Det må også være hårdt at blive førstegangsmor til sådan en flok. Men det lyder jo, som om de små tager på, som de skal, så hun klarer det alligevel. De ser fine ud - selv om det er nogle ret vilde bagben på videoen. Men hvis du synes, der er fremskridt fra dag til dag, går det jo nok den rette vej.
Det må jo vise sig hen ad vejen om benene kommer til at fungere normalt. Men lige nu trives de, så de skal absolut have chancen for at rette sig
Birla og Arrig synes jeg er gode navne.
Der er ikke så meget nyt i dag, udover at denne lille prop fra kuld A kom frem og præsenterede sig - den eneste uden hvidt i det kuld Nu 6 dage gl.
(ledningerne bliver gemt væk, inden de begynder at tumle rundt uden for hulen)
Kuld B har alle taget på siden i går, ml. 10 og 18 g
Kæft en lækker lille basse!
Den lille basse skal da næsten hedde Prop - og så er der nok også en Berta
En kort og lidt trist update på killinger og mødre. Alle trives, killingerne tager på og vokser som de skal Men træerne vokser ikke ind i himlen. Jeg har besluttet, at de to små skævben skal lægges til at sove ved dyrlægen i morgen. Deres bagben kan der måske arbejdes med, men det er de sidste dage blevet mere og mere tydeligt, at deres poter ikke er udviklet normalt, måske er bagbenene i virkeligheden heller ikke. De har kløer og trædepuder, men tæerne forbliver nogle små korte stumper, som det også kan ses på billederne. Lige nu, hvor de møver sig rundt sammen med deres søskende, mærker de ikke så meget til det, men de kommer aldrig til at gå normalt. Det er trist, men et vilkår jeg er bevidst om, og jeg er ikke i tvivl om, at det er det bedste for dem
Hvis man skal finde noget positivt ved det, så tror jeg, det bliver godt for Arrig kun at have tre killinger at tage sig af.
Selv om det er hårdt
Og jeg ikke er professionel katte opdrætte vil jeg mene du tager den rigtige beslutning
Åååååh det er trist. Men kan godt se det på billederne og det er nok det bedste for alle.
Lyder som det rigtig valg, og med tanke på at det er huskatte som du skal forsøge at finde hjem til når de er store nok, lyder det som bedste valg du kan tage.
det lyder som det helt rigtige valg, var lige inde og kigge på de billeder jeg har af vores killinger med tvistede bagben og tænkte at dine killingers ben nærmest virkede deforme i forhold til.
Stort det er aldrig nemt at tage de valg, men tror som de andre at det vil være godt for mormis med kun 3 killinger
Ja, trist og næppe en nem beslutning, men samtidig den helt rigtige.
Jeg var lige lidt længe om at komme ud af starthullerne, men betragt mit bidrag på samme måde, @Beydana
Jeg er helt og aldeles killingeskruk - nu helt officielt.
Så er du heldig, jeg tænker du sikkert godt kan overtage mere end en.
Det er aldrig nemt at tage den rigtige beslutning, men det er den rigtige beslutning for dem