Jeg synes den slags kommer i bølger Her makker vi også med gamle katte (igen!) her sidst på året, de er heller ikke ligefrem et gratis bekendtskab… Nå, men dyrlægen skal jo også leve!
VH
Susanne
Jeg sidder i lægens venteværelse, er lige blevet stukket i både en balle og en overarm
B12-vitamin, coronavaccine og influenzavaccine … den sidstnævnte har jeg aldrig fået før, så er spændt på, om jeg får en reaktion … hvilket jeg ikke har tid til
Har været til træning, hvor jeg fik gennemtrumfet at vi skulle vame op til islandsk julemusik
Åh ja, den vogn er jeg også røget på i år, efter at have været sådan rimelig forskånet i en del år (heldigvis).
startede ud med et kejsersnit på Lathania i starten af januar (katjing!) … også kom det ellers derudaf
vaccinereaktion hos en af killingerne - det bøvlede han en del med (også et vagtbesøg hurra!)
mistanke om struvitter/nyreproblemer hos Hippy
tænder m. udtrækning hos Hippy og Juliet
måtte sige farvel til Frederik da vi ikke kunne rette hans gigt
længerevarende luftvejsinfektion hos Juliet der endte med et kamera i halsen
… også troede vi (dyrlægen og jeg) at Lithia måske havde fået brystcancer, men det var dog heldigvis kun en “godartet” brystbetændelse
… jeg har været meget glad for min forsikring!!!
… og nu håber jeg dælme ikke der kommer noget foreløbig!
Eneste positive der er at sige om alt det er at jeg i høj grad er tilfreds med min nye dyrlæge. Min gamle dyrlæge skiftede arbejdssted, det var en sorgens dag. Den nye er absolut den bedste erstatning og måske endda lidt bedre, og ikke mindst så har jeg endda fået nogen af tingene lidt billigere end de skriver på hjemmesiden. Har aldrig nogensinde fået rabat det gamle sted
Ejj … på vejen hjem, var jeg forbi biksen i Menstrup, for at hente en pakke. Var der samtidig med pakkeposten, så ventede lidt for at se om jeg måske fik en mail om at der var endnu en pakke til mig … det var der ikke.
Havde været hjemme i Max. 15 minutter, da der kom besked fra gls, at nu ventede der en pakke hos købmanden
Må nok hellere afsted igen, for købmanden var ved at koge over af raseri over, at folk ikke kom og hentede deres pakker
Sådan gjorde jeg i går heldigvis er der ikke sååå langt til købmanden, men vejret var skidt.
Men jeg har lige straks en røffel til Post Nord (igen)
Pakke bestilt, penge trukket på konto, estimeret forlænget leveringstid grundet jul, hvilket er helt ok da det er forventeligt. Skulle være ankommet for to dage siden, men ligger og triller rundt et sted på en eller anden sorteringscentral
Jeg hader når jeg ikke kan vælge DAO. Det tager højst tre dage, selv i juletravlheden.
Og det betyder så at man kan opleve at ens pakker bliver leveret et helt andet sted end lovet
Jeg troede lige jeg kunne hente min pakke i den nærmeste biks på vej hjem fra dyrlægen med Øyvind, men så viste det sig at den i stedet er leveret til et sted i Næstved centrum. Så der får den altså lov til at ligge til i morgen
Jeg skulle have betalt for hjemmelevering …
Nu er det altså jeg der koger, for var afsted og fik kun udleveret 1 pakke ud af to … den anden kunne de ikke finde
"Skal du bruge den i dag? “
Nej, men nu er jeg her for anden gang, specifikt for at hente mine pakker …
Øv, to dage i træk har jeg lagt en bestilling hos Rema1000/Vigo, men ingen har taget min bestilling, så ingen vare til mig. De har ellers nogle ting jeg virkelig gerne ville have til mine supper. Jeg har bestilt to gange før, på den her måde, og der gik det fint. Og i dag havde jeg endda sat tidspunktet de måtte levere på, til 10.30-19. Så det burde ikke være det der var problemet, og jeg har ikke bestilt en masse tunge eller store ting. Det undgår jeg, for at få bedre chance for at min bestilling bliver taget.
Godt man har en sød og opmærksom overbo, når Danske Fragtmænd stiller ens pakke med kattegrus udenfor opgangsdøren istedet for min hoveddør de har ikke engang ringet på…
Min overbo opdagede den og bar den op til mig
Tænk hvis det havde regnet, så havde jeg lige midtet en pose kattegrus, for den var gået op under transporten
Jeg har læst at fast håndsæbe ikke samler bakterier da de bliver vasket af hver gang man bruger det og at sæbe jo slår bakterier ihjel. Kan ikke huske hvor jeg læste det, men det var i forbindelse med håndhygiejne.