ud af dem, hvis man er indstillet på at det tager længere tid. Men de vil nok ikke være/blive tillidsfulde overfor fremmede, kun overfor de mennesker der tager dem til sig og med tålmodighed vænner dem til blive kælet og leget med.
4 ud af vores 6 katte, har været vilde. De er alle meget kælne i dag, men gider ikke fremmede.

Damned det er godt, Brita! Og én eneste smutter er til at overse - specielt hvis det er en han. WAY TO GO!
VH
Susanne

[QUOTE=kamikaze;1213206]1 er der tilbage… en blå non agouti med hvid køn? (men tror det er en han)
Der er fanget
1 sorttabby m.hvid han
1 creme m. hvid han
1 rød . hvid han
1 blå m hvid han
1 sort m hvid hun
1blå m hvid hun
1 sort tortie m hvid hun
2 blåcreme hunner
1 blåcremetabby hun[/QUOTE]

Hold da op :slight_smile:

det var godt nok hurtig ekspedition, hvor dejligt. Jeg håber de sidste 1-2 killinger også lader sig indfange

[QUOTE=Susanne W;1213289]Damned det er godt, Brita! Og én eneste smutter er til at overse - specielt hvis det er en han. WAY TO GO!
VH
Susanne[/QUOTE]

Han/hun bliver IKKE en smutter. Jeg skal nok fange den.

nu kunne jeg se alle indlæggene - kun en tilbage, fantastisk arbejde Brita. Er sikker på han også er ordnet inden ret mange dage :slight_smile:

Ja det er bare dejligt :hjerte:

Nu nåede du ikke at få min fælde over, men jeg synes stadig at du skal have den, jeg tror at den vil gøre langt mere nytte ovre hos dig, her i Lyngby er der trods alt ikke så mange vilde/herreløse fertile katte

Jeg vil også grne modtage den, for det sker jeg låner den ene jeg har ud, og så har jeg jo INGEN:uha:Sidste blå med hvidt-misling gik ikke i fælden idag, så jeg opgav og lukkede fælden kl. 11. Kørte over og hentede de fire hanner der blev ordnet i går og de er nu tilbage med fyldte skåle. De 6 hunner er stadig på klinikken og dem henter jeg imorgen efter arbejde. Jeg syntes de skulle have en dag mere. De kan sagtens håndteres så de har hele hundeafdelingen/rummet og de sidder tre i hvert bur som er meget store. Så har de hinandens tryghed.Det er gået helt forrygende og jeg føler virkelig Bastet har været med både misserne, hittekat og undertegnet. Jeg har afleveret hele omsætningen på klinikken og med de penge der stod der, burde det række til de 10. Det mente Lisbeth og Jeanita også da jeg kom med week endens penge.HURRA, hvor er det bare SÅ dejligt og lettende. Nu kan jeg tage det roligt og finde hjem til misserne på en mere afslappet måde. Den sidste skal jeg nok få “has” på:slem:

Så blev pigerne også sat ud til deres mødre og det var SÅ sødt at se. Den mindste (sort hvide missepige) gned og gned sig op af sin mor. Jeg sad lige så stille og kiggede på de alle igen fandt deres plads ved skålene og de fik 8 dåser vådmad. Pigerne har fået antibiotika lagt i depot for at forebygge eventuel infektion, for det er jo ikke optimalt, det de er sat ud i igen. Men jeg kan ikke gøre det anderledes. Jeg kører derud igen imorgen eftermiddag efter arbejde, og så skal de have kyller i massevis. Jeg syntes de efter klinikopholdet viser rigtig gode takter og de går næsten frit rundt ved mig. Så det virker om om der virkelig er noget at arbejde med. Ham den sidste (jeg er sikker på det er en han) var der også og jeg skal nok få “ram” på hans fertilitet:muhaha:

Brita hvor kan man evt donere lidt kr til via mobilpay ?

Jeg har lavet det sådant, min mobile pay er tilknyttet hittekattekontoen. Mit mobilnummer er 20660119.
Tusind tak

Så fik misserne besøg idag af mig og 30 kyller. Søstermand spiste 3 på ingen tid. Den første tror jeg hun spiste på 15 sekunder. Ikke at hun burde være sulten for der stor stadig 3 store skåle mere end halvtfyldte med tørkost. Godt lige at tjekke op på killingerne. Så alle pånær…stribe-han, rød/hvide-han, sort/hvide-hun og den ene af de blå hvide der er ordnet. Ham blå hvide bamdutten der ikke er ordnet var der også og jeg så ham i øjnene og lovede ham jeg nok skulle få krammet på ham:høhø:

OT OT OT…
Så’n en bogorm som dig Brita, du må da kunne svare…jacob haugård skrev sammen med en anden arbejdssky i 1994 håndbog for førstegangsvælgere…
mig bekendt kun kommet i 1 oplag …ka’ det passe?
2 udgaver…tror jeg…2.udgave med rødt mf badge photoshoppet på reversen - 1. uden…
hvor mange er der trykt…?? kan du slå det op eller nowe ?

[QUOTE=Jim;1214147]OT OT OT…
Så’n en bogorm som dig Brita, du må da kunne svare…jacob haugård skrev sammen med en anden arbejdssky i 1994 håndbog for førstegangsvælgere…
2 udgaver…tror jeg…2.udgave med rødt mf badge photoshoppet på reversen - 1. uden…
hvor mange er der trykt…?? kan du slå det op eller nowe ?[/QUOTE]
Meget er jeg kaldt gennem tiderne, men bogorm:tihi: hvis jeg husker det skal jeg gerne finde ud af det på mandag.
Jeg kan forøvrigt godt huske udgivelsen. Men jeg er også en gammel bogorm :buba:…ansat i 1979

Tog omkring misserne efter arbejde idag også. Jeg kan godt lide at holde øje med dem når nu de har været igennem det de har ISÆR pigerne. Alle kom frem minus den rød/hvide. Også ham bamdutten var der også. Købte 8 dåser Rema vådmad og de spiste på livet løs. Er sluppet op for Lux, men mon ikke bilen kan finde en Aldi på søndag/mandag. Og ellers er kyller jo festspise:thumbup:

[QUOTE=Jim;1214147]OT OT OT…
hvor mange er der trykt…?? kan du slå det op eller nowe ?[/QUOTE]

google er din ven…

joo tak, men det viser ikke hvor mange der er trykt, (jeg ka’ i hvert fald ikk :?) og det var egentligt det jeg var nysgerrig efter…tvivler på at der er mange…og jeg kan da røbe at jeg kom tl at gi’ 1.50 kr for et ulæst exemplar af 1 udgaven :høhø:

Denne bog må ikke kopieres i henhold til ophavretsloven. Fattigrøve henvises til biblioteket…:rock:

Brita skal du til hobbyudstilling i odense næste søndag? og hvad med dig, Ingrid? SÅ vil jeg nemlig tage foderet med til odense og stille det hos Ingrid, hvis jeg må?

Det tror jeg nok, vi begge skal, så det skal du være velkommen til :slight_smile:

Hvornår er du i Odense? Jeg er lidt hængt op de første dage af ugen, men kan sagtens få tid til at køre omkring OUH og hente foderet. Sidst på ugen skulle gerne være bedre, så jeg også har mulighed for at byde på en lille kop te eller kaffe, hvis det kunne friste :høhø: