Decembers tanker

Små 2 timers søvn blev det til i nat …
Har ligget og kysset med Spotty, men så blev vi enige om, at vi lige så godt kunne stå op … :kaffe: :kaffe:

3 Synes om

Ida og Liva spurgte om vi skulle være kærester, men det blit Ida i dag. Så kan det blive Liva en anden dag. Nu er det snart Andrea’s tur til at være min kæreste… Citat Gustav ( Gusse ) :laughing:

3 Synes om

Hvorfor får jeg altid tildelt de tidlige tider på sygehusene?
Er blevet indkaldt til en MR-scanning kl. 08:30 … det kommer bare ikke til at ské :venter:

Stakkels My, så tro da pokker der ikke var overskud til killingerne :disappointed_relieved: Der røg 10 tænder

Kanal 9 har sendt Iron Man her til aften, i morgen aften sender de Iron Man 3? :gruble: Jeg ved godt at 2’ere sjældent er så gode, men ligefrem helt at springe den over? :huh: :tihi:

alt det fluffy stuff der bare vælter ned…er det mon det de lovede i går …?

Var det ikke kanal 5? De gjorde det samme for nylig med Tror du på julemanden? (dem skal jeg gerne se her i december :slight_smile: Viste 1’eren og så 3’eren aftenen efter.

Ellers kan jeg byde på hjemmeblandet baldrianparfume lavet på baldrianolie (som man ikke kan købe i Danmark, mig bekendt - jeg har tjekket MANGE sider, før jeg fandt det i England) :slight_smile: Og jeg er såmænd også ret rimelig i pris :wink:

1 Synes om

Så lykkedes det mig at tilkøbe Sparplan-rabat for de næste 3 år. Sgu! Og juhu! :dans:

6 Synes om

Når man har ventet på levering af vaskemaskine og tørretumbler siden kl 7 - fordi man sammen med en sælger har bestilt levering/montering i tidsrummet 7-12.30 - og de så ikke dukker op inden for den ønskede tid. Når man så ringer til forhandler siger de gu’hjæle’mig at de da har noteret levering d. 27. En dato vi slet ikke havde mulighed for at vælge i systemet i mandags - og som jeg aldrig VILLE vælge, da jeg ikke har haft vaskemaskine i en måned… :roll_eyes::thinking: Og når de så samtidig har trukket pengene i dag - helt som beskrevet at de gør på leveringsdag ifølge deres vilkår. Og den “høflige” “servicemedarbejder” siger, at de kan komme i slutningen af næste uge :astonished::open_mouth::triumph: ØHM! NEJ! Det kan I ikke. I må komme i dag eller i morgen. Men det kan de stakkels folk ikke, for der har de allerede lavet overbookninger med for mange aftaler i forhold til antal montører i morgen. WTF?! :open_mouth::confounded: Løsningen bliver de kommer mandag. Han kunne så ikke fortælle hvorfor de havde taget x antal tusinde kr på min konto allerede - det synes han goooodt nok var underligt - for de skulle jo først trækkes på leveringsdag. NO SHIT SHERLOCK!!! :rage::rage::rage::rage:

TEN
10 dage endnu, når i det hele …eller skriger i nu …??

:ahhhhhhh:

:ahhhhhhh:

:nissevink:

Det bliver garanteret jul uanset hvor meget vi trækker os i håret :wink: så nææææ vi når det nok :smiley:

1 Synes om

Min er lige udløbet, havde håbet jeg fik mulighed for at lave et nyt tilkøb

Skriv til dem om det. Det var sådan jeg overhovedet fik tilbudt en plan :slight_smile:

1 Synes om

Kun pga den fantastiske Rune går det hele nogenlunde efter planen her… Udover gave til min bror! Havde fundet den, men så havde butikken den ikke alligevel dybt suk

1 Synes om

Mooch og jeg er helt på bølgelængde :smile:

6 Synes om

Præcis. :slight_smile: Jeg skrev til ZooPlus.de, og fik derfor tilbuddet. Jeg plejede dog at have 8%, men fik kun mulighed for at tilkøbe 7% denne gang… Men det er da bedre end ingenting, og meget bedre end de 5% som den danske ZooPlus tilbyder.

Har simpelthen taget den nemme løsning i år, og opgivet det sædvanlige projekt jul. Dvs. Kun et kalenderlys, en enkelt flettet stjerne og en chokolade og en te julekalender :surrender: Elsker at bage og pynte til jul, men det må vente til kattene og jeg drager på tidlig juleferie hos svigerforældrene, og kun tager jobsøgning og håndarbejde med :smiley:

Hvad skér der om 10 dage?

4 Synes om

Spændende. :slight_smile: Hvad gør man så - putter det udenpå legetøjet eller hva’?