[quote=Battlestar;226471]sikke noget vrøvl…
men NEJ - jeg vil sgi da ikke betale for at nogen ikke vil overskride en personlig grænse for at få deres største ønske opfyldt - hvor stort er det ønske så i øvrigt ??? jeg lader da ikke jer betale for min inseminering til mine ønskebørn for jeg r jo 100% fertil…
jeg betaler gerne for at folk der ikke KAN få børn får hjælp - men at lesbiske ikke vil foretage en hjemmeinsiminering eller bide tænderne sammen og få de 2 min overstået… det er sgu ikke fair…
Folk har grænser ja - men hvis man gerne vil have det barn, så er det sgu egoistisk så det vil noget at sige “du skal betale for jeg kan ikke lide mænd og jeg vil ikke ofre noget for at få mit barn”… no way… det er IKKE ok!!
?? hvad mener du ?[/quote]
Det var helt okay, da dine bryster - på det offentliges regning - blev forandret, for de var ikke store nok??
Det er helt okay, at et menneske skal VOLDTAGES mentalt, fordi de seksuelle præferencer ikke er til mænd??
Jeg vidste godt, du ville skrive, at det er noget vrøvl det jeg kommer med, men ikke desto mindre, så er homoseksuelle forhold legale og fuldt ud accepteret i det danske samfund.
Dette betyder heldigvis, at de er ligestillet, på fod med parforhold der ikke kan få børn, og dermed har RET til at få hjælp til inseminering 
At du så ser det som din fornemmeste pligt, at nedgøre homoseksualitet, ved at skrive - bide tænderne sammen og få de 2 min overstået… - det er simpelthen så skammeligt. 
Det er SØRGELIGT, at mennesker med så stor viden, er så små på det menneskelige plan.