Jeg kan anbefale app’en eTilbudsavis i stedet for de trykte reklamer Både fordi den samler de fleste tilbudsaviser. Men også fordi man kan søge på bestemte varer i den og lave indkøbsliste med ugens tilbud
Hvis det nu ikke havde været en vildrotte havde jeg tænkt ååårh
Hørt om mange der har det sådan,
Og jeg har lært/ fået og vide jeg kan høre på lyden, når den er hakket nok og klar til og rørs op, så har aldrig tænkt sådan,
ikke i tvivl om hvis jeg jeg havde syndes det var så spændende og få lov at hjælpe som lille og først noget senere skulle gøre det, kunne jeg ikke med den lyd.
Jeg var kun 4 - 5 år da jeg fik lov at hjælpe oldemor og det husker jeg meget tydeligt, står jeg og laver det i dag, kan jeg høre hendes snak, om nu gør vi sådan og sådan, og når det har denne konsistens, skal det i og det hele, opskriften er også lidt gammeldags . F, eks 7 til 10 æg efter størrels og konsistens på lever massen, det skal så mange æg i at " dejen" kan sige klak når man vender skeen. Tro det for hende tog dobbel så lag tid og lave leverpostejen, ved jeg hjalp hende. Men jeg men jeg kan huske hvert eneste ting hun fortalte. Jeg har også hjulpet mormor og mor. Men oldemor er den første jeg kan huske og det sidder bare i hovedet. Oldemor lærte mig også og smage den tilpas.
åh nej @Skattekat , det er forfærdeligt
Med venlig hilsen
WTF! Og den stillede villigt nok op til fotografering?
Sådan et par dage med rigtig gang i køkkenet, kalder godt nok på en omgang seriøs rengøring Så sæt igang Låwise
Tænkte faktisk på det, da du viste billedet af affaldsspanden - det ku’ godt se ud til at være fabrikeret af nogle meget store mus…
Jada … og som man kan se i ‘‘story’’ på IG, lavede den også Tik-Tok dans, da Kodak klappede den på hovedet.
Jeg har selvfølgelig meldt den til kommunen, men har ikke hørt noget fra dem endnu …
billedet af affaldsspanden - det ku’ godt se ud til at være fabrikeret af nogle meget store mus…
Min veninde sagde også med det samme, at det var en rotte der have gjort det … men jeg er jo vant til mus her i huset, så tænkte slet ikke i de baner.
Jeg er ret sikker på, det er Leo og hans foder, der tiltrækker rotter til matriklen … det har jeg set før, med tidligere kaniner … og jeg er også overbevist om at Donkey har jagtet en rotte op på taget, dengang han var kommet på afveje …
Den i min køkkenskuffe er en unge, men en rotteunge kommer jo et sted fra …
Er det ikke noget med at når det er rotter, så kan man gratis få hjælp af kommunen?
Jo, man har pligt til at melde til kommunen, hvis man har rotter, og så sender de en rottefænger - eller hvad de hedder nu om dage
og så sender de en rottefænger - eller hvad de hedder nu om dage
Skadedyrsbekæmper
Jeg var selvfølgelig til træning, da han ringede til mig, men har aftalt, han kommer i morgen ml. 8 og 10
Som mange andre er julen noget, jeg både hader og elsker.
Jeg ville ønske, min familie kunne blive enige om nogle hyggelige juletraditioner - uanset hvor utraditionelle de måtte være. Men nej
I min familie fejres julen den 24. december. Det er traditionelt - check!
Vi får 3 retter mad. Det er vist so-so traditionelt. Semi-check!
Vi får under ingen omstændigheder en traditionel dessert. Uncheck!
Vi skal ikke have mandelgave. Uncheck!
Vi får/giver ingen julegaver. Uncheck!
Vi har stort set ingen julepynt. Semi-uncheck!
Der er intet juletræ. Uncheck!
Julen i år kommer til at blive med 5 deltagere - alle ældre end 30 år. Én af deltagerne er snotforkælet og præsterede sidste år at møde op uden noget af det, han havde påtaget sig at bringe. På en skala fra 1-10 vurderer jeg sandsynligheden for, at han gentager stuntet, til 11. Men det lille pus skal jo på arbejde i dagene op til jul, så han kan da ikke forventes at overskue at købe kartofler!!!
Jeg tror desværre den slags “små pus” findes i alle familier
og de er pisseirriterende!
Jeg tror desværre den slags “små pus” findes i alle familier
Jeg er desværre enig, men det er satme trist efter min mening. Han og kæresten er igang med at se efter lejlighed i København og de er ikke specielt realistiske førstegangskøbere og har stadig ikke været forbi banken til en godkendelse
@MorTilKatja du skrev om tidligere i år din datte var med til Thisted som nisse pige, ved kåring af juleby, der er kommet en ekstra uge avis her, er det ikke din pige midt i, mener hun er som jeg ser det tre steder, ved ikke om du er sådan en der har en udklips / minde/ gemme bog, hvis det er kan jeg godt, sener sende det til dig, hvis det har intresse
Med venlig hilsen
Jo det ligner bestemt Katja, og hendes farfar på hug
Jeg tror gerne hendes farfar vil have den hvis det er du kan undvære den
Jeg spurgte lige Katja, og hun siger det ER dem
Nu er der sat fælder i min køkkenskuffe … jeg er ikke så glad for fælder, men det var, hvad rotte-manden kunne gøre.
Jeg kommer til at høre høj musik i aften, for jeg kan ikke bære, at høre fælden smælde … heller ikke på en rotte
Hvad med udenfor? Er der ikke også sat der eller bokse med gift?
Nope … måske fordi jeg forbød ham at sætte noget indenfor indhegningen, men jeg sagde til ham, at udenfor den, kunne han bare slå sig løs …