Danish Open

[QUOTE=]OBS OBS OBS!Vi har ændret udstillingen til en 2 dages, 2 certifikater!
Om lørdagen vil vi derfor kun have mulighed for at have eet Breed BIS (vores tilladelse til at lave flere var kun aktuel, når vi havde et certifikat), men vi laver fortsat Bedst i Race for de racer, som ikke har Breed BIS.
Alle nuværende tilmeldte katte er automatisk tilmeldt lørdag - for at deltage begge dage, skal I SLETTE jeres tilmelding, og oprette NY tilmelding til BEGGE dage - tak!
Tilmeldingsformularen er ændret, så man nu også kan tilmelde til om søndagen. Pris pr. udstillingsdag er de sædvanlige 250 kr., det vil sige, at hvis man har tilmeldt lørdag og IKKE ønsker at deltage søndag også, får man 50 kr. refunderet.
Del gerne, så vi får denne meddelelse ud til så mange, som muligt :-)[/QUOTE]

Jeg finder det underligt, at denne ret væsentlige ændring endnu ikke fremgår af Felis Danica’s hjemmeside. :?
Hvis man vil have flere til at tilmelde, er en fb-besked li’som ikke nok…

[QUOTE=FinnFrode;1284494]Jeg finder det underligt, at denne ret væsentlige ændring endnu ikke fremgår af Felis Danica’s hjemmeside. :?
Hvis man vil have flere til at tilmelde, er en fb-besked li’som ikke nok…[/QUOTE]

Det står på forsiden af FD’s hjemmeside (på kalenderen), men jeg kan godt se, at det ikke er konsekvensrettet …

Det ser vi om vi ikke kan få rettet :slight_smile:

Da jeg nu kan nøjes med en enkelt dag, kommer jeg lørdag med:

GIP Dushara Cathal Caithlin (SOM-n) - Klasse 4 og veteran :slight_smile:

Nu der er blevet åbnet for 1 dages indmelding kunne jeg rigtig godt tænke mig at komme med med tøserne. MEN, er der nogen der kan have os med fra Slagelse?

Vi betaler selvfølgelig vores del af bro og benzinudgifter.

[QUOTE=Vipstøsen;1284985]Nu der er blevet åbnet for 1 dages indmelding kunne jeg rigtig godt tænke mig at komme med med tøserne. MEN, er der nogen der kan have os med fra Slagelse?

Vi betaler selvfølgelig vores del af bro og benzinudgifter.[/QUOTE]

Jeg kan have jer med over lørdag morgen, men jeg kører desværre først hjem efter udstillingen søndag

Kan vi lade tilbuddet stå åbent indtil videre? :slight_smile:

Selvfølgelig :slight_smile:

Rettelse - vi kommer søndag i stedet for lørdag. :slight_smile:

vi har meldt kaz til både lørdag og søndag, vi havde osse overvejet at tage glitter med en af dagene, men det blir ved overvejelserne, men vi mener helt klart det er en begivenhed vi vil støtte op omkring

Så skal vi lige have de sidste tilmeldinger i hus - I har resten af i dag!
I får lige de vigtigste nøgletal i forhold til, hvad vi bare SKAL have stampet op af jorden:
Lørdag:
NFO: Masser :slight_smile:
Øvrige kat. 2: 50 - Kom lige med lidt ekstra
Huskatte:
Hanner 3
Hunner 3 - vi er der, meen det ville da være fedt med lidt ekstra!

Søndag:
Huskatte:
Hanner 2
Hunner 2 - så mindst en hun og en han mere :slight_smile:

Venligst
Dorthe

Pernille, jeg bliver nødt til at droppe at tage med… tak for tilbudet med at kunne køre med derover

Jeg prøver lige igen… er der nogen der kører hjem til Sjælland lørdag aften der har lyst til at have en betalende passager og 2 pelsbæster med?

Du er velkommen en anden gang :slight_smile:

Er der nogen der kan have mig og en enkelt kat med derned søndag? Dem jeg plejer at køre med enten kommer ikke eller også overnatter de dernede, så er godt nok lidt på bar bund denne gang :slight_smile:

Jeg er tilmeldt lørdag og kan ikke bestemme mig til om jeg skal lave om til søndag eller om jeg skal have begge dage. Hvis jeg bestemmer mig til søndag er du og katti velkommen til at komme med SukiSuki derned.

Hvis ikke du beslutter dig inden for den næste time, så er det for sent at lave om. :what:

vh

Andreas

Ja, det er ret snart sidste udkald hvis det skal være…
VH
Susanne

Hvor finder vi dommer fordeling eller ser vi først den på showet. Er jo vidt forskelligt fra klub til klub :slight_smile:

så er der dommerfordeling

http://www.felisdanica.dk/~/media/Foundry/Sites/felisdanica/Files/Udstilling/dommerfordeling.ashx

vi skal op til Veikko Saarela både lørdag og søndag, det er da temmelig fjollet og må næsten være en fejl, da det jo giver en del ekstra dommer arbejde

vi har kaz med som er i mco grp 8