Hmm min baby bliver stor… @anon65863588 den røde bandit vejer nu mere end min fertile orientaler pige… Han er ikke 7mdr endnu og vejer 3.5 kg… Måske bliver han lige lidt forkælet. Han er kun 2 kg fra min bobtail
Jeg har lige spottet på Instagram, at min niece er blevet gift i dag … for 3. gang
Jeg var med til det midterste bryllup, hvor jeg tog én for holdet og holdt en tale til bruden … med mikrofon og det hele
Jeg tænkte sjovt nok på, tidligere i dag, at det var en af de datoer der var god til bryllup … 12.12 2020
I går flytte 4 af 10 killinger, det er helt utrolig så meget de har at sige herhjemme, de to var godt nok lidt fremme i skoene ikke mindst når de skulle have vådfoder. Det er en helt fornøjelse ikke at have en killing hængende i låret og en anden i Akillessene
Kom glad alle killinger
I går forærede jeg med tungt hjerte min cykel væk, jeg har måttet erkende, at jeg alligevel ikke kom til at bruge den mere.
Jeg har elsket min cykel og den frihed den gav, men jeg tør simpelthen ikke begive mig ud i trafikken mere.
Min balanceevne er dårlig og jeg er blevet for usikker, så derfor stopper jeg hellere end at risikere at komme til skade.
En af mine naboer har fået den til sit barnebarns kæreste, så gør den da nytte fremfor bare at stå parkeret i cykelstativet i gården.
Jeg skulle til at sige at du jo kan købe støttehjul - selvfølgelig lidt sent nu hvor du har foræret cyklen væk. Men så kom jeg også i tanke om hvorfor jeg ikke købte dem, den gang jeg skulle i gang efter knæoperationen, og endte med at købe en brugt el-ladcykel i stedet.
De koster gudhjælpemig flere tusinde kroner!!
Den umiddelbart mest tilgængelige model koster 5.999 og så er der en hollandsk hjemmeside der har en måske lidt mere skrabet model til 2.575. Det er jo sindssyge priser!
Jeg kan godt forstå, du ikke tør cykle i København - især efter de elektriske løbehjul kom til. Men jeg kan også godt forstå, at det føles som at opgive noget af sin uafhængighed.
Min glasvase begik selvmord.
Så det ikke sad i sofaen med ryggen til og pludselig eksploderede den ene.
Gad nok vide hvordan det skete
Før
Efter
Jeg var heldig i dag (det er ikke så tit det sker ) … faldt over ham her til en god pris i en genbrugsforretning
Siddende kat nr. 340 fra Royal Copenhagen … jeg er ellers holdt op med at samle på kattefigurer, men ham (ja, jeg har besluttet det er en hankat! ) kunne jeg ikke stå for til den pris.
Godt nok var det ikke billigt at sende årets julekort, men tilgengæld er jeg positivt overrasket over, at de faktisk var fremme dagen efter de blev sendt Det holdte ellers hårdt med at få dem sendt, først manglede jeg en adresse og dernæst afleverede jeg den ene til en kollega i den tro, at det var hendes præmie fra personaleforeningens julelotteri, hun opdagede det heldigvis så jeg kunne vende om og komme retur efter den
Killing til hurtig overtagelse … 12 år gammel
God pris gives, hvis hun bliver hentet i dag …
Er det Bambina, der er faldet i unåde ?
Hvorfor er det nu liiiiige jeg får den tanke, at handelen kunne vise sig at være annulleret på afhentningstidspunktet…?
Det kan du jo ikke vide, før du holder her i indkørslen
Og hvis det er med den på, er det ikke sikkert, jeg er klar til at betale SÅ stort beløb længere, for at du henter hende …
Story of my life - kommer altid for sent til den gode handel…
Færdig med Emmas julekjole kl. 02:40