December måneds tanker

Åh stakkels vovser, men godt de blev fundt, og Undskyld mig men jeg tvivler godt nok meget på ejeren dukker op, og dukker rjer op skal der godt nok være en meget god forklaring

Med venlig hilsen

3 Synes om

Hvilken opskrift bruger du? :slight_smile:

Nisser
Jeg gik i seng med vådt hår, håndklæde om, har været vågen det mest af natte, men kl 4:30 havde jeg fået varmen og skvattede i søvn. Vågnede igen 6:15
Håndklædet er væk, nu er dyne rystet og flyttet, det samme med hoved puden, som om det kunne være gemt der :rolleyes:, madras flytte, vindue tjekket om den ligger der, det samme med kommode og gulvet
Pist borte har taget det,

Med venlig hilsen

3 Synes om

Ikke nogen speciel.
Normalt bruger jeg 1:1 mandler og sukker. Denne gang har jeg brugt mindre sukker, ca 350 gram til 500 gram mandler.

Jeg starter med at riste mandler let på en tør pande.
Tilsætter derefter lidt vand, sukker og vanille.

Og så er det ellers med at være tålmodig og omhyggelig - har man først en gang brændt sådan en omgang på, så er man ekstra forsigtig bagefter…

3 Synes om

Hold da op for en service :ok:
Jeg fik lov, at vælge et nyt cover (mange af dem var udsolgt, så der var ikke SÅ mange at vælge i mellem) og det eneste jeg kunne lide, var 60 kr. dyrere, end det jeg havde købt … men fik beskeden ‘‘Skal vi sende det til dig?’’ … og det lå i min postkasse da jeg stod op :uha:
Kan anbefale … :thumbup:

13 Synes om

Tak! :slight_smile:

1 Synes om

Lige lidt til dagens smil

1 min vare videoen
https://youtube.com/shorts/STMYFViIhuQ?feature=share

Med venlig hilsen

Jeg har også oplevet at de sendte mig en forkert urrem og sendte med det samme den rigtige.

1 Synes om

Ville egentlig ha’ fanget hestene, der kom løbende, om ikke ind i så ud af solnedgangen :sunrise_over_mountains: :racehorse: :racehorse: - men inden jeg fik fumlet færdig, var de længe videre, så I må nøjes med solnedgangen… :wink:

19 Synes om

Jeg har idag været hundesitter hos min yndlingshund…

Kira er en gammel boxer der har ca. Samme aktivitetsniveau som jeg har :grin:

16 Synes om

Lige så fantastisk var den her Fyn :ok:

3 Synes om

Ja, de kan altså noget, de der frostdage - ikke mindst når der er lidt sne tilbage… :snowflake: :thumbup:

4 Synes om

Solnedgangen var ogå fantastisk her, selv om der kom så meget, at nu er vi sneet ind, ikke sådan med lang privat grusvej :cloud_with_rain: :snowflake: :snowman_with_snow: :snowman: : :fryser: (bedste sneet inde smiley)
Med venlig hilsen

4 Synes om

Før i tiden kunne jeg gå det meste af en dag uden at opdage hvis jeg havde glemt mine kontaktlinser…
Det sker ikke længere - jeg er langsynet, armene er ganske enkelt blevet kortere med årene.
Samtidig er der kommet læsebriller til…
Jeg kan godt mærke at jeg ikke er 35 længere (Er 43)

6 Synes om

Min computer er kaput :pleading_face:
Jeg vidste godt i forvejen, at jeg sidder alt for meget med den, men jeg ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv nu … drikke kaffe og hvad … glo ud i luften? :flushed:

1 Synes om

…gå på nettet og se efter en ny computer…? :thinking: :sunglasses:

3 Synes om

Sikke noget skod. Formoder du ikke lige har pengene til en ny. :troste:

1 Synes om

Nej, det har jeg ikke … min svigersøn får den smidt i nakken senere i dag, så må vi se, om han kan puste liv i den igen :kryds: :kryds: :kryds:

6 Synes om

:kryds: For at han kan få den brugbar igen.

Jeg har selv lige købt ny mobiltelefon, fordi den jeg havde var blevet så gammel at selve telefonen ikke kunne opdateres længere. Og det var min arvet mobil nr… det har jeg mistet overblik over. :tihi: Og fandt så hos mit eget mobilselskab, en til 1855 kr. som de så solgte til 199 kr. hvis jeg bandt mig i et halvt år til et abonnement, og eftersom jeg har været kunde hos dem siden midt 00’erne, så tænkte jeg “det er for billigt til at lade vær” Så nu har jeg dælme en helt ny mobiltelefon, for første gang i virkelig mange år, ret fedt. Og jeg valgte et abonnementspakke hvor jeg samlede mine streaming tjenester, så jeg sparede en smule penge på det, foruden at jeg fik lidt flere end jeg havde før. Så føler virkelig at jeg har fået noget for pengene! :thumbup: Men hvor tit er man så heldig, tror det er første gang for mig.

11 Synes om

Efter et år uden uforudsete dyrlægeudgifter hober de sig godt nok op :frowning: Øyvind har lige fået røntgenfotograferet bisserne, og han har nu en tid den 6. januar til udtrækning af fem tænder. Heldigvis var det ikke nogen af hjørnetænderne, hvilket jeg havde frygtet.

8 Synes om