Det har jeg også hørt, men ikke her men en anden sted oplevet begge dele på en gang
Med venlig hilsen
Det har jeg også hørt, men ikke her men en anden sted oplevet begge dele på en gang
Med venlig hilsen
ja ja men du går glip af mange gode, dejlige billeder og oplevelser
Med venlig hilsen
@Beimis ja ja men du går glip af mange gode, dejlige billeder og oplevelser
……og mange oprydningstimer
Skrækkelig historie
Ja har lige set en lidt længer indslag med det, og snak med læge, to min finder det lige.
Med venlig hilsen
Jeg har set artiklen slået op i en lokalgruppe… Med tekst om, at så galt kan det gå for allergikere, hvis nogen har løse katte
Jamen åh
Det er så sjældent det sker, men varm mad til frokost sådan en søndag, er nu ikke så tosset
Og tage vasketøjet ind, der har været ude i temperatur omkring 0 grader, eller de sidste dage stiv frosset. Den duft der kommer , samt kulden fra tøjet, det er så dejligt .
Ja de sidste 3 dage har det kun været ud, hvad jeg kunne sætte ud på tøjstativ og tage ind igen,
Torsdag havde jeg noget på snoren, og kom med en hurtig tur til Thisted by, men der løb vi ind i det her, og så da jeg kom hjem var det her, men halv delen af vasketøjet lagde på jorden
Men i morgen bliver det koldt, bliver nødt af have de lagner der blæste ned vasket om i aften/ nat og ud i morgen på snoren, for de var jo mere eller minde våde da de lagde på jorden efter denne omgang, men i morgen aften, når det er inde igen, så er det godt
Med venlig hilsen
Er der nogen herinde, der ved hvilke mærker der er totalt in til teenagedrenge
Vi har en, der helst vil gå i arbejdstøj
Når han er til det, så er der arbejdsbukser til pæn brug i Nielsens som er ret moderne (med strop til hammer) https://nielsens.dk/jeans-worker-extra-wide-2220715-5711447653722
Faktisk er håndværker jeans rigtig moderne og gerne i kasse udgaven (ifølge min datter på 12 som så dem til et modeshow, men drengene på hendes skole vil kun gå i bløde bugser ala joggings bukser, så det handler også om den mode der på skolen, men i storbyer er den typer håndværker bukser moderne. Ser en del teens bruge dem eller de røv dyre bukser til 1200kr, hvor det handler mere om navn end udseende)
Men lige omkring din dreng vil jeg sige du skal spørge hans søster, for hvad man skal gå i handler virkelig mest om de miljøer man er i, men jeg mødtes med min mødre gruppe som har ældre børn og børn på andre skoler og vi kom til at snakke om moden, fordi den er meget forskellig alt efter skole. For de rigtige byskoler hedder det dyremærker fra dyre butiker, mens landsbyskoler er mere frisindet og praktiske…
This!
Det kommer virkelig an på hvem man omgås!
Tror næsten det ville være bedst med en “joke” stand in t-shirt af en afart( så der er noget at pakke op) og så et gavekort på en shoppetur.
Et gavekort gavekort, ville sikkert bare ligge og samle støv
Jeg fik mig en ny telefon for ca. 3 uger siden, hvor jeg også købte et klap-cover til den … rigtig fint et med katte på OnePlus Nord CE 2 Lite (5G) Læder Flip Cover m. Print - To Katte | MOBILCOVERS.DK
Men allerede nu er indersiden krakeleret, så jeg har sendt en reklamation til firmaet … er spændt på at høre, hvad de siger.
Hvordan går det med de uønskede husdyr?
Vae det kun en enlig svale
Med venlig hilsen
Indtil videre ser det ud til at der kun var den ene
Husk ugens konkurrence
Her er en kat der laver en god fangst
Video var max 20 sekunder
Med venlig hilsen
For de er væk nu
Der er noget jeg ikke helt forstår…
For to uger siden lavede jeg 1,7 kilo brændte mandler - i færdig vægt.
Jeg skal allerede lave flere, de er næsten væk…
Heldigvis har jeg ikek spist dem alle selv, jeg har givet ligdt væk… Men alligevel - det fordamper altså hurtigt…