Drægtige tilløbere

Tak Ingrid for at flytte indlæggene til denne tråd :smil:

Tusind tak, begge to :besvimer: :hjerte: :tak: Eva, jeg kan allerede se dem på min katte-konto :ok: :heartpulse:

Jeg lukkede Arrig ud kl. 3 i nat, da hun græd og kaldte. Her er hun kort efter i min seng - lille Tante Tandløs :love:

Jeg fik et tandkort og en lille vejledning med røntgenbilleder + før- og efter billeder med hjem.
Man kan klikke på billedet og vælge “Originalt billede” forneden, hvis man vil zoome ind :smil:

12 Synes om

Dorte for fanden! :ihhaltsaa:
Jeg bliver helt forlegen :ups: og er meget rørt over støtten :tak:

10 Synes om

I weekenden inddrog jeg forhaven til Arrig og Birla, så de også kan få græs under poterne :seedling: :four_leaf_clover: :cherry_blossom: Det er dog kun Arrig, som benytter sig af det; Endnu i hvert fald :smil: Og hun elsker det :hjerte:
Her er hun i går:

23 Synes om

Arrig er virkelig smuk, jeg elsker hendes lange strømper på bagbenene. Killinger udvikler sig til at blive smukke :smelter:

5 Synes om

Alva præsenterer sit første bytte :thumbup: :trophy:

28 Synes om

Dygtig pige! :sunglasses:

3 Synes om

Hun ser med rette stolt ud, den smukke pige :sparkling_heart:

Er hun og Nora de eneste, der mangler nye hjem?

3 Synes om

Hun bliver sgu’ da smukkere og smukkere… :smelter:

4 Synes om

Ja. Men jeg hører ikke rigtigt fra ham, der skulle have Aslak og Fritte, så han har måske trukket sig :thinking: Og jeg er ikke typen, der presser folk til at tage en kat

7 Synes om

Det synes jeg bestemt heller ikke man skal. Jeg ville dog nok sende vedkommende en besked a la. “Siden jeg ikke hører fra dig, går jeg ud fra du ikke længere er interesseret, så jeg finder et andet hjem til killingerne”. Måske skrevet lidt bedre end jeg kan finde ud af.

9 Synes om

@Katho er helt vild med at lave stafetter, så hun kan sikkert bringe Alva over broen … :slem:

7 Synes om

Du skal ikke tro jeg ikke er fristet, for hun er bare så dejlig. :sparkling_heart:
Men en livlig killing tror jeg bliver for meget for en ældre kat som Elias og to bliver for meget for en ældre dame, som mig. :joy:

5 Synes om

Balder har også været dygtig i dag :s: :hoho:

18 Synes om

De er frygtløse, de katte :heart:

3 Synes om

Lidt fra haven i dag :smil:

Disse to banditter, Aslak og Asfrid/Fritte :hjerte: søger igen nyt hjem

Allersødeste Arrig er også ved at være klar til nyt hjem :heartpulse:

Tut bliver her sammen med sine brødre :love:
(Olaf t.h. og Balder i baggrunden)

Og så bliver Alva nok også hængende :lovelove:

20 Synes om

Arrig :heart:

8 Synes om

De er bare så dejlige allesammen :sparkling_heart:

3 Synes om

Dejligt at se dem nyde udendørslivet i en indhegnet have.

7 Synes om

De små ballademagere trives jo i stor stil i den skønne have. Og de sorte har vænnet sig til dem, kan man se. Men hvad med Arrig? Er hun stadig arrig på de sorte? Kan du mærke, om hun har det bedre efter tandbehandlingen? Og Birla - holder hun sig stadig inde? Ikke klar til nyt hjem?

Hvordan går det med de 2, som dyrlægen fik? Du har jo set dyrlægen nogle gange siden, så jeg går ud fra, der er fulgt en lille update med :slight_smile:

Ja, undskyld de mange spørgsmål, men man er jo lidt nysgerrig :wink:

11 Synes om

De elsker at være i haven :hopla: Selvom de fræser rundt og leger, er det sjovt at se, hvordan de lige så stille trækker med mig rundt derude. De er meget sociale :love: Og Balder og Olaf er ved at lære at komme ind, når jeg rasler med Dreamies, ligesom de gamle (for det meste) gør.

Desmond er ikke bange for dem mere :ok: Han stanger dem endda engang imellem :lovelove:

Jeg synes, at Arrig er blevet lidt mindre arrig på de sorte. Måske er det gået op for hende, at hun ikke har nogen hjørnetænder mere og ikke er så farlig :hoho: Men jeg har ikke forsøgt at lukke dem sammen.
Birla går stadig ikke ned fra 1. salen og ud. Hun virker veltilpas og leger meget, både selv og med killingerne. Og så elsker hun at ligge i klatremiljøet i soveværelset. Jeg sover lidt på skift med kattene og er også vågnet med hende ved siden af mig i sengen. Jeg kan færdes helt normalt omkring hende, uden hun flytter sig, men hun vil stadig ikke røres af min hånd. Jeg tænker ikke, at hun er klar til nyt hjem endnu. Og da jeg så hvor dårlige Arrigs tænder var, kan jeg næsten ikke sende Birla nogen steder hen uden hun også først får en tandbehandling.

De havde en lidt svær start, da de lige skulle vænne sig til at bo sammen med en stor (kattevant) hund. Men den seneste melding er, at det er kattene, som har taget styringen, ligger i sofaen med hunden og fanger hans hale :thumbup:
.

Det skal du bare være :ok: Det er jo ikke så tit, jeg lige får opdateret mere.

13 Synes om