DK ChiCha’s B-kuld 2019 Maine Coon

Fiona fødte i går 7 store basser. 6 sorte, i mange varianter af sort; tortie, klassisk sølv, smoke, non agouti og så en enkelt rød sølv klassisk tabby.

Nogle er hanner og nogle er hunner, men alle har et køn og ja selvfølgelig alle er superkønne :wink:

Fiona er MOR og jeg kan bare holde snitterne for mig selv, det er hendes killinger. Jeg må allernådigst lige låne dem til en hurtigt vejning og så skal hun have dem tilbage. Så nøjagtig kønsfordeling kommer på et senere tidspunkt. Dog kan jeg afsløre at den sort tortie er en pige og den røde er en dreng :wink:

De er alle “under breeders evaluation” til de er 6-8 uger, men skulle der være nogen der er interesserede i en fra kuldet er man velkommen til at skrive på [email protected] for yderligere information :slight_smile:

20 Synes om

Tillykke med den store flok! :heart:

Stort tillykke :smiling_face_with_three_hearts::denmark:

Stort tillykke :flag: med den store og varierede flok. :smiley:

Stort tillykke - du får travlt om 4 uger uger :grinning:

Men kan se du har prøvet det før…det her er da bare verdens bedste kuldfoto!

http://www.chicha.dk/OffspringA

1 Synes om

Tillykke med dejlighederne :slight_smile:

ja ikke:-) og tak. Det er @Eva_K der tog billedet med @Katho kamera - så en rigtig Kattegale indsats for at få det i kassen.

Ja 7linger har jeg prøvet før og de er dejlige, men ja de fylder også godt i landskabet :slight_smile:

4 Synes om

Stort tillykke med det dem. :heart:

Tillykke med dem alle :heart_eyes:

Tillykke til dig og Fiona :flag:

Tillykke med basserne :heart:

Tillykke med det store flotte kuld :heart:

Mange tak skal I have - ja søde er de :heart_eyes:
Nogle rolige drukkenbolte :wink::blush:

14 Synes om

Stort tillykke med syvlingerne :heart_eyes:.
Sikke en fest der bliver om nogle uger

Aaaai stort tillykke - hvor er de bare skønne :gift_heart:

Nu er forventninger til kuldfoto af de søde små her jo tårnhøj - no pressure :wink:

1 Synes om

Ja det kunne jeg tænke mig det er. Jeg kan lave det mere symmetrisk da 6 sorte og 1 rød; jeg går straks i gang med at øve med rødmis :blush::blush:

1 Synes om

Jeg ender med at fylde min tlf med killingeshots :heart_eyes:

15 Synes om

Jamen er der noget ret meget sødere end killinger :heart:
3 dage gamle på dette billede.

16 Synes om

Det korte svar: Nej… :sunglasses::heart_eyes:

4 Synes om