Decembers tanker

Ja, jeg mener det er roden. Du kan lige tjekke med Britta om det er det hun bruger til at sy ind i sine savlepuder.
Er dog ret sikker på at det er roden.

Og sådan en pose med Baldrian til meget, meget lang tid koster i omegnen af 40 kroner.

1 Synes om

FEDT! Det er jo heller ikke så dyrt igen. :slight_smile:

1 Synes om

En rød og hvid kat var på besøg i dag ude i forhaven. Jeg mødte den, da jeg skulle give fuglene foder. Den gik derude og mjavede, og den løb sin vej, da jeg kom. Men da jeg kaldte på den og bøjede mig ned, kom den tilbage og snakkede og blev nusset og spandt. På afstand så den lidt pjusket ud, men det er måske bare på grund af kulden - at den puffer sig op. Det gør Chili også. Den var i hvert fald fin og blød at røre ved.

Jeg har ikke set den før, men jeg håber, den har et godt hjem et sted.

2 Synes om

(Og sorry, jeg kan ikke finde ud af at citere jer, Susanne og Louiseogbuster) :confused:

1 Synes om

Nåååeh, sån her?

2 Synes om

Susanne, er det i sælger magen til det man får i Matas, tror du? Altså tørret baldrianrod?

Åhhh altså… kender i det, hvor man render ind i et menneske der siger heeeeej hvor er det hyggeligt at møde dig… og man ved pr instinkt at det er en man burde vide hvem er men man er bare BLANK!
Det er simpelthen så irriterende så nu er jeg begyndt at være ærlig :sunglasses:
Jeg sagde som det var, jeg burde vide hvem du er men fortæl mig det lige igen så jeg er helt sikker :smiley:
Det var så en skolekammerat fra sosu skolen for lang herrens år siden :roll_eyes:

1 Synes om

Nej, jeg er ret sikker på det er tørret katteurt - altså fra en anden plante, nepeta. Som jeg husker det er det tørrede dele fra planten over jorden :slight_smile: Vi finder det hele frem igen næste gang til Nørre Sundby udstillingen, den 13.-14. januar - lige om lidt faktisk :slight_smile: Hvis du kan bruge det, så finder vi ud af at sende det. Skal se om jeg til den tid lige kan få nogen til at smide et par billeder af det på JYRAKs FB, jeg tvinger gerne kokardepigerne til at lave lidt PR når de har stillet op :slight_smile:

1 Synes om

Ta-dah! Her er et billede fra en udstilling for nyligt af hvad vi har på lager af gør-det-selv-med-catnip :slight_smile: Jeg kan først komme til det igen til Nørre Sundby udstillingen i januar. Nogle af priserne kan vist lige anes - jeg tror det dyreste koster kr. 49,-, med forbehold for at jeg kan huske forkert med resten, men i hvert fald er det ikke voldsomt dyre ting :slight_smile:

1 Synes om

Ooh, det er catnip og ikke baldrian! Jeg ser lige, om det fungerer med baldrian fra Matas - hvis ikke, må vi over i catnip. :wink:

1 Synes om

Check :slight_smile: Du siger til hvis I bliver klar til at opgradere til mere euforiserende stoffer end baldrian :wink:
VH
Susanne

1 Synes om

ja ja…det sidste jeg gjorde inden det blev mørkt…var at feje sne …og nu er det begyndt igen …det ligner en stor aflæsning …muligt regn/isslag på Fyn senere - take care

For pokker altså! Nu har jeg for fjerde gang skrevet til Zooplus.de for at få fornyet min SparPlan-ordning.
Det vil de vældigt gerne, skriver de, men når jeg logger på onlineshoppen er den lovede invitation slet ikke til at finde. :persevere:

Øv, isslag er bare det værste :frowning: Jeg skal heldigvis ingen steder, så forhåbentlig er det overstået i morgen, når jeg skal på arbejde.

Nøj, jeg er træt :worried: … har sovet lige siden jeg kom hjem fra træning ved 17:30 tiden og jeg fryser :s:
Heldigvis har jeg suppe fra i går, hvis jeg får taget mig sammen til at varme en portion …
Træning i morgen er aflyst pga. sygdom hos fys’en, men jeg har lagt en aftale i Næstved efter træning … typisk :roll_eyes:

Der ligger sne herude til morgen, men ikke meget. Jeg håber, at det også gælder Odense. Der var noget mere i går, end der var herude. Det kan blive rigtig træls, hvis der er kommet mere oveni.

Det kan godt være Hildi savner selskab af de to andre, men når Bange Brian kigger i kassen og taler grimt om sine børn, så savner hun ham så heller ikke mere :smiley:

2 Synes om

Det skal da være BBB - bange buks Brian :muhaha:

3 Synes om

Er der ikke noget om at kemiske krigsførelse er forbudt ??

Jeg ved ikke hvad Enyo har indtaget, men jeg tror det kan sælges som kemisk krigsførelse, det er ikke violer der lugter af

1 Synes om